kumpaan lokeroon 50cm korkeudeltaan

korkeus

Menisittekö koiran kanssa pienten vai isojen puolle jos on kaksi eri aluetta koirapuistossa? Se kun on keskikokoinen se 50cm ni en tiie kumpaan voisi mennä, vai menisittekö kumpaankin jos koira on kiltti ja suhtautuu hyvin myös pieniin koiriin?

4

786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enigma_x

No, mietipäs niin päin, että siellä pienten puolella on semmoisia pentuja, jotka ovat korkeudeltaan ehkä 15 senttiä ja massaa 5 kiloa. Kun taas sinun koirasi painaa ehkä 4-5 kertaa enemmän. Siinä voi sattua haaveri sille pienelle koiralle.

Oman koirani kanssa olin pienten puolella, kun poika oli pentu. Nyt sitten 6kk lähtien ollaan oltu tuolla isojen poikien puolella :) Massaa alkoi olla (yli 20 kiloa) sen verran, että olisi jyrännyt alleen monet pienten puolen koirat.

• whippet. . .

eli siis minulla on iso koira plus whippet joka painaa n.12kg. kummalle puolelle se kuuluu? tai siis veisin sen ehdottomasti mieluummin isojen puolelle mutta haittaako se sitten isojen koirien omistajia jos se siellä häärää?

• summerwoman_86

whippet kuuluu pienten puolelle

• summerwoman_86

sun koira kuuluu pienten puolelle kun se on niin siro rakenteeltaankin. Ajattele jos joku tanskandoggi kun juoksee niin siinä vauhdissa on kova paino voima. Mun piti väistää kun yks tanskandoggi juoksi kun se ei kuulemma osaa väistää, sen omistaja sanoi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe