Mitäs suosituksia osien hankinnalle , jos aikoo hihnanvaihtaa 2.0 8v lagunaan?
Tarviiko erikoisia työkaluja?
Jokin kitinä kuuluu kylmänä käynnistäessä...
laguna 2,0 jakopää + tarvikkeet?
3
1056
Vastaukset
- TDO
Niin ne jakopäänemmeet löytyy halvimmillaan
Motonetistä eli hihna kiristysrulla ja ohjuri
koko paketti 104€ ja voi ne hommata erikseenkin,
samalla kannattaa vaihtaa myös vesipumppu 24.90€.
Ja tuskin kannattaa itse yrittää sitä laittoa, mitä tulee siihen kitinään kylmänä niin se saattaa tulla myös löysästä moniurahihnasta.- Arto1
Miksi ei itse kannatais laittaa?
Itse olen laitellut näihin tuplanokka koneisiinkin hihnoja, joten uskoisin suoriutuvani.
Onkos tuossa mitään tarpeita erikoistyökaluille, vai
mitä tuolla tarkoitit?
Jep, tuo on mahdollista että kitinä tulee sieltäkin.
Tuossa on mekaaninen kiristin ja hihna 1425mm, liekö liiankin pitkä?
Entinen oli samanlainen...
Motonet kun näyttäis mekaaniselle kiristäjälle lyhempää hihnaa... Eli saattaa olla jopa liian pitkä tuo hihna? Kiristysvara kun menee aika lopuilleen. - Arto1
Arto1 kirjoitti:
Miksi ei itse kannatais laittaa?
Itse olen laitellut näihin tuplanokka koneisiinkin hihnoja, joten uskoisin suoriutuvani.
Onkos tuossa mitään tarpeita erikoistyökaluille, vai
mitä tuolla tarkoitit?
Jep, tuo on mahdollista että kitinä tulee sieltäkin.
Tuossa on mekaaninen kiristin ja hihna 1425mm, liekö liiankin pitkä?
Entinen oli samanlainen...
Motonet kun näyttäis mekaaniselle kiristäjälle lyhempää hihnaa... Eli saattaa olla jopa liian pitkä tuo hihna? Kiristysvara kun menee aika lopuilleen.Oli kyllä sellainen homma, että vei aikaa.
Alahihnapyörän pultti oli nimittäin tiukassa, ei lähtenyt kuin pitkällä jatkovarrella auki, on tuo ajoitus/lukitustappi tarpeeseen kampiakselin lukitsemiseksi.
Toinen ikävä oli tuo moottorinkannake.
Hihnan kireys tuli käsillä kokeiltua, kun ei ollut Renault työkalua:).
Muutenkin homma vaatii aika reilun valikoiman työkaluja, erikoisten kokojen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.595668- 1024770
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3902832Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s871334Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3391110- 65941
- 28903
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46866Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108856Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52829