Menisittekö koiran kanssa pienten vai isojen puolle jos on kaksi eri aluetta koirapuistossa? Se kun on keskikokoinen se 50cm ni en tiie kumpaan voisi mennä, vai menisittekö kumpaankin jos koira on kiltti ja suhtautuu hyvin myös pieniin koiriin?
Vastaukset 4
- Enigma_x
No, mietipäs niin päin, että siellä pienten puolella on semmoisia pentuja, jotka ovat korkeudeltaan ehkä 15 senttiä ja massaa 5 kiloa. Kun taas sinun koirasi painaa ehkä 4-5 kertaa enemmän. Siinä voi sattua haaveri sille pienelle koiralle.
Oman koirani kanssa olin pienten puolella, kun poika oli pentu. Nyt sitten 6kk lähtien ollaan oltu tuolla isojen poikien puolella :) Massaa alkoi olla (yli 20 kiloa) sen verran, että olisi jyrännyt alleen monet pienten puolen koirat. - whippet. . .
eli siis minulla on iso koira plus whippet joka painaa n.12kg. kummalle puolelle se kuuluu? tai siis veisin sen ehdottomasti mieluummin isojen puolelle mutta haittaako se sitten isojen koirien omistajia jos se siellä häärää?
- summerwoman_86
whippet kuuluu pienten puolelle
- summerwoman_86
sun koira kuuluu pienten puolelle kun se on niin siro rakenteeltaankin. Ajattele jos joku tanskandoggi kun juoksee niin siinä vauhdissa on kova paino voima. Mun piti väistää kun yks tanskandoggi juoksi kun se ei kuulemma osaa väistää, sen omistaja sanoi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1852991- 911325
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2471100- 1241045
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä84936- 93790
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104677Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55665Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid104599- 38582