Kuinka

Ravutarpa

Rapu Nainen ja Neitsyt Mies sopii yhteen? Tuleeko sielujen harmoniaa vai tahtojen taistoa? Itse olen rapuna todella äkkipikainen ja itsepäinen ja itsepäisyyttä olen huomannut myös tässä neitsyt miehessä tai pikemminkin molemmat ollaan peräänantamattomia jääriä. Riitelyjä ei ole ollut oikeastaan ollenkaan mikä on aika kumma kun yleensä itse oikein etsimällä etsin sitä riidan aihetta mutta en vaan saa aikaan tämän miehen kanssa minkäänlaista riitaa ainakaan kunnollista mikä sitten puhdistaisi ilmaa. Seurustelua on takana 6kk ja edelleen on kuin alkuhuumassa elettäisiin.

3

719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outo rapu

ravut yleensä inhoaa riitoja ja ovat ensimmäisenä sopimassa jos sellainen syntyy.

• codetsu

todella monia hämmentää se ettei meikäläinen suostu riitelemään
      jotkut jopa polttaa siinä määrin kääminsä et lähtee käveleen :)

en ole kyllä koskaan huomannut että se riitely mitään ilmaa puhdistais antaa vaan pohjahiillokselle lisää puhtia
      sit jonain päivänä kekäleet lentää oikeen kunnolla

ja ovet paukkuu viimesen kerran

se miten sovitte yhteen sen vain aika näyttää
      kukaan ei pysty ennustamaan tuntematta miten elämänne etenee ei edes horoskoopimerkeistä

mulla on ainakin tapana jättää naiset joilla on kova tarve kinata ja hakea riitaa
      kyllähän niitäkin aikansa katselee mutta rajatulee jossain vaiheessa vastaa väkisinkin
      tosin tätä miinus puolta voi tasapainottaa moni muu asia jos vaakakupit kaatuu useimiten sille neutraalille puolelle ei riidan hakusuuskaan niin kauhean paha juttu ole

asioista voi puhua korottamatta ääntäänkin !

jos joskus joudun tilanteeseen että minunkin pitää alkaa huutamaan
      häpeän jo itseäni sen jälkeen sen varran paljon eten halua nähdä tai puhua kenenkään kanssa seuraavaan tuntii tai vuorokauteen
      mutta useimmiten tilanne on meikän osalta jo aamulla nollattu
      en jaksa olla pitkävihainen (poikkeuskset vahvistavat säännön .. kuitenkin)

• neitsyt tyttö

KYLLÄ NEITSYT JA RAPU SOPII HYVIN YHTEEN. PAREMMIN KUIN HYVIN, LOISTAVASTI.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe