Mulla olis sellanen ääni ongelma kun avaan pelin. Niin oman kulkuneuvon äänet ei kuulu ollenlaan. Siilloin kyllä kuuluu ääni kuin tekee äkkijarrutukse tai ajaa seinään. Muiden vieressä olevien autojen äänet kyllä pelittää.
Neuvokaa tyhmää.
Gta sa ääni ongelma
9
464
Vastaukset
- arexei
Netistä ladattu peli kenties?
- ghhjbd
Ei, ostettu on.
- arexei
ghhjbd kirjoitti:
Ei, ostettu on.
Teithän "Full Installin" pelistä, kun peliä asensit?
- ville78e6
en ole varma mutta kiitos kuitenkin.:)
- ville545r87y
Onko se se custom vai se toinen?
- aggg
ville545r87y kirjoitti:
Onko se se custom vai se toinen?
Custom tarkoittaa että itse valitset mitä asennat ja et ole tietenkään laittanut raksia siihen gta san andreas audio juttuun!!
- kumpikaan
aggg kirjoitti:
Custom tarkoittaa että itse valitset mitä asennat ja et ole tietenkään laittanut raksia siihen gta san andreas audio juttuun!!
Kokeilin aluks custom ja laitoin rastin audio juttuun. Ei toiminu. Sit uninstalloin ja ilnstalloin nii otin complete ja annoin ladata, kun avasin pelin nii otin sen load game ja "end of the line" tallennuksen, nii alotti pelin ALUSTA ja ei äänetkään toiminu autossa.
- asiahan ei minulle kuulu, m...
Tota joo, sun äänikortissa on paskaa, osta uus
- peraisman
vitun vitun vitun vitun vittu kun gta sandissa crc virhe auttakaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812