Mulla olis sellanen ääni ongelma kun avaan pelin. Niin oman kulkuneuvon äänet ei kuulu ollenlaan. Siilloin kyllä kuuluu ääni kuin tekee äkkijarrutukse tai ajaa seinään. Muiden vieressä olevien autojen äänet kyllä pelittää.
Neuvokaa tyhmää.
Gta sa ääni ongelma
9
494
Vastaukset
- arexei
Netistä ladattu peli kenties?
- ghhjbd
Ei, ostettu on.
- arexei
ghhjbd kirjoitti:
Ei, ostettu on.
Teithän "Full Installin" pelistä, kun peliä asensit?
- ville78e6
en ole varma mutta kiitos kuitenkin.:)
- ville545r87y
Onko se se custom vai se toinen?
- aggg
ville545r87y kirjoitti:
Onko se se custom vai se toinen?
Custom tarkoittaa että itse valitset mitä asennat ja et ole tietenkään laittanut raksia siihen gta san andreas audio juttuun!!
- kumpikaan
aggg kirjoitti:
Custom tarkoittaa että itse valitset mitä asennat ja et ole tietenkään laittanut raksia siihen gta san andreas audio juttuun!!
Kokeilin aluks custom ja laitoin rastin audio juttuun. Ei toiminu. Sit uninstalloin ja ilnstalloin nii otin complete ja annoin ladata, kun avasin pelin nii otin sen load game ja "end of the line" tallennuksen, nii alotti pelin ALUSTA ja ei äänetkään toiminu autossa.
- asiahan ei minulle kuulu, m...
Tota joo, sun äänikortissa on paskaa, osta uus
- peraisman
vitun vitun vitun vitun vittu kun gta sandissa crc virhe auttakaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125208
- 1535133
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464822- 1463064
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302823Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue232290- 1582204
- 422027
- 411898
- 231648