meseseuraa tai keskusteluseuraa ylipäätään siis? Eipä taida tältä palstalta löytyä, mutta yritys hyvä 10. Kirjoittelen tälle palstalle huumorimielessä.
Löytyisikö kaurisnaiselle
5
999
Vastaukset
- sama*
kuten varmaan olette huomanneetkin. Pidän luonnosta ja eläimistä ja olen aina heikompien puolella.
- kaurisWoman
vaivautua. Kiitos vaan mielenkiinnosta. Täällä päässä on mielenkiinto nollilla.
- mielessä....*
Tänne ei voi kirjoittaa aivan totisella naamalla tai ajatuksella.
Mikäs sinun ikäsi on minä olen jo ylittänyt 50 vuottani. Olen nainen ja tykkään Kaurismerkksistä ihmisistä. Minulla on poika kauris ja muutama tuttava ennestään kauriita. Joten laita tänne osoitteesi että voin kirjoittaa sinulle...- kaurisWoman
Olen jo saanut seuraa, mutta jatketaan vaan huumorimielessä kirjoittelua tälle palstalle. Hyvää viikonloppua:)
- minäki
onko sulla ikävä. vai onko hauskaa tai aikaa mesettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741