Kuinka paljon teidän n. puolivuotiaat nukkuu vuorokaudessa? Meillä tyttö 1kk:n ikäisestä asti nukkunut tosi huonosti päiväunia, nyt kohta 6kk ja nukkuu yleensä kolmet n. puolen tunnit päikkärit.Aiemmin nukkui 12-13 tuntia yöunia, joskus jopa 14, joten eihän päiväksi välttämättä unta riitäkään, nyt on kuitenkin jonkin aikaa nukkunut n. 11h yöllä, joten kokonaisunet eivät ole kuin reilu 12h/vrk. Mielestäni aika vähän, ainakin verrattuna tuttujen lapsiin, jotka nukkuvat usean tunnit päikkärit ja silti yöunia 11-12 tuntia. Neuvolassa ei otettu mitään kantaa, kun kysyin mahtaako saada unta tarpeeksi.
Unentarve 5-6kk
3
413
Vastaukset
- muutaman päivän yli 5kk
ja nukkuu yön 20-07 ja herää noin kaksi kertaa tisille välissä ja jatkaa unia. Ekat unet aamulla tulee melkein tunnin tai puoltoista heräämisen jälkeen ja ne on aina sisällä.Nukkuu tunnin tai kaksi. Ja sen jälkeen on pari kolme tuntia hereillä ja menee ulos nukkumaan ja nukkuu noin 2-3 tuntia. Ja illalla ottaa vielä pienet puolen tunnin tirsat yleensä pari tuntia ennen nukkumaan menoa,kun muuten on liian väsynyt illalla ja nukkumaan menosta ei tule mitään..:)
- .....
Mun 6kk nukkuu öisin n.10h ja päivisin suunnilleen 1,5h. Kaikilla vaan ei ole samanlainen unentarve.
- nukkuu
..... kirjoitti:
Mun 6kk nukkuu öisin n.10h ja päivisin suunnilleen 1,5h. Kaikilla vaan ei ole samanlainen unentarve.
yöllä sellaset kymmenen tuntii ja pävästä riippuen puoltoist-kolme tuntii päivän aikana. On todella hyväntuulinen ja pirteä ja ihmettelin kanssa ite samaa saako tarpeeksi unta, mutta meijän neuvolatäti sanoi että kaikilla on erilainen unentarve ja jos vaan vauva on hyväntuulinen nukkuu tarpeeksi eikä siitä tarvi olla huolissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023