Neitsyt mies - Äidin talutusnuorassako

Rapsutus

Onko muut huomannut Neitsyt miehissä,että he olisivat viimeisen päälle äidin poikia tai että äiti hätäilee koko ajan yms yms

7

1297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnen

yksi mun miespuolinen kaveri on todella talutusnuorassa.tunnen sen äidin ja tiedän se on neitsyt.tää mun kaveri on vanhapoika.mun mielestä äiti hylkää tai hyväksyy tän kaverin naiset.miehellä ei mitään omaa tahtoa.äiti tyranni,ilkeä ja utelias.

• ja toimittu sen mukaan

"""""Neitsytmiehen ongelma on liiallinen uhrautuminen. Hänen mielestään nainen on miestä vahvempi. Tämä ajatus syntyy siitä, että hän ei koskaan tunne olevansa tarpeeksi hyvä oman äitinsä silmissä. Siksi Neitsytmies pyrkii tekemään kaikkensa, jotta kumppanille ei tulisi edes normaaleja, negatiivisia tunnetiloja. Hän estää niitä viimeiseen asti huomioimalla jatkuvasti kaikkea etukäteen.""""""

Hmmmmm...... Tämä on ristiriidassa sen kanssa, että miesneitsyen sanotaan olevan tunteeton... En osaa selittää, mutta luule että kysymys on menettämisen pelosta.
      Miehen on päästävä vanhemmistan irti 20 v tai muuten se on vaikeaa, koska siitä tulee sympioosi.

• codetsu

kuten aina ei ne horoskoopit osu
      ihan satasella äippä kyl hättäilee ja häsää

mutta siihen on totuttu ja suurin osa menee pään läpi ilman että siihen kiinnittää huomiota
      erittäin käytännöllinen taito muuten !
      kunhan vain osaa poimia puhe virrasta sen olennaisen

joskus 12v sanoin äipälle et yksi asia on mitä toivon
      on se et pääsen muuttamaan himasta veke ja en ikinä enään näe vanhempiani :D

ei sillä että olisi ollut jotain isoja ongelmia vanhempien kanssa vaan se et tahto vaan päästä elään omilla ehoillaan ja omilla jaloillaan

iskä en nähnyt yli 10v vaan siksi etten halunnut
      äiskän kanssa koitan välttää tapaamisia harvat kerrat vähentää ylimääräsen höpinän määrää ja lisää asia asian määrää

todettu toimivaksi ja säilyy hermot niin mulla ko äitelläkin :D

• oli???

puhutko aikamies vielä "äipästä, "äiskästä" ja "iskästä"?????!

• codetsu
        oli??? kirjoitti:

puhutko aikamies vielä "äipästä, "äiskästä" ja "iskästä"?????!

mun tietääkseni mikään ei estä moista toimintaa
        ja laissakin tuskin on kohtaa joka estäisi tuon

selkeesti koitat rajoittaa mun sananvapauttani !

säännöt on tehty rikottavaksi...
        ja myytit murrettavaksi

virtuaali maailmassa saa olla mitä halua vaikka sitten peukaloaan imeskelevä keskonen...

aikuisuus on mielikuvituksen köyhyyttä

• lecrolyn
        codetsu kirjoitti:

mun tietääkseni mikään ei estä moista toimintaa
        ja laissakin tuskin on kohtaa joka estäisi tuon

selkeesti koitat rajoittaa mun sananvapauttani !

säännöt on tehty rikottavaksi...
        ja myytit murrettavaksi

virtuaali maailmassa saa olla mitä halua vaikka sitten peukaloaan imeskelevä keskonen...

aikuisuus on mielikuvituksen köyhyyttä

olen huomannut saman asian. neitsyt miehen äiti jopa hokee pojalleen "muista että olen sinun ainut läheinen ihminen".

• Nimetön
        lecrolyn kirjoitti:

olen huomannut saman asian. neitsyt miehen äiti jopa hokee pojalleen "muista että olen sinun ainut läheinen ihminen".

kun mietitte sitä, miten joku horoskooppimerkki vaikuttaa äiti-poika suhteeseen?Hyvänen aika, kyllä ne on aivan muut asiat jotka siihen vaikuttaa.Jos esimerkiksi kysyisin vaikkapa kalojen palstalla tämän saman kysymyksen , koskien tietenkin kalapojan suhdetta äitiinsä, niin saisisnkohan samanlaisia vastauksia?Miten on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      215
      2846
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      127
      2736
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      78
      1783
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      237
      1342
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      64
      1324
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1108
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1011
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      866
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      833
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      833
    Aihe