Työpaikkana DNA-Kauppa

girasol^^

Olen menossa muutaman päivän päästä työhaastatteluun myyjän paikasta DNA-Kaupalle. Onko muita, jotka työskentelevät siellä? Olisi kiva saada tietää kokemuksia millainen on työpaikkana.

6

7368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukava...

Juups. jos hyvin teet työsi niin mukava paikkahan tuo on. Tosin ainahan se riippuu työkavereista ja pomoista.

• saat

koulutuksen, miten se asiakas voikaan olla aina väärässä? Semmosta et joka paikasta saakkaan

• olla töissä
        saat kirjoitti:

koulutuksen, miten se asiakas voikaan olla aina väärässä? Semmosta et joka paikasta saakkaan

mukavaa tässä olla töissä ja lueskella ja vastailla näihin :D:D:D:D

t. dna kuapna myyjä

• että siellä
        olla töissä kirjoitti:

mukavaa tässä olla töissä ja lueskella ja vastailla näihin :D:D:D:D

t. dna kuapna myyjä

dna:aalla olis muutakin puuhaa ku vastailla täällä. Voisit esim: vastailla niihin tuhansiin s.posti reklamaatioihin!

• UUUU
        että siellä kirjoitti:

dna:aalla olis muutakin puuhaa ku vastailla täällä. Voisit esim: vastailla niihin tuhansiin s.posti reklamaatioihin!

Etkö oo lukenu et danalla on tyytyväisimmät asiakkaat ei niille varmaan tuu rekkulaa. Ja muuten et varmaan oikeasti voi olla niin hölmö että luulet että myyjät käsittelee rekkulat. Varsinkin kun dna ja dna kauppa on vain ja ainoastaan samaa konsernia. Dna Kauppa myy ja dna Finland hoitaa tuon asiakaspalvelu yms. puolen. Ja muuten dna Kauppa on loistava työpaikka. Olen entinen työntekijä siellä mutta sitä työ ilmapiiriä on jäänyt kaipaamaan ja edelleenkin ihmiset joiden kanssa biletän ja hengailen on kyseisestä firmasta.

• joikuvaaaaan
        että siellä kirjoitti:

ai luuletko että jotkut asiakaspalveluun laitetut mailit tulee myymäliin? eiköhän tähän tarkoitukseen oo eri henkilöt.

ja mihin tuhansiin reklamaatioihin? sullako on heittää faktaa kehiin? kyllä oma veikkaus on että elisa taitaa olla johdossa reklamaatioissa kun ei se laskutus vieläkään kaikilla toimi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4936
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3506
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2953
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2757
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16