hello,
onko Miamin lähellä hyviä Outletejä? Kävin viime syksynä Nykissä ja siellä oli Outlet keidas, josta löytyi laatukamaa halvalla.
outlets
10
2740
Vastaukset
- outlet on
saw grass mills, n. 20-30km miamista, paljon liikkeitä uudella isolla alueella
- muija maalta
Sijaitsee Lauderdalessa. Todella hyvä! Halpaa ja monenlaista ostettavaa löytyy- Koko päivä menee siellä rattoisasti, kun ruokapaikkojakin löytyy lukuisia, ei tartte nälässä olla.
- tyhmä kun oon...
muija maalta kirjoitti:
Sijaitsee Lauderdalessa. Todella hyvä! Halpaa ja monenlaista ostettavaa löytyy- Koko päivä menee siellä rattoisasti, kun ruokapaikkojakin löytyy lukuisia, ei tartte nälässä olla.
mikä on outlet? :D
- vai miten se oli?
tyhmä kun oon... kirjoitti:
mikä on outlet? :D
Sesongin ylijäämät myydään outleteissa. Käsittääkseni Sawgrass Millsissä ne eivät ole mitään suomalaiseen tyyliin myymälä täynnä lankakoreja, joihin kaikki vaatteet on heitetty yhteen myttyyn, vaan siistejä ja laadukkaita myymälöitä.
- Miamiin 31.5.
vai miten se oli? kirjoitti:
Sesongin ylijäämät myydään outleteissa. Käsittääkseni Sawgrass Millsissä ne eivät ole mitään suomalaiseen tyyliin myymälä täynnä lankakoreja, joihin kaikki vaatteet on heitetty yhteen myttyyn, vaan siistejä ja laadukkaita myymälöitä.
Hei, ymmärsin jostain muualta luettuani että Lauderdalessa olis jenkkien suurin ostoskeskus, onkohan se tämä sama? Sitten kysymys, olemme mieheni kanssa pitkiä ja itse olen L- XL, en mikään punkero mutta lievästi ylipainoa. Miten löytyy isoille ihmisille vaatetta?
- vaatetta
Miamiin 31.5. kirjoitti:
Hei, ymmärsin jostain muualta luettuani että Lauderdalessa olis jenkkien suurin ostoskeskus, onkohan se tämä sama? Sitten kysymys, olemme mieheni kanssa pitkiä ja itse olen L- XL, en mikään punkero mutta lievästi ylipainoa. Miten löytyy isoille ihmisille vaatetta?
Pulskille löytyy USA:sta vaatetta maailman parhaitten!!! Pulskia on niin valtavan paljon!
- jklop
Miamiin 31.5. kirjoitti:
Koko L-XL taitaa olla aika normikoko jenkeissä, jollei jopa pienikin.... Jenkeistä jos jostain löydät isoja vaatekokoja, onhan (kuten joku jo mainitsikin) valtaosa väestöstä ylipainoisia!
Ystäväni jenkki-tuttu (todella ISO nainen) Suomessa ja Ruotsissa käydessään valitti, että kun ei hän löydä täältä mitään vaatteita itselleen.... "meillä kotona on erikseen isoja kauppoja pekästään isokokoisille, eikä vain muutamaa hyllyllistä vaatteita".....
Eri asia on jos olisitte menossa esim. Thaimaahan, jossa suunnilleen koko M on jo "elephant size"!! ;) - out on the net
Miamiin 31.5. kirjoitti:
Lane Bryant stores.
- ostoskeskus
Miamiin 31.5. kirjoitti:
on Mall of America, Minneapolis/St.Paul. Yli 500 liiketta.
- Miamiin 31.5.
ostoskeskus kirjoitti:
on Mall of America, Minneapolis/St.Paul. Yli 500 liiketta.
Jep, ihan helpotti kuulla em. että isoja kokoja löytyy hyvin. Enhän mä mikään jätti ole enkä telttaan pukeudu, pituutta vaan on jo 180cm ja sitten rintavuutta niin se jo estää pienempien vaatteiden ostamisen.
Ei muuta kuin vain vähän vaatetta matkalaukkuun kun lähdetään....lauantaiaamuyöstä kentälle klo 4.
Kyllä on hienoa lähteä, Pohjois-Amerikassa kun on käymättä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303611Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91668Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.140965Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839