Jakohihna

V70

Moi !

Laittakaapa jos olette vaihdattaneet jakohihnan V70 volvoon merkkiliikkeessä vähän hinta tietoa. itselläni oma tuonti Volvo ja hihnan vaihto edessä ja hinta 319€ eli onko Suomiauton ja tuonti auton vaihtohinnassa eroa ?

9

1209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S80

Autossas on jakohihna,
      Vaimos on jakorasia......
      (antaa 50€:lla täyshoidon) :-)

• pitäisi

vaikuttaa hintaan,se on vain minun mielikuva.

• 850

Kerroppa auton tiedot niin huomenissa tiedän hinnan .Oletko tarkistanut Bilia hinnassa on kaikki laakerit sun muut tarvikkeet unohtelevat pois ja sitten huomataan että tarvitaan vaihtaa ja hintaa tulee lisää sellaisia ketkuja.

• Volvomania

Minulla maksoi 650 Euroa 120tkm:n huolto ja jakohihnan vaihto. Vai meinaatko jättää huoltamatta?

• 855

jakohihnan vaihto kiristinpyörä,taittopyörä ja viela laturinhihna niin kaikki töineen maksoi 260€ niin pidän aika kalliina sitä mitä oot maksanu.moottori on 2.5 20 valve

• Musta V70

Täällä meillä hämeenlinnassa 20 venttiiliseen minulla maksoi kesäkuussa tasan 200 euroa ja
        minulla on vuosimalli -00

• 850

Tämmöistä hintaa V 70 20 valve Vm 97 näitähän rahdataan tänne Suomeen ajettu alle 100tkm.Jakohihna ja 2 laakerit hinta jää reilusti alle 300 eskoa.On merkkiliike on takuut ja muukin Volvon huolto onnistuu jos samalla se 120tkm huolto ,että service valot sammuu.

• V70

Auto V70 -99
        minä sain hinnan Kaivokselan Biliasta, jos joku voi suositella merkkiliikettä jossa saa vaihdon halvemmalla niin otan tiedon ilolla vastaan.

• 850
        V70 kirjoitti:

Auto V70 -99
        minä sain hinnan Kaivokselan Biliasta, jos joku voi suositella merkkiliikettä jossa saa vaihdon halvemmalla niin otan tiedon ilolla vastaan.

Moro alle reilusti 300 euron Shell Nurmijärvi on tässä keskustassa että saat bensa rahat jos tuot tänne kultuuri pitäjään.Hintaa sisältyy 2 laakerit ja jakohihna.Merkkiliike takuut on työlle ja tässä puh 09-2508508.Sano terveisiä 850 mieheltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      6782
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      88
      5072
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3329
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3212
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2368
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1726
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1371
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1312
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1226
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      994
    Aihe