Neitsyt mies - Äidin talutusnuorassako

Rapsutus

Onko muut huomannut Neitsyt miehissä,että he olisivat viimeisen päälle äidin poikia tai että äiti hätäilee koko ajan yms yms

7

1273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnen

      yksi mun miespuolinen kaveri on todella talutusnuorassa.tunnen sen äidin ja tiedän se on neitsyt.tää mun kaveri on vanhapoika.mun mielestä äiti hylkää tai hyväksyy tän kaverin naiset.miehellä ei mitään omaa tahtoa.äiti tyranni,ilkeä ja utelias.

    • ja toimittu sen mukaan

      """""Neitsytmiehen ongelma on liiallinen uhrautuminen. Hänen mielestään nainen on miestä vahvempi. Tämä ajatus syntyy siitä, että hän ei koskaan tunne olevansa tarpeeksi hyvä oman äitinsä silmissä. Siksi Neitsytmies pyrkii tekemään kaikkensa, jotta kumppanille ei tulisi edes normaaleja, negatiivisia tunnetiloja. Hän estää niitä viimeiseen asti huomioimalla jatkuvasti kaikkea etukäteen.""""""

      Hmmmmm...... Tämä on ristiriidassa sen kanssa, että miesneitsyen sanotaan olevan tunteeton... En osaa selittää, mutta luule että kysymys on menettämisen pelosta.
      Miehen on päästävä vanhemmistan irti 20 v tai muuten se on vaikeaa, koska siitä tulee sympioosi.

    • codetsu

      kuten aina ei ne horoskoopit osu
      ihan satasella äippä kyl hättäilee ja häsää

      mutta siihen on totuttu ja suurin osa menee pään läpi ilman että siihen kiinnittää huomiota
      erittäin käytännöllinen taito muuten !
      kunhan vain osaa poimia puhe virrasta sen olennaisen

      joskus 12v sanoin äipälle et yksi asia on mitä toivon
      on se et pääsen muuttamaan himasta veke ja en ikinä enään näe vanhempiani :D

      ei sillä että olisi ollut jotain isoja ongelmia vanhempien kanssa vaan se et tahto vaan päästä elään omilla ehoillaan ja omilla jaloillaan

      iskä en nähnyt yli 10v vaan siksi etten halunnut
      äiskän kanssa koitan välttää tapaamisia harvat kerrat vähentää ylimääräsen höpinän määrää ja lisää asia asian määrää

      todettu toimivaksi ja säilyy hermot niin mulla ko äitelläkin :D

      • oli???

        puhutko aikamies vielä "äipästä, "äiskästä" ja "iskästä"?????!


      • codetsu
        oli??? kirjoitti:

        puhutko aikamies vielä "äipästä, "äiskästä" ja "iskästä"?????!

        mun tietääkseni mikään ei estä moista toimintaa
        ja laissakin tuskin on kohtaa joka estäisi tuon

        selkeesti koitat rajoittaa mun sananvapauttani !

        säännöt on tehty rikottavaksi...
        ja myytit murrettavaksi

        virtuaali maailmassa saa olla mitä halua vaikka sitten peukaloaan imeskelevä keskonen...

        aikuisuus on mielikuvituksen köyhyyttä


      • lecrolyn
        codetsu kirjoitti:

        mun tietääkseni mikään ei estä moista toimintaa
        ja laissakin tuskin on kohtaa joka estäisi tuon

        selkeesti koitat rajoittaa mun sananvapauttani !

        säännöt on tehty rikottavaksi...
        ja myytit murrettavaksi

        virtuaali maailmassa saa olla mitä halua vaikka sitten peukaloaan imeskelevä keskonen...

        aikuisuus on mielikuvituksen köyhyyttä

        olen huomannut saman asian. neitsyt miehen äiti jopa hokee pojalleen "muista että olen sinun ainut läheinen ihminen".


      • Nimetön
        lecrolyn kirjoitti:

        olen huomannut saman asian. neitsyt miehen äiti jopa hokee pojalleen "muista että olen sinun ainut läheinen ihminen".

        kun mietitte sitä, miten joku horoskooppimerkki vaikuttaa äiti-poika suhteeseen?Hyvänen aika, kyllä ne on aivan muut asiat jotka siihen vaikuttaa.Jos esimerkiksi kysyisin vaikkapa kalojen palstalla tämän saman kysymyksen , koskien tietenkin kalapojan suhdetta äitiinsä, niin saisisnkohan samanlaisia vastauksia?Miten on?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe