Gamboa Rainforest Resort

retket

Hotellin sivuilta löytyi reilusti heidän järjestämiään retkiä. Hinnatkin pitäisi löytyä, mutta ne eivät minulle auenneet...

Haluaisin kuulla kokemuksia hotellin järjestämiltä retkiltä. Ja mielellään hintoja, jos joku muistaa.

Monkey Island-retkestä joku jo aiemmin mainitsikin. Paljonko se maksoi? Vaikutti kivalta retkeltä, jolla pääsee näkemään luontoa ja eläimiä... Muita kommentteja retkestä?

Aerial Tram -retki kiinnostaisi. Onko joku ollut sillä, paljonko maksoi ja millainen retki oli?
Aurinkomatkoilla retki maksaa 70 dollaria, tosin siihen sisältyy myös veneilyä apinasaaren tuntumassa. Voisiko joku kertoa käydäänkö Aurinkomatkojen retkellä ihan apinasaarella apinoita ihastelemassa?

Myös muista hotellin retkistä kuulisin mielellään mielipiteitä. Ja tietenkin saa kirjoitella myös Aurinkomatkojen retkistä, vaikka niistä keskusteluja jo löytyykin.

1

891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tietoa

      En muista ollenkaan retkien hintoja kun meillä ne kuuluivat kiertomatkan pakettiin. Hotellin aulassa hinnat kyllä oli nähtävillä mutta en nyt niitä muista.
      Monkey Island oli ihan kiva retki mutta ei aivan sitä mitä oletimme. Aurinkomatkojen kuvauksesta sai sen kuvan että siinä enemmänkin veneiltäisiin mutta todellisuudessa posotettiin suoraan apinasaarille ja takakaisin. Apinat oli tosi söpöjä, tulevat kädestä syömään banaaneja (pöllimme aamiaiselta). Ne on hyvin tottunut ihmisiin kun joka päivä sinne turisteja niitä viedään ihmettelemään. Mutta söpöjä silti. Retki on aika lyhyt, max tunti. Veneessä voi kastua aika pahastikin. Ristiaallokko heittää vettä yli laitojen. Mutta sen verran oli kuuma että se ei haitannut, kamera vaan pitää suojata.

      En tiedä onko tuo Aerial tram se mihin osallistuimme mutta luulisin niin, ei siellä muutakaan tietääkseni ollut. Se oli sellainen hissi mikä nousi sademetsän läpi kukkulan päälle. Vähän kuin avoin hiihtohissi. Siinä matkan varrella opas esittelee paikallista kasvillisuutta. Ja jos on hyvä tuuri voi nähdä lintuja. Kukkulan laelle on rakennettu näkötorni josta on upea näkymä järvelle ja kanavalle. Sieltä myös voi pongata tukaaneja ym lintuja ja perhosia.
      Mielestäni ihan mukava retki, mutta tuo 70 euroa kuulostaa tosi paljolta. Tämäkin kesti max tunnin.

      Siellä Gamboassa ei ole juuri mitään tekemistä joten kyllä retkille kannattaa osallistua. Siellä on ihan kiva uima-allas alue mutta ei kai sitä tuollaiseen paikkaan kannata mennä vain altaalle makoilemaan.

      Älkää odottako mitään kovin eksoottista sademetsäkokemusta. Tämä paikka on ihan lähellä tietä, kylää ja kanavaa, joten ei mitenkään kauhean eksoottinen resort. Mutta ihan kiva paikka ja vanhat kanavainsinöörien villat oli hauskoja. Niiden pihalla näkee eniten eläimiä ja lintuja. Kannattaa mennä aamulla pihalle niin varmasti näkee tukaaneja ja papukaijoja ym.
      Mökit eivät ole hotellitasoa mutta todella tilavia ja mieluummin minä niissä asuin kuin persoonattomassa hotellihuoneessa. Ainoa miinus oli parvekkeen puute. Lämmintä vettä tuli kun laittoi 5 minuuttia ennen suihkua valumaan.

      Hauskaa matkaa. Sanokaa Tuija oppaalle terkkuja jos on vielä siellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe