Olen menossa muutaman päivän päästä työhaastatteluun myyjän paikasta DNA-Kaupalle. Onko muita, jotka työskentelevät siellä? Olisi kiva saada tietää kokemuksia millainen on työpaikkana.
Työpaikkana DNA-Kauppa
6
7279
Vastaukset
- mukava...
Juups. jos hyvin teet työsi niin mukava paikkahan tuo on. Tosin ainahan se riippuu työkavereista ja pomoista.
- saat
koulutuksen, miten se asiakas voikaan olla aina väärässä? Semmosta et joka paikasta saakkaan
- olla töissä
saat kirjoitti:
koulutuksen, miten se asiakas voikaan olla aina väärässä? Semmosta et joka paikasta saakkaan
mukavaa tässä olla töissä ja lueskella ja vastailla näihin :D:D:D:D
t. dna kuapna myyjä - että siellä
olla töissä kirjoitti:
mukavaa tässä olla töissä ja lueskella ja vastailla näihin :D:D:D:D
t. dna kuapna myyjädna:aalla olis muutakin puuhaa ku vastailla täällä. Voisit esim: vastailla niihin tuhansiin s.posti reklamaatioihin!
- UUUU
että siellä kirjoitti:
dna:aalla olis muutakin puuhaa ku vastailla täällä. Voisit esim: vastailla niihin tuhansiin s.posti reklamaatioihin!
Etkö oo lukenu et danalla on tyytyväisimmät asiakkaat ei niille varmaan tuu rekkulaa. Ja muuten et varmaan oikeasti voi olla niin hölmö että luulet että myyjät käsittelee rekkulat. Varsinkin kun dna ja dna kauppa on vain ja ainoastaan samaa konsernia. Dna Kauppa myy ja dna Finland hoitaa tuon asiakaspalvelu yms. puolen. Ja muuten dna Kauppa on loistava työpaikka. Olen entinen työntekijä siellä mutta sitä työ ilmapiiriä on jäänyt kaipaamaan ja edelleenkin ihmiset joiden kanssa biletän ja hengailen on kyseisestä firmasta.
- joikuvaaaaan
että siellä kirjoitti:
dna:aalla olis muutakin puuhaa ku vastailla täällä. Voisit esim: vastailla niihin tuhansiin s.posti reklamaatioihin!
ai luuletko että jotkut asiakaspalveluun laitetut mailit tulee myymäliin? eiköhän tähän tarkoitukseen oo eri henkilöt.
ja mihin tuhansiin reklamaatioihin? sullako on heittää faktaa kehiin? kyllä oma veikkaus on että elisa taitaa olla johdossa reklamaatioissa kun ei se laskutus vieläkään kaikilla toimi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195204- 472869
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312561Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231939En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111687- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231425- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101388