Lämmin kevät toi kotilot ennätysaikaisin... Kun tiedetään että niitä ei kai mitenkään voi täysin tuhota, olisiko keinoja edes pysäyttää ne ja rajata niiden liikkuma-alue?
Olen todennut että meidän pihaamme kotilot ryömivät pääasiassa yhdestä ojasta ja epäonnistuneesta kompostiviritelmästä (ojan vieressä). Eräällä tutullamme kotilot eivät ole tulleet pihaan kun tontti on rajattu kuparilangalla. Kotilot eivät kuulemma ylitä lankaa kun se on asetettu nurmikon pintaan. Olen ajatellut josko yrittäisin tätä keinoa aluksi tontin yhdellä sivulla ja kompostin ympärillä. Voi olla että tämä ei toimi meillä, mutta olen valmis kokeilemaan kun tämä on kerran jossain toiminut. Onko kenelläkään kokemuksia tai muuta tietoa tästä menetelmästä?
Entä miten tämä Ferramol-myrkky mahtaa toimia ja miten sitä käytetään? Onko tästä kenelläkään parempaa tietoa?
Stop kotiloille
Kotilo-kuvotus
1
398
Vastaukset
- pois
Olen kuullut että laittamalla olutta lautaselle ja upottamalla lautasen maan tasoon saa kotilot ansaan(on kyllä oluen väärinkäyttöä mutta tässä tapauksessa kai sen saa anteeksi)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy486072Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2435542Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2363001Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,852777Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171502515- 712164
Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina532047- 711878
- 2131804
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871409