Voldemort animaagi? (spoilaa)

*Ginnie

Tää on vähän tyhmä kysymys, mutta silti.
Oisko Voldemort teidän mielestä animaagi?
Vaikka käärme?
En tiedä selviskö se kirjassa( vitosessa).
Tää on tullu mieleeni jo neloskirjasta lähtien.

Kun siinä unessa jonka Harry näki käärme hyökkäsi herra Weasleyn kimppuun
oliko se käärme Voldemort animaagimuodossaan?
Jos ei ollu niin kuka/mikä se käärme oli?
Ois tosi hauska saada tähän selvennys...

45

1384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Athena

      Ensinnäkin, Kalkaros saattaa olla animaagi, miks ei? Toiseksi, Dumbledore tuskin on animaagi, koska uskon että muuten Hermione olis maininnu siitä, paitsi jos se tuli animaagiksi sillon 1800- luvulla, mikäö on todennäköistä, joten se varmaan on animaagi... huomasin just itekki. Voldemort voi mun puolesta olla puoliksi vaikka menninkäinen, mutta se käärme oli luultavasti toinen basiliski.

      • Lady DieNo

        Miten se kohta sitten siinä HP-vitosessa.
        Eikö Harry ollu niissä unissa jotenkin niinku Voldemort?
        Eihän se se käärme ollu?
        Mun mielestä se käärme oli Voldemort animaagimuodossaan.
        Vai miten on?
        Voisko joku selittää mulle sen Harryn unijutun ja sen kuka Herra Weasleyn kimppuun hyökkäsi?

        Ja miks vastaat tänne muihin topiceihin kuuluvia juttuja?


      • Athena
        Lady DieNo kirjoitti:

        Miten se kohta sitten siinä HP-vitosessa.
        Eikö Harry ollu niissä unissa jotenkin niinku Voldemort?
        Eihän se se käärme ollu?
        Mun mielestä se käärme oli Voldemort animaagimuodossaan.
        Vai miten on?
        Voisko joku selittää mulle sen Harryn unijutun ja sen kuka Herra Weasleyn kimppuun hyökkäsi?

        Ja miks vastaat tänne muihin topiceihin kuuluvia juttuja?

        Voldemort on lähettäny Harrylle muitakin näkyjä, mitä se itse näkee. Vastaan tänne muitten juttuja siks, että ne varmaan kaikki lukee tän, ja siks koska en jaksa vastata erikseen. OLEN LAISKA!!! forgive me, kill me, or accept it.


      • Anonyymi
        Lady DieNo kirjoitti:

        Miten se kohta sitten siinä HP-vitosessa.
        Eikö Harry ollu niissä unissa jotenkin niinku Voldemort?
        Eihän se se käärme ollu?
        Mun mielestä se käärme oli Voldemort animaagimuodossaan.
        Vai miten on?
        Voisko joku selittää mulle sen Harryn unijutun ja sen kuka Herra Weasleyn kimppuun hyökkäsi?

        Ja miks vastaat tänne muihin topiceihin kuuluvia juttuja?

        Se johtuu siitä että harry on Voldemortin hirnyrkki
        Ja se käärme on Nagini joka on myös Voldemortin hirnyrkki


    • Loony

      Mä käsitin että tää käärme, mikä oli niissä unissa on se sama Nagini, vai mikä se oli, joka ole Liekehtivässä Pikarissakin. Ni, tuskins se Volemort on animaagi..

      • Morgan

        ...voi se Volde ollakin. Musta ainaki. Ei se oo ihan hatusta veetty juttu. Jos se on suuri velho - siis SUURI velho - niin miksei se osais sellaistakin 'pikkujuttuu' kuin animaagius?


      • *Remi*
        Morgan kirjoitti:

        ...voi se Volde ollakin. Musta ainaki. Ei se oo ihan hatusta veetty juttu. Jos se on suuri velho - siis SUURI velho - niin miksei se osais sellaistakin 'pikkujuttuu' kuin animaagius?

        Niinpä niin.
        Uskoisin, että Volde-setä on todellakin animaagi.
        Mäkään en oikein saanu siitä käärme-jutusta mitään selkoa.
        Kyllä se Nagini voi olla yhtä hyvin ku Voldekin.
        Mutta mä käsitin sen niin, että Harry oli ikäänkuin se käärme joka herra Weasleyn kimppuun kävi.
        Sitten kirjassa sössötettiin jotain, että Harry näkee "unina" ne tapahtumat jotka Voldelle käy jos ne on tarpeeks... "tunteikkaita".
        Heh...
        Elikkä eihän Harry ois nähny sen Naginin silmin tapahtumia vaan ainoastaan mahtavan Voldemortin...
        Joten itse tulin siihen lopputulokseen että käärme oli Voldemort.
        Tosin en ole kirjaa kokonaan lukenut joten en tiedä mitä muuta siellä vielä paljastuu...


      • Sylikissa
        *Remi* kirjoitti:

        Niinpä niin.
        Uskoisin, että Volde-setä on todellakin animaagi.
        Mäkään en oikein saanu siitä käärme-jutusta mitään selkoa.
        Kyllä se Nagini voi olla yhtä hyvin ku Voldekin.
        Mutta mä käsitin sen niin, että Harry oli ikäänkuin se käärme joka herra Weasleyn kimppuun kävi.
        Sitten kirjassa sössötettiin jotain, että Harry näkee "unina" ne tapahtumat jotka Voldelle käy jos ne on tarpeeks... "tunteikkaita".
        Heh...
        Elikkä eihän Harry ois nähny sen Naginin silmin tapahtumia vaan ainoastaan mahtavan Voldemortin...
        Joten itse tulin siihen lopputulokseen että käärme oli Voldemort.
        Tosin en ole kirjaa kokonaan lukenut joten en tiedä mitä muuta siellä vielä paljastuu...

        Jos Volde olis animaagi, se olis todennäkösesti käärme tai vaikkapa basiliski. Sitä ei tiedetä oliko vitosen käärme Volden animaagimuoto vai Volden "haltuun" ottama käärme. Nelosessahan se sanoi että siirtyi (ruumiittomana) eläimiin (vars. käärmeisiin) aina vähäksi aikaa. Miksei se nytkin olisi vähän aikaa "ohjannut" kullannuppu Naginiaan?


      • *Remi*
        Sylikissa kirjoitti:

        Jos Volde olis animaagi, se olis todennäkösesti käärme tai vaikkapa basiliski. Sitä ei tiedetä oliko vitosen käärme Volden animaagimuoto vai Volden "haltuun" ottama käärme. Nelosessahan se sanoi että siirtyi (ruumiittomana) eläimiin (vars. käärmeisiin) aina vähäksi aikaa. Miksei se nytkin olisi vähän aikaa "ohjannut" kullannuppu Naginiaan?

        Voi olla.
        Mutta kai niin mahtava velho ku Voldemort osais muuttua animaagiksi...


    • Pat Bateman

      Mä luulisin et se käärme olis Voldemortin 'lemmikki'. Miks ei se olis voinu olla Nagini? En mä usko et se mikään basiliski oli, sellanenhan on ihan perkeleen iso...
      En mie jaksa uskoa et se olis Animagus, siis voldedorkhan tavallaan pitää itteään ylempiarvosena ku muut, joten ei se varmaan 'alentuis' eläimen tasolle, hmm?

      • *Remi*

        Animaagius ois silti aika hyödyllinen taito.
        Olkoonkin vaikka miten alentavaa, mutta jos mulla ois mahis opetella animaagiks niin tuskin kieltäytyisin.
        Mut en ookaan Voldemort..


      • Pat Bateman
        *Remi* kirjoitti:

        Animaagius ois silti aika hyödyllinen taito.
        Olkoonkin vaikka miten alentavaa, mutta jos mulla ois mahis opetella animaagiks niin tuskin kieltäytyisin.
        Mut en ookaan Voldemort..

        Et ole, et... Kiitä vaan onneas, eipä oo sitäkään jätkää älyllä ja harkintakyvyllä pilattu...
        Mut mihin Voldedork oikeestaan tarttis animagus-taitoja? Siis sillähän on sen vakoojan, lemmikkikäärmeet jne... Tuskin se ite hirveesti alentuu ruumiilliseen työhön ja painuu vakoilemaan...

        Noh... Onhan nää spekuloinnit vähän idioottimaisia, ku ei me mitään toedetä, ellei joku täällä nyt satu olemaan J.K Rowlingin hyvä ystävä...


      • *Remi*
        Pat Bateman kirjoitti:

        Et ole, et... Kiitä vaan onneas, eipä oo sitäkään jätkää älyllä ja harkintakyvyllä pilattu...
        Mut mihin Voldedork oikeestaan tarttis animagus-taitoja? Siis sillähän on sen vakoojan, lemmikkikäärmeet jne... Tuskin se ite hirveesti alentuu ruumiilliseen työhön ja painuu vakoilemaan...

        Noh... Onhan nää spekuloinnit vähän idioottimaisia, ku ei me mitään toedetä, ellei joku täällä nyt satu olemaan J.K Rowlingin hyvä ystävä...

        Mä en ole samaa mieltä.
        Mun mielestä Voldemort on todella älykäs jollain kieroutuneella tavalla, mutta kuitenkin.

        Mutta vuosikausia sitten kun nuori Tom Valedro vielä keräili kannattajia niin hänen tarvitsi luultavasti tehdä itsekin paljon ruumiillista työtä.
        Silloin animaagius olis ollu hyödyllistä...

        Eikä kukaan mitään vakoilusta oo puhunu!
        Voihan kykyjään käyttää muutenkin kuin vakoiluun...


      • Pat Bateman
        *Remi* kirjoitti:

        Mä en ole samaa mieltä.
        Mun mielestä Voldemort on todella älykäs jollain kieroutuneella tavalla, mutta kuitenkin.

        Mutta vuosikausia sitten kun nuori Tom Valedro vielä keräili kannattajia niin hänen tarvitsi luultavasti tehdä itsekin paljon ruumiillista työtä.
        Silloin animaagius olis ollu hyödyllistä...

        Eikä kukaan mitään vakoilusta oo puhunu!
        Voihan kykyjään käyttää muutenkin kuin vakoiluun...

        ...Olet eri mieltä? Hmm... Tuota... Miks sä mulle kerrot? Kyseenalaistatsä mun mielipiteen? Sä oot eri mieltä, joten tietty mun pitäis nyt sanoa, totta, Vodkadork on täys nero ja maailman mahtavin velho.... Paska juttu, mut mun mielestä Voldedork on täys dorka... Ja sen kohtaloks koituu se ku se ei osaa suunnitella *loogisesti* mitään, kaikki vaan on valta sitä ja valta tätä. Jos se idiootti joskus pysähtyis *miettimään* mitä se tekee, keksis luihun ja ovelan juonen sen sijaan että se jossain vaiheessa itse juonen toteuttamista alkais taas leuhkimaan omalla mahtavuudellaan... No, sanotaan että voiskohan maailmanvallotussuunnitelmat onnistua paremmin. Oppis pitämään se huulettoman turpansa tukossa kunnes pääsee kotiluolaansa enneku rupee pölöttämään...
        Siis *oikeesti* mikä sitä saamarin jätkää *vaivaa*?!


      • *Remi*
        Pat Bateman kirjoitti:

        ...Olet eri mieltä? Hmm... Tuota... Miks sä mulle kerrot? Kyseenalaistatsä mun mielipiteen? Sä oot eri mieltä, joten tietty mun pitäis nyt sanoa, totta, Vodkadork on täys nero ja maailman mahtavin velho.... Paska juttu, mut mun mielestä Voldedork on täys dorka... Ja sen kohtaloks koituu se ku se ei osaa suunnitella *loogisesti* mitään, kaikki vaan on valta sitä ja valta tätä. Jos se idiootti joskus pysähtyis *miettimään* mitä se tekee, keksis luihun ja ovelan juonen sen sijaan että se jossain vaiheessa itse juonen toteuttamista alkais taas leuhkimaan omalla mahtavuudellaan... No, sanotaan että voiskohan maailmanvallotussuunnitelmat onnistua paremmin. Oppis pitämään se huulettoman turpansa tukossa kunnes pääsee kotiluolaansa enneku rupee pölöttämään...
        Siis *oikeesti* mikä sitä saamarin jätkää *vaivaa*?!

        Ei ollut tarkotus kyseenalaistaa sun mielipiteitä.
        Kerroin vaan yleisesti oman kantani asiasta.
        Sorkke. :)

        Mutta tavallaan oot oikeassa...


      • *Remi*
        *Remi* kirjoitti:

        Ei ollut tarkotus kyseenalaistaa sun mielipiteitä.
        Kerroin vaan yleisesti oman kantani asiasta.
        Sorkke. :)

        Mutta tavallaan oot oikeassa...

        Siis siinä Volden jutussa.


      • Athena
        Pat Bateman kirjoitti:

        ...Olet eri mieltä? Hmm... Tuota... Miks sä mulle kerrot? Kyseenalaistatsä mun mielipiteen? Sä oot eri mieltä, joten tietty mun pitäis nyt sanoa, totta, Vodkadork on täys nero ja maailman mahtavin velho.... Paska juttu, mut mun mielestä Voldedork on täys dorka... Ja sen kohtaloks koituu se ku se ei osaa suunnitella *loogisesti* mitään, kaikki vaan on valta sitä ja valta tätä. Jos se idiootti joskus pysähtyis *miettimään* mitä se tekee, keksis luihun ja ovelan juonen sen sijaan että se jossain vaiheessa itse juonen toteuttamista alkais taas leuhkimaan omalla mahtavuudellaan... No, sanotaan että voiskohan maailmanvallotussuunnitelmat onnistua paremmin. Oppis pitämään se huulettoman turpansa tukossa kunnes pääsee kotiluolaansa enneku rupee pölöttämään...
        Siis *oikeesti* mikä sitä saamarin jätkää *vaivaa*?!

        entäs sitten jos oli "kyseenalaistanut mielipiteitäsi"? Onks se jotenkin laitonta? Ihme kun ei saa vastata olevansa eri mieltä kun muut, ilman että sitä aletaan muodollisesti dissaamaan. Nyt tietty alat selittää että tää tärkottaa sitä ja tätä, josta mä en tietysti tiedä yhtään mitään, mutta kaikki on tulkinnan varassa. no can do...


      • Pat Bateman
        Athena kirjoitti:

        entäs sitten jos oli "kyseenalaistanut mielipiteitäsi"? Onks se jotenkin laitonta? Ihme kun ei saa vastata olevansa eri mieltä kun muut, ilman että sitä aletaan muodollisesti dissaamaan. Nyt tietty alat selittää että tää tärkottaa sitä ja tätä, josta mä en tietysti tiedä yhtään mitään, mutta kaikki on tulkinnan varassa. no can do...

        Jaah, no sanotaan nyt alkusi ettei se viesti ollu tarkotettu sulle, ja että uteliaisuus tappoi kissankin.
        Mut jos sä nyt välttämättä haluat tietää ni mua kyrpi se, miten Remi oli kirjottanu viestinsä, että hän on erimieltä joten munki olis paras muuttaa asennettani. Vain *Remi* tietää oliko kyse siitä, eikä mulla ole edes mitään hinkua saada sitä selville.
        En mä rupee 'dissaamaan'(yo gangsta daddy) ketään vaan sen takia että ne on erimieltä mun kanssa, mut jos mä tulkitsen viestin niin että joku yrittää 'käännyttää' mua omaan mielipiteeseensä, ni sillon mä teen selväks, että turha yrittää. Voihan se olla että mä ymmärsin väärin, mut oikeesti, tää on pelkkä postituslista, tartteeko nyt hirvee haloo yhestä viestistä nostaa...


      • Pat Bateman
        *Remi* kirjoitti:

        Ei ollut tarkotus kyseenalaistaa sun mielipiteitä.
        Kerroin vaan yleisesti oman kantani asiasta.
        Sorkke. :)

        Mutta tavallaan oot oikeassa...

        Joo, ei sun tartte rupee nyt ryömimääm mun edessä.... Kiva kanta sulla, oikeen hauska...


      • *Ginnie*
        Pat Bateman kirjoitti:

        Jaah, no sanotaan nyt alkusi ettei se viesti ollu tarkotettu sulle, ja että uteliaisuus tappoi kissankin.
        Mut jos sä nyt välttämättä haluat tietää ni mua kyrpi se, miten Remi oli kirjottanu viestinsä, että hän on erimieltä joten munki olis paras muuttaa asennettani. Vain *Remi* tietää oliko kyse siitä, eikä mulla ole edes mitään hinkua saada sitä selville.
        En mä rupee 'dissaamaan'(yo gangsta daddy) ketään vaan sen takia että ne on erimieltä mun kanssa, mut jos mä tulkitsen viestin niin että joku yrittää 'käännyttää' mua omaan mielipiteeseensä, ni sillon mä teen selväks, että turha yrittää. Voihan se olla että mä ymmärsin väärin, mut oikeesti, tää on pelkkä postituslista, tartteeko nyt hirvee haloo yhestä viestistä nostaa...

        Mä pyysin tänne viestejä/teorioita siitä onko Voldemort animaagi en teijän viestejä joissa haastatte riitaa...


        Menkää riitelemään muualle!


      • *Remi*
        Pat Bateman kirjoitti:

        Joo, ei sun tartte rupee nyt ryömimääm mun edessä.... Kiva kanta sulla, oikeen hauska...

        Luin viestini uudelleen ja huomautan tässä vaan ihan ohimennen, että EN todellakaan asettanu lauseitani niin että sun ois muka muutettava kantaas.
        Laitoin vaan oman mielipiteeni asiasta!

        Enkä mä mitään ryömi, enkä koskaan tuu ryömimäänkään, ihan tiedoksi sulle.


      • Athena
        Pat Bateman kirjoitti:

        Jaah, no sanotaan nyt alkusi ettei se viesti ollu tarkotettu sulle, ja että uteliaisuus tappoi kissankin.
        Mut jos sä nyt välttämättä haluat tietää ni mua kyrpi se, miten Remi oli kirjottanu viestinsä, että hän on erimieltä joten munki olis paras muuttaa asennettani. Vain *Remi* tietää oliko kyse siitä, eikä mulla ole edes mitään hinkua saada sitä selville.
        En mä rupee 'dissaamaan'(yo gangsta daddy) ketään vaan sen takia että ne on erimieltä mun kanssa, mut jos mä tulkitsen viestin niin että joku yrittää 'käännyttää' mua omaan mielipiteeseensä, ni sillon mä teen selväks, että turha yrittää. Voihan se olla että mä ymmärsin väärin, mut oikeesti, tää on pelkkä postituslista, tartteeko nyt hirvee haloo yhestä viestistä nostaa...

        joo sovitaa sit nii


      • Athena
        *Ginnie* kirjoitti:

        Mä pyysin tänne viestejä/teorioita siitä onko Voldemort animaagi en teijän viestejä joissa haastatte riitaa...


        Menkää riitelemään muualle!

        jos et ole sattunut huomaamaan, niin usein nää jutut ajautuu toisaalle aiheestaan. so, handle it or don't. ei oo mun ongelma


      • Pat Bateman
        *Ginnie* kirjoitti:

        Mä pyysin tänne viestejä/teorioita siitä onko Voldemort animaagi en teijän viestejä joissa haastatte riitaa...


        Menkää riitelemään muualle!

        Se, että sä alotit tän keskustelun ei meinaa sitä että sä hallitset sitä ja päätät mitä täällä kirjotetaan. Katoppa muita keskustelun aiheita, ni huomaat että jossain vaiheessa aina haarautuu pois viestirivi joka ei tunnu liittyvän aiheeseen mitenkään, ja missä kakshenkilöä puhuu jostain jutusta josta toiset ei ehkä tajua mitään. Mee diktatoimaan jonneki muualle.


      • Pat Bateman
        *Remi* kirjoitti:

        Luin viestini uudelleen ja huomautan tässä vaan ihan ohimennen, että EN todellakaan asettanu lauseitani niin että sun ois muka muutettava kantaas.
        Laitoin vaan oman mielipiteeni asiasta!

        Enkä mä mitään ryömi, enkä koskaan tuu ryömimäänkään, ihan tiedoksi sulle.

        Jaha, not et ryömi sitte, kuulosti vaan siltä ja se ärsytti.


      • Pat Bateman
        Athena kirjoitti:

        joo sovitaa sit nii

        Ai sovitaan mitä?


      • Athena
        Pat Bateman kirjoitti:

        Ai sovitaan mitä?

        asia on niin ku sanoit.


      • Pat Bateman
        Athena kirjoitti:

        asia on niin ku sanoit.

        Mitäs ideaa siinä on? Enhän mä oo yrittäny muuttaa kenenkää mielipidettä, vaan tehä selväks et on turha yrittää muuttaa mun. Ni kerrotko vielä miks pitäis sopia että asia on niinku mä sanon?


      • *Ginnie*
        Pat Bateman kirjoitti:

        Se, että sä alotit tän keskustelun ei meinaa sitä että sä hallitset sitä ja päätät mitä täällä kirjotetaan. Katoppa muita keskustelun aiheita, ni huomaat että jossain vaiheessa aina haarautuu pois viestirivi joka ei tunnu liittyvän aiheeseen mitenkään, ja missä kakshenkilöä puhuu jostain jutusta josta toiset ei ehkä tajua mitään. Mee diktatoimaan jonneki muualle.

        Kuulepas nyt.
        Sinä olet sanonut mielipiteesi asiasta ja se riittää.
        Sinua ei enää tarvita täällä.
        Ainakaan riitelemässä.


      • Athena
        Pat Bateman kirjoitti:

        Mitäs ideaa siinä on? Enhän mä oo yrittäny muuttaa kenenkää mielipidettä, vaan tehä selväks et on turha yrittää muuttaa mun. Ni kerrotko vielä miks pitäis sopia että asia on niinku mä sanon?

        miksi sun pitää tehdä kaikesta aina niin monimutkaista? itse ottaisin tämän kohteliaisuutena, susta en tiedä. Se on mulle ikäänkuin sanonta, mikä tarkoittaa että annetaan olla. Ehkä sen tiesitkin jo, vaikken usko että tunnet mua niin hyvin.


      • Pat Bateman
        Athena kirjoitti:

        miksi sun pitää tehdä kaikesta aina niin monimutkaista? itse ottaisin tämän kohteliaisuutena, susta en tiedä. Se on mulle ikäänkuin sanonta, mikä tarkoittaa että annetaan olla. Ehkä sen tiesitkin jo, vaikken usko että tunnet mua niin hyvin.

        No vähän epäselväks kieltämättä jäi... Vaikka vähän hänäräks jäi mulle se, miks sun ylipäänsä piti puuttua... Mutta, kuten sä sanoin, antaa olla.


      • Pat Bateman
        *Ginnie* kirjoitti:

        Kuulepas nyt.
        Sinä olet sanonut mielipiteesi asiasta ja se riittää.
        Sinua ei enää tarvita täällä.
        Ainakaan riitelemässä.

        Anteeksi, mä pitelen täällä kylkiäni ku nauran niin pirun kovaa... Sinäkö saat sen päättää ketä täällä tarvitaan ja ketä ei? Mä en haasta riitaa, mä vaan ajaudun niihin, ja kyllä mä vastaan jos mulle ryppyillään. Lopeta sen sheriffin leikkimistä. Sen mä voin kyllä sanoa ettei toi viesti paljoa suuttumusta herättäny, lähinnä huvittuneisuutta.. Ikävä kyllä täällä ei toiset vierailijat saa päättää kuka täällä saa käydä ja kuka ei, ja vaikka jokaikinen mut täältä haluais hemmettiin, ni ette te paljoa muuta vois ku itkeä ja kiristellä hampaita, koska mä en rehellisesti usko että mä oon 'häiriköiny' täällä niin paljo että henkilökunta poistais mun viestit ja jäljittäis mun koneen.

        Ja muuten, en tiä minkä ikänen oot, mut arvostaisin kovasti jos jättäisit ton alentavan äänen sävyn(kuulepas) sikseen. Ja jos neiti on hyvä ja vilkaisee viestejä mitä mä oon aikasemmin jättäny, neiti voi myös huomata että mua on täällä syytelty useemman kerran turhasta(ja myöhemmin sitte tulee sählöpostiin anteekspyyntöjä ja selittelyjä. Loistavaa...), joten onkohan se mikään ihme jos menee hermot ku täällä pyörii kaikenlaisia idiotteeja.


      • Athena
        Pat Bateman kirjoitti:

        No vähän epäselväks kieltämättä jäi... Vaikka vähän hänäräks jäi mulle se, miks sun ylipäänsä piti puuttua... Mutta, kuten sä sanoin, antaa olla.

        nyt oli pakko vastata.... mistä tiiät että oonko mä neiti vai en ;) no ei... kyllä sen varmaa arvaa... minä puutuin asiaan, koska tunnen sen olevan minulle oikeutettua. On sekin oikeutettua täällä alkaa riitelemään vaikka satelliiteista. edellinen oli sulle rakas ginnie tai mikä liet olitkaan.


      • Pat Bateman
        Athena kirjoitti:

        nyt oli pakko vastata.... mistä tiiät että oonko mä neiti vai en ;) no ei... kyllä sen varmaa arvaa... minä puutuin asiaan, koska tunnen sen olevan minulle oikeutettua. On sekin oikeutettua täällä alkaa riitelemään vaikka satelliiteista. edellinen oli sulle rakas ginnie tai mikä liet olitkaan.

        Joo, jos haluttaa riidellä ni riidellään, ei kenenkään tartte tulla kertomaan mitä täällä saa tehä ja mitä ei. En mie tiä jos mie oon jotakuta loukannu oikeen verisesti, mut niin kauan ku mun viesteissä on kyse hanakasta mielipidekeskustelusta, voi muut olla käskemättä mua... Jos mä jossain vaiheessa oikeesti loukkaan jonku tunteita(enkä vaan ärsytä) ni sillon voi kertoa ja mä kyllä osaan pyytää anteeks... Onhan se vähän huvittavaa, ehkä säälittävääki että me tapellaa täällä josati Pottereista, mut minkäs teet?


      • *Ginnie*
        Pat Bateman kirjoitti:

        Joo, jos haluttaa riidellä ni riidellään, ei kenenkään tartte tulla kertomaan mitä täällä saa tehä ja mitä ei. En mie tiä jos mie oon jotakuta loukannu oikeen verisesti, mut niin kauan ku mun viesteissä on kyse hanakasta mielipidekeskustelusta, voi muut olla käskemättä mua... Jos mä jossain vaiheessa oikeesti loukkaan jonku tunteita(enkä vaan ärsytä) ni sillon voi kertoa ja mä kyllä osaan pyytää anteeks... Onhan se vähän huvittavaa, ehkä säälittävääki että me tapellaa täällä josati Pottereista, mut minkäs teet?

        Tänne oli kyllä tarkotus kertoa omia mielipiteitään animaagiudesta eikä tapella.

        Pat Bateman~~~~~> ???
        Nostit taaskin melun jostain ihan tyhjästä.
        Kaikilla on omat mielipiteet ja niin pitääkin olla.

        Että tiedoksi sulle ja "rakkaalle" Athenalle.
        Tän jutun tarkotus on teille nähtävästi jääny hiukkasen epäselväks...


      • Athena
        *Ginnie* kirjoitti:

        Tänne oli kyllä tarkotus kertoa omia mielipiteitään animaagiudesta eikä tapella.

        Pat Bateman~~~~~> ???
        Nostit taaskin melun jostain ihan tyhjästä.
        Kaikilla on omat mielipiteet ja niin pitääkin olla.

        Että tiedoksi sulle ja "rakkaalle" Athenalle.
        Tän jutun tarkotus on teille nähtävästi jääny hiukkasen epäselväks...

        Ai meille täs on jääny jotain epäselväks? Jos nyt ensiksi miettisit itse miks puutuit koko asiaan? ei ollu mikää pakko, joten nyt tästäkin tehtiin juttu. paljon melua tyhjästä. aiheutat säkin yhtä paljon ku pat bateman.


      • Pat Bateman
        *Ginnie* kirjoitti:

        Tänne oli kyllä tarkotus kertoa omia mielipiteitään animaagiudesta eikä tapella.

        Pat Bateman~~~~~> ???
        Nostit taaskin melun jostain ihan tyhjästä.
        Kaikilla on omat mielipiteet ja niin pitääkin olla.

        Että tiedoksi sulle ja "rakkaalle" Athenalle.
        Tän jutun tarkotus on teille nähtävästi jääny hiukkasen epäselväks...

        Hmm... jollain taitaa olla ongelmia pitää huoli omista asioistaan... Ja se taidat olla sinä joka on ymmärtäny tän palstan idean vähän väärin, ei nimitäin ole tarkotus että täällä ei saa keskustella muusta ku Pottereista, ja jos kränää syntyy ni ei sille mitään voi. JA josnostin sun mielestä haloon tyhjästä, ni minkäs aijot sille tehdä? Ei se mitään auta että sä kerrot mulle mitä mieltä oot mun viestetistä, ku ei ne nyt hirveesti mua hetkauta...

        Sä et omista tätä keskustelua, eikä sulla ole *mitään* oikeutta sanoa mulle mitä mä täällä saan kirjottaa ja mitä en.


      • Pat Bateman
        Athena kirjoitti:

        Ai meille täs on jääny jotain epäselväks? Jos nyt ensiksi miettisit itse miks puutuit koko asiaan? ei ollu mikää pakko, joten nyt tästäkin tehtiin juttu. paljon melua tyhjästä. aiheutat säkin yhtä paljon ku pat bateman.

        Mä en tiä pitäiskö mun nyt loukkaantua... ^_^
        Jaah. No, kai mä sitten oon tällanen vihanlietsoja..


    • Athena

      tää nyt menee tyhmästi kun tää ei suostu vetää sitä tohon. kumminkin, mun puolesta sä saat käsittää ton miten haluut, mut ginnielle se ei ollu kohteliaisuus tai jotain muuta mitä se kekseliäänä ihmisenä varmaan keksii.

      • Pat Bateman

        Hmm... no mä nyt meinasin sitä lähinnä vitsinä...


      • Athena
        Pat Bateman kirjoitti:

        Hmm... no mä nyt meinasin sitä lähinnä vitsinä...

        mä vaan väännän ne tollasiksi. oikeesti, mä en jaksa itekkään ottaa selkoo että miten mun aivot oikeen toimii...


      • Pat Bateman
        Athena kirjoitti:

        mä vaan väännän ne tollasiksi. oikeesti, mä en jaksa itekkään ottaa selkoo että miten mun aivot oikeen toimii...

        Nhh... tell me about it...
        Välillä mä oon ku mikäki pahanilmanlintu, ja välillä mä taas vältän hinnalla millä hyvänsä riitoja netissä... kai se riippuu siitä millanen päivä mulla on ollu, tai millä tuulella mä oon... Jos mä oon ärtyny ni vittuilua kyllä varmaan tulee...


    • Athena

      tää nyt menee tyhmästi kun tää ei suostu vetää sitä tohon. kumminkin, mun puolesta sä saat käsittää ton miten haluut, mut ginnielle se ei ollu kohteliaisuus tai jotain muuta mitä se kekseliäänä ihmisenä varmaan keksii.

    • Kathy Kuutamo

      Eikö Dumbledore selittänyt jotakin Harrylle viitoskirjassa että Voldemort olisi niinkuin vaikuttanut sen käärmeen mieleen ('possessed' enlganniksi). Vähän samalla tavalla kuin Voldemort pani Ginnyn tekemään kaikenlaisia juttuja kakkoskirjassa.

      Voldemorthan pystyi vaikuttamaan Harryn uniinkin viitosessa.

      Eihän tämä tieto tietenkään jätä pois mahdollisuutta että Voldemort on animaagi. Kyllä Dumbledore ihan hyvin voi olla väärässä.

    • RAYMAN

      se oli MUNMIELEST MATOHÄNTÄ.


      T:RAYMAN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe