Raskaus ja peräpukamat

ei naurata yhtään!

Onko muilla kokemuksia raskauden aikana ilmestyneistä pukamista?

Itselläni rv38 ja tajusin juuri että pukamahan siellä on näppyläksi noussut peräaukon reunalle...

Tehdäänkö niille lääkärissä mitään ainakaan ennen synnytystä? Mitenkä tulisi hoitaa? Kokemuksia? Kaikki info olisi plussaa...

4

1158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piiparilli

Mulla tuli myös 2 aika isoa pukamaa n. 37 viikolla,jotka menivät myös pirun kipeiksi ja kutisivat.Niille ei tehdä odotusaikana lääkärissä mitään,koska synnytyksessä melkeimpä 99% varmuudella pullahtavat taas esiin.Käy ostamassa apteekista Händesan tai Scheriproct Neo voidetta,jälkimmäinen oli mulle tehokasta ja pukamat pieneni melkein olemattomiin viikon voitelulla.Sitte synnytyksen jälkeen hirtetään tai leikataan ne jos eivät itsekseen asetu.

• ei naurata yhtään!!

Ihanaa että edes joltain liikeni kommenttia (myötätuntoa), joten kiitos vastauksesta. Kai sitä on tosiaan vaan mentävä apteekkiin huomenna ja yritettävä kestää. Ei kyllä tosiaan oo kivaa!

• piiparilli
        ei naurata yhtään!! kirjoitti:

Ihanaa että edes joltain liikeni kommenttia (myötätuntoa), joten kiitos vastauksesta. Kai sitä on tosiaan vaan mentävä apteekkiin huomenna ja yritettävä kestää. Ei kyllä tosiaan oo kivaa!

Ikävä vaiva,mutta lohduttaudutaan me sillä että tuntuu olevan yllättävän yleinen vaiva,siitä ei vaan ymmärrettävistä syistä huudella ympäriinsä..=) Pidä vatsan toiminta kunnossa ettei tarvitse pinnistellä vessassa,se saa mokomat pullottamaan enemmän.

• naurata!!!!

Mulla on viikkoja 14 ja kärsin jo tosi pahasti pukamista.. kun ensimmäistä odotin nämä vaivat tulivat vasta lopussa ja nyt on jo näin alussa.. teen vielä istuma työtä ja joudun istumaan toisella kankullani.. että ompa hemmetin mukavaa... kirkasta verta tulee välillä ja kun olen käynyt kakalla makaan sängyllä 15 minuuttia kun en pysty liikkumaan ja sitten myös en pysty menee pöntölle ollenkaan en edes pissaamaan.. todella epämiellyttävä juttu!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2852
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2658
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2072
    Aihe