Vaihdoin vanhan pankkikorttini Visa Debitiin, jonka pitäisi toimia pankkikorttina siellä, missä normaali Visakin toimii.
Olen yrittänyt tankata parilla bensa-automaatilla. Kortti ei kelvannut kummallakaan kerralla. Pankkiautomaatilla ja sirumaksupäätteillä kortti toimii. Samoin kaupassa, jossa kortti luetaan magneettijuovasta.
Onko kenellä kokemuksia, toimiiko Visa Debit bensa-automaateilla? Vai onko kortissani jotain vikaa. Kyseessä ei ole Sammon kortti, vaan Nordean.
Visa Debit
3
427
Vastaukset
- AutoComment
:Vaihdoin vanhan pankkikorttini Visa Debitiin, jonka
:pitäisi toimia pankkikorttina siellä, missä
:normaali Visakin toimii.
Bensafirma on jättänyt päivittämättä automaattinsa
korttitaulut, siksi ei pelaa. Esim ST1 asemilla ei
yhdessä vaiheessa toimineet vanhat Esso ST1 logolla
olevat kortit..... Oikea osoite valittaa on
bensafirman asiakaspalvelu & Luottokunta. Kun
Luottokunnasta otetaan yhteyttä niin nopeasti tulee
päivitys jota ei vain jaksettu asentaa aiemmin....
Näiden ongelmien vuoksi itse en PK korttin vaihtoa
Debit malliseksi pidä mitenkään kiirelisenä. Visa
Electron nyt pätkii muutenkin SampoPankin takia
tavalla johon en halua joutua, poistavat
viellä nettitoiminnallisuudenkin siitä niin ei
mitään syytä siirtyä ruletti korttiin. Yritin tankata samanlaisella Nordea Visa Debit -kortilla Mäntsälässä ST1-automaatista. Kortti ei ensin kelvannut. Onneksi mainitsin ongelmasta paikalliselle asiakkaalle. Hän neuvoi kokeilemaan vieressä olevaa toista samanlaista automaattia. Siinä se toimi!
Unohdin sanoa, että kaikilla muillakin asemilla se kortti on kelvannut, paitsi Pukinmäen SEO:lla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453