Olen menossa muutaman päivän päästä työhaastatteluun myyjän paikasta DNA-Kaupalle. Onko muita, jotka työskentelevät siellä? Olisi kiva saada tietää kokemuksia millainen on työpaikkana.
Työpaikkana DNA-Kauppa
6
7180
Vastaukset
- mukava...
Juups. jos hyvin teet työsi niin mukava paikkahan tuo on. Tosin ainahan se riippuu työkavereista ja pomoista.
- saat
koulutuksen, miten se asiakas voikaan olla aina väärässä? Semmosta et joka paikasta saakkaan
- olla töissä
saat kirjoitti:
koulutuksen, miten se asiakas voikaan olla aina väärässä? Semmosta et joka paikasta saakkaan
mukavaa tässä olla töissä ja lueskella ja vastailla näihin :D:D:D:D
t. dna kuapna myyjä - että siellä
olla töissä kirjoitti:
mukavaa tässä olla töissä ja lueskella ja vastailla näihin :D:D:D:D
t. dna kuapna myyjädna:aalla olis muutakin puuhaa ku vastailla täällä. Voisit esim: vastailla niihin tuhansiin s.posti reklamaatioihin!
- UUUU
että siellä kirjoitti:
dna:aalla olis muutakin puuhaa ku vastailla täällä. Voisit esim: vastailla niihin tuhansiin s.posti reklamaatioihin!
Etkö oo lukenu et danalla on tyytyväisimmät asiakkaat ei niille varmaan tuu rekkulaa. Ja muuten et varmaan oikeasti voi olla niin hölmö että luulet että myyjät käsittelee rekkulat. Varsinkin kun dna ja dna kauppa on vain ja ainoastaan samaa konsernia. Dna Kauppa myy ja dna Finland hoitaa tuon asiakaspalvelu yms. puolen. Ja muuten dna Kauppa on loistava työpaikka. Olen entinen työntekijä siellä mutta sitä työ ilmapiiriä on jäänyt kaipaamaan ja edelleenkin ihmiset joiden kanssa biletän ja hengailen on kyseisestä firmasta.
- joikuvaaaaan
että siellä kirjoitti:
dna:aalla olis muutakin puuhaa ku vastailla täällä. Voisit esim: vastailla niihin tuhansiin s.posti reklamaatioihin!
ai luuletko että jotkut asiakaspalveluun laitetut mailit tulee myymäliin? eiköhän tähän tarkoitukseen oo eri henkilöt.
ja mihin tuhansiin reklamaatioihin? sullako on heittää faktaa kehiin? kyllä oma veikkaus on että elisa taitaa olla johdossa reklamaatioissa kun ei se laskutus vieläkään kaikilla toimi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841