A mersu 170 cdi ei käynnisty. kun väännän virta avaimesta virran päälle kaikki toimii normaalisti mutta kun yritän startata näyttöön tulee start error eikä mitään tapahdu. mistä mahtais vika löytyä
A mersun näytöllä start error
6
1239
Vastaukset
- timppanen
Error tarkoittaa vika, eli startti moottori saattaa olla kyseessä. Paljonko on ajettu autollasi?.
- bigali
Autolla on ajettu 350000
- timppanen
bigali kirjoitti:
Autolla on ajettu 350000
Starttimoottori saatta olla loppu.
- toisella
avaimella. Niitä avainvikoja on ollut mersuissa jonkun verran ja näytöllä voi olla myöskin kyseinen teksti. Veho tietysti vaihtaa ensimmäiseksi starttimoottorin ja virtalukon, mutta aloita avainvaihto kokeilulla.
- bigali
kokeilin kaikilla avaimilla mitä mulla on (3kpl) ja aina oli sama vika. Soitin veholle ja sanoivat ettei voi tehä mitään jollei saa testeriin kiinni.
- on hiukan
bigali kirjoitti:
kokeilin kaikilla avaimilla mitä mulla on (3kpl) ja aina oli sama vika. Soitin veholle ja sanoivat ettei voi tehä mitään jollei saa testeriin kiinni.
arveluttavia. Minulla ei mersu käynnistynyt ja Vehon testaajat sanoivat, että virtalukko risa. Korjaushinta jonkun verran yli 1000 euroa. No, huomasin kokeilla toista avainta ja autohan alkoi pelittämään. Vehon kommentti oli, että hyvä kun kokeilit. Eli, kannattaa olla hiukan kriittinen niiden testerien kanssa, mutta eipä kai oikein muutakaan vaihtoehtoa sinulla ole. Ja pyydä takuu sille testeritulokselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135223
- 675034
- 904094
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618