Kiva, kun löytyi niin järkeviä ihmisiä, että mahdollistivat "maakaupoillaan" Kristiinankaupungin ja ympäristökuntien tulevaisuuden. Kiitos teille, jotka käytätte aivojanne, ja näette mikä on parasta tulevaisuudessa; rahaa täällä kaivataan, se on raha joka puhuu.
Vastaukset 4
- ei ole
vielä varmistettu. Kohta jokin joukkoliike tekee hyökkäyksiä, jonka johdosta koko hanke viivästyy tai estyy kokonaan. Olkiluotoon seuraavakin voimala rakennetaan. Kritiinan seutu näivettyy.
Kaskö rulez !- myöskin
kuuluu Kristiinan näivettyvään ympäristöön, jos tänne ei saada elämää ydinvoiman myötä.
Potkukelkkajengi ei kauaa elätä, eikä pari hiukan vilkkaampaa kesäkuukautta! - saarella ei
myöskin kirjoitti:
kuuluu Kristiinan näivettyvään ympäristöön, jos tänne ei saada elämää ydinvoiman myötä.
Potkukelkkajengi ei kauaa elätä, eikä pari hiukan vilkkaampaa kesäkuukautta!ole tilaa ydinvoimalle, joten Närpes rulaa !
He nov he ! - ole aika
myöskin kirjoitti:
Potkukelkkajengi ei kauaa elätä, eikä pari hiukan vilkkaampaa kesäkuukautta!uusi Siwa ? Onko Kaskelotti ja torin laidalla oleva ruokakauppa vielä pystyssä ? Joko kirjakauppa on hävinnyt sieltä ? Ei Kaskinen näivety niin kauan kuin Botnian ja M-realin tehtaat ovat hengissä. Jos ne häipyvät, niin se on menoa silloin. Pitäkää huolta niistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45672
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498