Vaikka moni kaverini haukkuu autoni, vm-03 Yaris 1,3:n maan rakoon, olen itse onnellinen ja tyytyväinen autooni. Etenkin, kun se erottuu massasta: musta, näyttävät 15-alut, levikesarja plus takaspoileri, ikkunatummennukset, ilmastointi ja lisävaruste-subbari (kyllä soi!), kojelaudan alumiinikoristeet, ja käyttöä helpottava kauko-ohjattu keskuslukko plus varashälytin.
Eli: osta auto itselle, älä naapurille/kaverille!
Onnellinen Yaristelija!
7
981
Vastaukset
- jännä
Onko se vaan uutuudenhohto.Tossa sunnuntaina kiertelin "häkkejä" oli yarikseja pulollaan. Vähän ajettuja, melko uusia. Ajatelin: olisko menty halpaan ja ostetu halvalla, sit ei ole tavaratilaa ja jos joutuu lähikauppaa kauemmaks käymää..
Kyllästytty ja myyty jobparille!- Pedot häkkeihin
joka taannoin yleistä osastolla väitti type-ärrien kokeneen samankaltaisen kohtalon.
- jännä
Pedot häkkeihin kirjoitti:
joka taannoin yleistä osastolla väitti type-ärrien kokeneen samankaltaisen kohtalon.
Pyörähä Tuusulan häkeissä. Yörssi on häkeisä niin paljon, ettet jaksa kaikkia kiertää...
- Tepa
Kun joka toinen pikkukinneri on jaris.... no, hyvä että olet tyytyväinen.
- cine
Niin sitä nähdään, kuinka eri asiat autoilussa merkitsevät kellekin. Laatu, kestävyys, käytännöllisyys ja - ulkonäkö ! Jokainen tulee onnelliseksi eri asioista. Minulle ei auton ulkonäkö merkitse mitään. Joku väitti, että Yariksessa ei ole tavaratilaa. Ei pidä paikkaansa, siitä sitä vasta löytyykin, jos vain ymmärtää ja osaa käyttää muuntumista hyväkseen.
- Yaristeijat
http://yarisforumfinland.tech.nu/
Tervetuloa joukkoon - Humidor
Vai subbari surisee säilykepurkissa..? Pistä sentit säästöön niin saat joskus vielä oikeankin auton, eikä mitään tuollaista perheenäidin tussumopoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760