Vaihdoin vanhan pankkikorttini Visa Debitiin, jonka pitäisi toimia pankkikorttina siellä, missä normaali Visakin toimii.
Olen yrittänyt tankata parilla bensa-automaatilla. Kortti ei kelvannut kummallakaan kerralla. Pankkiautomaatilla ja sirumaksupäätteillä kortti toimii. Samoin kaupassa, jossa kortti luetaan magneettijuovasta.
Onko kenellä kokemuksia, toimiiko Visa Debit bensa-automaateilla? Vai onko kortissani jotain vikaa. Kyseessä ei ole Sammon kortti, vaan Nordean.
Visa Debit
3
404
Vastaukset
- AutoComment
:Vaihdoin vanhan pankkikorttini Visa Debitiin, jonka
:pitäisi toimia pankkikorttina siellä, missä
:normaali Visakin toimii.
Bensafirma on jättänyt päivittämättä automaattinsa
korttitaulut, siksi ei pelaa. Esim ST1 asemilla ei
yhdessä vaiheessa toimineet vanhat Esso ST1 logolla
olevat kortit..... Oikea osoite valittaa on
bensafirman asiakaspalvelu & Luottokunta. Kun
Luottokunnasta otetaan yhteyttä niin nopeasti tulee
päivitys jota ei vain jaksettu asentaa aiemmin....
Näiden ongelmien vuoksi itse en PK korttin vaihtoa
Debit malliseksi pidä mitenkään kiirelisenä. Visa
Electron nyt pätkii muutenkin SampoPankin takia
tavalla johon en halua joutua, poistavat
viellä nettitoiminnallisuudenkin siitä niin ei
mitään syytä siirtyä ruletti korttiin. Yritin tankata samanlaisella Nordea Visa Debit -kortilla Mäntsälässä ST1-automaatista. Kortti ei ensin kelvannut. Onneksi mainitsin ongelmasta paikalliselle asiakkaalle. Hän neuvoi kokeilemaan vieressä olevaa toista samanlaista automaattia. Siinä se toimi!
Unohdin sanoa, että kaikilla muillakin asemilla se kortti on kelvannut, paitsi Pukinmäen SEO:lla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232366- 1051417
- 541194
- 1171094
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711054KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.251034Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m23986Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31950Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53946