Pystyykö kalat

olemaan uskollinen

jos rakastaa niin paljon hellyyttä, rakkautta ja romantiikkaa? Haluaako toteuttaa useita fantasioita
ja pystyykö mutkattomasti salaamaan kaiken kumppaniltaan? Onko se kalalle ylipäätään vaikeaa olla uskollinen tässä nykymaailmassa jossa houkutuksia on liiaksikin ja onko hän valmis loukkaamaan tätä toista osapuolta kieltäytymällä syrjähypystä (tarkotan sitä kolmatta osapuolta)?
Vai onko kalalle itsestäänselvyys että ollaan uskollisia, eikä loukata kumppania?

36

7198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalat koitetaan

      loukata olematta loukkaamatta uskollisen epäuskollisesti siis sitä kolmatta eikun toista eikun ekaa vai miten se meni niin kyllä kuitenkin koitetaan silleen luotettavan epäluotettavasti olla joo uskollisia pystytään oleen huokutuksia syrjimättä ylipäätään mahdollisesti salaamatta fantasioiden itsestäänselvästikkin!

    • Kalat

      ihminen ihastuu, ja pika rakastuu kerta toisensa jälkeen uudelleen, aina eri kohteeseen.

      • sanon minä.

        Itse kalat naisena sanoisin ihastuvani harvoin, ja silloin kun oikeasti ihastun niin kolahtaa kunnolla ja parisuhteeseen päästyäni olen uskollinen kumppanilleni.


    • kalat itsekkin

      Kalat osaa sanoa EI halutessaan. Tosin, JOS se kolmas osapuoli on kiinnostava, se ein sanominen tapahtuu leikittelyn jälkeen (vasta kun flirtti näyttää menevän liian vakavaksi).
      Kyllä kalat pystyy myös pettämään toista salaten kaiken ja ilman minkäänlaisia omantunnon tuskia, mut eipä sitä yleensä tapahdu jos oikeasti rakastaa omaa kultaa. Pettäminen ei välttämättä ole vieraseen sänkyyn hyppäämistä, vaan tunnetasolla, mikä on ehkä pahempaa. Yhtään itseään tunteva kalat kyllä tietää sen ihastumisen olevan ohimenevää, eikä tee mitään virheliikkua suuntaan tai toiseen sen aikana... mikäli nääs joku erityislaatuinen ihminen on onnistunut saamaan kalat henkisesti sitoutumaan. Sillon tietää että on enempi menetettävää, kuin saatavaa ;)

      • kalat-naisena

        en osaa aina sanoa EI. Se vain tuntuu olevan yllättävän hankalaa joskus. Vaikka kuinka haluaisi päästää suustaan sanan "ei", niin se ei sieltä vain suostu tulemaan ulos. Sen sijaan suusta tuleekin ulos sana "joo", "kyllä", "mm, miten vain (haluat)" tms. Ei se ole ainakaan minulle aina niin helppoa sanoa EI. En sitten tiedä, että miksi, mutta näin se vain on. Olisi mukavaa joskus pystyä sanomaan "ei", kun siltä tuntuu. Olen huomannut suhteessanikin sen, että en vain yksinkertaisesti osaa sanoa EI. Välillä se onkin sitten jäänyt vaivaamaan minua, kun olen antanut miehelleni luvan mennä johonkin tai tehdä jotakin, vaikka en oikeasti sitä halunnut.

        On se vaan joskus rankkaa olla kalat. Ainakin minulle.


      • kalat itsekkin
        kalat-naisena kirjoitti:

        en osaa aina sanoa EI. Se vain tuntuu olevan yllättävän hankalaa joskus. Vaikka kuinka haluaisi päästää suustaan sanan "ei", niin se ei sieltä vain suostu tulemaan ulos. Sen sijaan suusta tuleekin ulos sana "joo", "kyllä", "mm, miten vain (haluat)" tms. Ei se ole ainakaan minulle aina niin helppoa sanoa EI. En sitten tiedä, että miksi, mutta näin se vain on. Olisi mukavaa joskus pystyä sanomaan "ei", kun siltä tuntuu. Olen huomannut suhteessanikin sen, että en vain yksinkertaisesti osaa sanoa EI. Välillä se onkin sitten jäänyt vaivaamaan minua, kun olen antanut miehelleni luvan mennä johonkin tai tehdä jotakin, vaikka en oikeasti sitä halunnut.

        On se vaan joskus rankkaa olla kalat. Ainakin minulle.

        en mäkään miestäni kiellä lähtemästä tai tekemästä jotain vaik itteä harmittais, ellei tod ole hyviä perusteita esim.muuta sovittua menoa tms. Mut se johtuu siitä, että mun mielestä jokainen aikuinen ihminen itse päättää menoistaan ja tekemisistään.
        Nuorempana en osannut sanoa ei ylitöille.. niinpä sitä puskettiin sellasta työpäivää ettei nukkua kunnolla ehtinyt.. Kunnes sairastuin siitä ja se opetti.
        Mut lähinnä tarkoitin tuota uskollisuus asiaa...


    • Elisabeth Taylor

      http://www.hs.fi/maailmanihmisia/artikkeli/Elizabeth Taylor yhdeksännen kerran avioon/1135222334141

      "..Joillekin tähdille tärkeintä on työ, toisille perhe tai shoppailu. Liz saa voimansa romantiikasta. Hän elää ollakseen rakastettu".

      Elisabeth on syntynyt 27.2.1932 eli kalat!

      Kaloilla sanotaan olevan usein monia suhteita yhtä aikaan. Yksi suhde loppumassa ja uusi samaan aikaan alkamassa. Kalat takertuu menneisyyteen ja rakastettuunsa, eikä katkaise koskaan välejä kokonaan. Kalojen suhteet saattaakin jatkua jatkumistaan päättymästä koskaan kunnolla. Kalat kiinnittyy kumppaniinsa niin tiukasti, että irrottautuminen on tuskallista.
      Mutta kun kalat sitten rakastuu aidosti (kalat saattaa sekoittaa himon ja rakkauden, tilanteessa jossa kumppani on täysin epäsopiva, vain koska tuntee romantiikan kaipuuta) pysyy kalat uskollisena!

      • *****

        mun kohdalla menneisyys takertuu minuun!

        Exät haluaa pitää yhteyttä ja märistä vuosienkin jälkeen miten väärin tekivät, tyhmiä olivat pettäessään ja miten olin paras... ovat minulle ilmaa. En tunne sääliä tai muitakaan tunteita minua loukanneita kohtaan. Oli sitten kyse valehtelusta, paskapuheista tms mutta sellaiset ihmiset, ystävät, kaverit, joita ei voi kunnioittaa, kuuluvat menneisyyteen ja pysyvät siellä.

        En "kiinnity" kumppaniin.. ei ole tarvetta, hänellä on tila ja vapautta, mutta ero on tuskaa silti... johtuen siitä että pettymys oikean rakkauden puuttumisesta\loppumisesta on valtava.
        Ei ole koskaan monia suhteita yhtä aikaa... ja ennen suhteen loppumista uusi? Pätee kaikkiin merkkeihin ja kiinni ihmisestä. Tunnen ja tiedän sellaisia jousimiehiä, neitsyitä, oinaita, vaakoja, leijonia jne.


      • ymmärtää tuota
        ***** kirjoitti:

        mun kohdalla menneisyys takertuu minuun!

        Exät haluaa pitää yhteyttä ja märistä vuosienkin jälkeen miten väärin tekivät, tyhmiä olivat pettäessään ja miten olin paras... ovat minulle ilmaa. En tunne sääliä tai muitakaan tunteita minua loukanneita kohtaan. Oli sitten kyse valehtelusta, paskapuheista tms mutta sellaiset ihmiset, ystävät, kaverit, joita ei voi kunnioittaa, kuuluvat menneisyyteen ja pysyvät siellä.

        En "kiinnity" kumppaniin.. ei ole tarvetta, hänellä on tila ja vapautta, mutta ero on tuskaa silti... johtuen siitä että pettymys oikean rakkauden puuttumisesta\loppumisesta on valtava.
        Ei ole koskaan monia suhteita yhtä aikaa... ja ennen suhteen loppumista uusi? Pätee kaikkiin merkkeihin ja kiinni ihmisestä. Tunnen ja tiedän sellaisia jousimiehiä, neitsyitä, oinaita, vaakoja, leijonia jne.

        Älä lue kirjaimellisesti! Siis ei kalat mitään tyhmiä ole, jos on tullut petetyksi, ei varmasti roiku enää siinä suhteessa!

        "En "kiinnity" kumppaniin.. ei ole tarvetta, hänellä on tila ja vapautta"

        Jälleen et ymmärtänyt. Kalat antaa suhteessa kyllä vapautta, hän haluaa itsekin olla sitoutunut MUTTEI SIDOTTU. Mutta niinkuin itse sanoit, kalat luulee aina löytäneensä "sen oikean", eli odotukset suhteen alussa ovat suuret. Mutta neptunus hämärtää totuuden (neptunus edustaa mystistä liittoa, illuusiota, harhakuvitelmia, haaveita ja petoksia)! Ja kalojen toinen hallitseva planeetta jupiter tekee kaloista aina toiveikkaan ja ikuisen optimistin. Jos ymmärrät mitä tästä seuraa! Kalat näkee mitä haluaa nähdä tai tuntea, jos on romantiikan kaipuussa!


      • *****
        ymmärtää tuota kirjoitti:

        Älä lue kirjaimellisesti! Siis ei kalat mitään tyhmiä ole, jos on tullut petetyksi, ei varmasti roiku enää siinä suhteessa!

        "En "kiinnity" kumppaniin.. ei ole tarvetta, hänellä on tila ja vapautta"

        Jälleen et ymmärtänyt. Kalat antaa suhteessa kyllä vapautta, hän haluaa itsekin olla sitoutunut MUTTEI SIDOTTU. Mutta niinkuin itse sanoit, kalat luulee aina löytäneensä "sen oikean", eli odotukset suhteen alussa ovat suuret. Mutta neptunus hämärtää totuuden (neptunus edustaa mystistä liittoa, illuusiota, harhakuvitelmia, haaveita ja petoksia)! Ja kalojen toinen hallitseva planeetta jupiter tekee kaloista aina toiveikkaan ja ikuisen optimistin. Jos ymmärrät mitä tästä seuraa! Kalat näkee mitä haluaa nähdä tai tuntea, jos on romantiikan kaipuussa!

        olla, että luin mitä halusin lukea ;) ja ehkä en itse sitoutumiskammoisena vain pitänyt vertauksesta henkilöön, joka menee 9ttä kertaa naimisiin :)
        Kyllä mä varsinaisena renttumagneettina jotain ymmärsinkin. Joskus olisi ollut mahdollisuus saada oikeasti kunnollinen mies, mut tunteet muka liian laimeita ja sitten pitää mennä ja valita joku epäsopiva siks, että ne intohimon ja epätoivon tunteet muka kertoo suuresta rakkaudesta... hohhoijaa..
        Itselleni taitaa käydä niin, etten ikinä löydäkkää rakkautta, koska en sitä edes tunnista tavatessani! :) olenkin lopettanut "etsimisen" vuosia sitten.

        Tunnut selvästi tietävän mua enempi horoskoopeista, mä voin kertoa vain itsestäni ja lähellä olevista ihmisistä. Kerroit planeetoista ja olen niistä muualtakin lukenut.. pitäis varmaan mennä jonnekkin tarkempaan tulkintaan ihan mielenkiinnosta. Mun kartalla esim. Jupiter on oinaassa ja Neptunus jousimiehessä, se tuonee taas sitten jotain omaa maustetta joukkoon mainitsemies asioiden lisäks.


      • en halunnut kuulostaa
        ***** kirjoitti:

        olla, että luin mitä halusin lukea ;) ja ehkä en itse sitoutumiskammoisena vain pitänyt vertauksesta henkilöön, joka menee 9ttä kertaa naimisiin :)
        Kyllä mä varsinaisena renttumagneettina jotain ymmärsinkin. Joskus olisi ollut mahdollisuus saada oikeasti kunnollinen mies, mut tunteet muka liian laimeita ja sitten pitää mennä ja valita joku epäsopiva siks, että ne intohimon ja epätoivon tunteet muka kertoo suuresta rakkaudesta... hohhoijaa..
        Itselleni taitaa käydä niin, etten ikinä löydäkkää rakkautta, koska en sitä edes tunnista tavatessani! :) olenkin lopettanut "etsimisen" vuosia sitten.

        Tunnut selvästi tietävän mua enempi horoskoopeista, mä voin kertoa vain itsestäni ja lähellä olevista ihmisistä. Kerroit planeetoista ja olen niistä muualtakin lukenut.. pitäis varmaan mennä jonnekkin tarkempaan tulkintaan ihan mielenkiinnosta. Mun kartalla esim. Jupiter on oinaassa ja Neptunus jousimiehessä, se tuonee taas sitten jotain omaa maustetta joukkoon mainitsemies asioiden lisäks.

        ilkeältä, oli vaan pakko selventää. Jostain oon just lukenut että toi jupiter saa kalojen ajelehtimaan suhteesta toiseen ja uskomaan aina että uusin rakastettu on hänen etsimänsä täydellinen kumppani. Kalat "rakastuu" kerta toisensa jälkeen ja toipuu pettymyksestään harhakuvan romanhdettua.. ja aloittaa jälleen uuden suhteen. Mutta silloin kun jupiter lopulta "voittaa" ja kalat löytää todellisen rakkauden, tuntuu se kuin olisi tullut kotiin.

        Sulla varmaan vaikuttaa just noi tulimerkit sun kartalla, että millassia kumppaneita vedät puoleesi. Ainakin jousimies ja kalat kun ei vois olla enää enempää eri maata.

        Ja joo, kun pitää katsoa koko syntymäkarttaa niin ei voi mennä yleistämään että kalat on tälläisiä jne. mutta itse kalana voin sanoa että jotain perää..


      • *****
        en halunnut kuulostaa kirjoitti:

        ilkeältä, oli vaan pakko selventää. Jostain oon just lukenut että toi jupiter saa kalojen ajelehtimaan suhteesta toiseen ja uskomaan aina että uusin rakastettu on hänen etsimänsä täydellinen kumppani. Kalat "rakastuu" kerta toisensa jälkeen ja toipuu pettymyksestään harhakuvan romanhdettua.. ja aloittaa jälleen uuden suhteen. Mutta silloin kun jupiter lopulta "voittaa" ja kalat löytää todellisen rakkauden, tuntuu se kuin olisi tullut kotiin.

        Sulla varmaan vaikuttaa just noi tulimerkit sun kartalla, että millassia kumppaneita vedät puoleesi. Ainakin jousimies ja kalat kun ei vois olla enää enempää eri maata.

        Ja joo, kun pitää katsoa koko syntymäkarttaa niin ei voi mennä yleistämään että kalat on tälläisiä jne. mutta itse kalana voin sanoa että jotain perää..

        onkin kalat vain auringossa, loppu taivas ihan jotain muuta.

        Mut nyt osuit tietämättä pahaan paikkaan ! Olen tapaillut yhtä miestä.. jo aikaa sitten yritin hänelle selittää, et mikskähän mulla on hänen vierellään olo, kuin kotona ois.. paikasta riippumatta! Suhde ei ole edennyt pidemmälle, kun kumpikaan ei ole ollut siihen halukas.. mut jonkin seurustelun tapaista se kai on. Huh huh.. Jopas oli ..
        Tosin, tuskin pitää paikkaansa silti. Eipä tämä mies paljon tunteistaan puhu, enkä usko hänen rakastavan mua.. hän kun ei pidä mun tulisesta tempperamentistani eikä siitä, että haluan tehdä oman pään mukaan ja olla oma itseni, enkä tossun alla :) että se siitä teoriasta tän suhteen kohdalla. Jos alan yhtään miettiin tätä vakavemmin, vedän sen kuitenkin lopulta suohon.

        Viisaita sä puhut ystävä hyvä. Mielipiteensä saa sanoa, ymmärtää sit toinen pointin tahi ei.

        Auringon säteet kimaltelee veden pinnalla, ihan kuin siellä olis tuhansia timantteja... ihan kivaahan niitä on silti etsiä, ja saattaa sieltä joku kultahippu lopulta vastaan tullakkin vahingossa ;) Jalat pohjassa ja pää pilvissä... :D


    • kaikki kalat petä..

      Itse Kalat-naisena olen mitä uskollisempaa lajia mitä kuvitella saattaa. Olin suhteessa monta vuotta, enkä pettänyt puolisoani vaikka mahd. olisi ollut. Vasta erottuamme annoin itselleni luvan katsella muitakin. Nyt olen suhteessa jälleen, enkä missään nimessä pettäisi häntä...

    • usein lullaan

      hupsuiksi, avuttomiksi, herkiksi, rakkauden kaipuisiksi haaveilijoiksi, jotka vain hymyilevät ujosti... mitä he kyllä ovatkin, päältäpäin. Ovat tarpeen vaatiessa sydämettömiä ja petollisia. Ja ehkä yksi henkisesti vahvimmista aurinkomerkeistä.

      Ei kalat ole koskaan tahallaan ilkeä, petollinen. Vain jos joku antaa syyn.

      • samaa

        mieltä! Se yleinen kohteliaisuus ja ystävällinen hymy tulkitaan liian usein yksinkertaisuudeks ja luonteen heikkoudeks.. kun sitten pinnan alta paljastuukin muuta. Se on iso osa kalanaisten salaperäisyyttä.
        Totuus on että kalat on yksi suoraselkäisimmistä, rehellisimmistä, vahvimmista merkeistä... ja ehdottomasti luotettavin... MUTTA vasta sen elämänkoulun jälkeen, mitä pettymykset matkalla tuo.
        Ne jotka muuta väittää, eivät tunne kalojen Oikeaa sisintä eivätkä ole nähneet sitä läheltä.

        Kalat on todella kylmä, tunteeton ja kykenevä mihin vain tullessaan loukatuksi.


      • Pirre*kala
        samaa kirjoitti:

        mieltä! Se yleinen kohteliaisuus ja ystävällinen hymy tulkitaan liian usein yksinkertaisuudeks ja luonteen heikkoudeks.. kun sitten pinnan alta paljastuukin muuta. Se on iso osa kalanaisten salaperäisyyttä.
        Totuus on että kalat on yksi suoraselkäisimmistä, rehellisimmistä, vahvimmista merkeistä... ja ehdottomasti luotettavin... MUTTA vasta sen elämänkoulun jälkeen, mitä pettymykset matkalla tuo.
        Ne jotka muuta väittää, eivät tunne kalojen Oikeaa sisintä eivätkä ole nähneet sitä läheltä.

        Kalat on todella kylmä, tunteeton ja kykenevä mihin vain tullessaan loukatuksi.

        sentään, mihin vain mutta kylmäksi loukattu kala muuttuupi, ja sukeltaa syvälle mustiin vesiin. :)


      • juuuu
        Pirre*kala kirjoitti:

        sentään, mihin vain mutta kylmäksi loukattu kala muuttuupi, ja sukeltaa syvälle mustiin vesiin. :)

        olen kalaN ja minulla on kala mies ja ja kyselisin että miten teijän mielestä sopii vai sopiiko ollenkaan,meillä on myös lapsia ja kolmen vuoden suhde jo takana,mutta omasta mielestäni mieheni ei sovi tavalla tai toisella mulle mitenkään itse olen rauhallinen,herkkä,haaveilija ,mutta miehinä taas on erittäin kova menijä ja hermoilija josta en ite tykkää laisinkaan. kertokaa te jos tiijätte


    • Skoputyttö

      .. ja mölyä, mutta hyvin vähän oikeita tekoja. Näin väittäisin mun muutaman kuukauden kalat-kokemuksen perusteella!!

      • ei oikeasti

        voi tuntea toista muutaman kuukauden perusteella, oli merkki mikä hyvänsä.. mut kaloja varsinkaan.


      • -kalatn-
        ei oikeasti kirjoitti:

        voi tuntea toista muutaman kuukauden perusteella, oli merkki mikä hyvänsä.. mut kaloja varsinkaan.

        olen tuntenut joitain ihmisiä parikin vuotta enkä vieläkään tunne että tunnen/luotan tarpeeksi..

        Ja mistä teoista oikein puhut skorpioni?? Oletko loukannut kalaa vai? Koska kalat ovat rauhaa rakastavia!


      • huom.
        -kalatn- kirjoitti:

        olen tuntenut joitain ihmisiä parikin vuotta enkä vieläkään tunne että tunnen/luotan tarpeeksi..

        Ja mistä teoista oikein puhut skorpioni?? Oletko loukannut kalaa vai? Koska kalat ovat rauhaa rakastavia!

        skorpioni, puhutko kalatmiehistä? Koska kalatmiehillä ja -naisilla on suuri ero!


      • Skoputyttö
        huom. kirjoitti:

        skorpioni, puhutko kalatmiehistä? Koska kalatmiehillä ja -naisilla on suuri ero!

        .. ole loukannut häntä, näin vilpittömästi toivon! Tarkoitin lähinnä varattua kala-miestä, jonka kanssa on lentänyt kipunoita ilmassa ja hurjasti, mutta mikä sitten käytännössä on enemmän ja vähemmän jäänyt vain suurien puheiden tasolle..


      • kalaN
        ei oikeasti kirjoitti:

        voi tuntea toista muutaman kuukauden perusteella, oli merkki mikä hyvänsä.. mut kaloja varsinkaan.

        voisikaan tuntea kalaihmistä parin kuukauden tuttavuuden jälkeen, kun (ainakaan tämä) kala ei tunne edes itseään 38 vuoden jälkeen :)

        kalat on niin arvaamaton merkki ja sen opetus onkin elämään jatkuvassa epävarmuudessa. itse ainakin yllätän itseni melkein joka päivä tekemällä juuri päinvastoin kuin piti. ehkä se juuri tekee meidän elämästä niin mielenkiintoisen.


    • kalaN

      rakkautta riittää, kalat pysyvät uskollisena. kalojen ongelma on enemmänkin EIn sanominen siinä kohtaa, kun kaikki on mennyttä.

      miten olla kiltti ja uskollinen omille tunteilleen yhtä aikaa, siinäpä pulma.

    • tämäkin ole

      ihmisestä kiinni eikä mistään horoskoopista?!

      Tunnistan itsestäni paljonki ominaisuuksi, mitä horoskooppi kertoo, mutta niin varmaan moni muukin, joka ei ole kalat. Joo, olen kiltti, hyväsydämminen jne, mutten kyllä kumppaniani pettäisi. Varsinkin pidemmän suhteen aikana sitä ihastuu varmasti johonkuhun, mutta sitten on kuitenkin, onneksi, se oma päättelykyky ja aivot ja voi miettiä haluaako satuttaa toista ja onko tämä kolmas esom eron arvoinen ja tulisiko siitä parempi suhde. Ehkä toisilla on helpompi mennä aidan matalimmasta päästä ja sanoo "noh, mä oon tollanen, lue mun horoskooppi". Noissa on paljon hyviä juttuja, mutta omaa päätä saa ja pitää käyttää kans!

    • on kalamiehen

      rinnalla kulkiessa(naimisissa)todella epäselvää.
      Kalamies menee aina sinne,minne kutsu käy.
      Mun kalamies on vähän jokaisen kanssa naimisissa.
      Salaa tekee paljon, mutta ei aina pysty peittämään
      tekojaan.Häpeilemättömästi sopii tapaamiset joka soiton jälkeen, naisia pitää nykyään auttaa joka asiassa.Ei sanaa mies, ei tunne lainkaan,ei myöskään häpeää siitä mitä tekee kumppanilleen.Itsestäänselvyys on ainoastaan,että kumppani hoitaa käytännön työt.Juhlat juhlii ilman kumppaniaan.

      • Savon leijona

        Minusta tuntuu, että kalojen motiivina on enemmänkin itsensä olemisen turvaaminen kuin romantiikka. Romantiikka kuuluu aidoimmillaan venusplaneettaisille merkeille vaa´oille ja härille. Asia ei ole kuitenkaan yksioikoinen, sillä tottakai meillä kaikilla humaaneilla olioilla jo suvun jatkamisen kannalta on ja on ollut välttämätöntä tuollainen sosiaalinen käyttäytyminen. Mutta jos ajattelee kalatmerkkiä karmallisesti (vanhus), niin romantiikan nimellä kuvailtava käytös on pikemminkin verkoston luomista vanhuuden turvaamiseksi. Vanhuksen kun ei ole hyvä olla yksin. Sama koskee myös nuorinta merkkiä oinasta (kirkuva lapsi). Se huutaa, että älä jätä minua.


      • ei pysty!!
        Savon leijona kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että kalojen motiivina on enemmänkin itsensä olemisen turvaaminen kuin romantiikka. Romantiikka kuuluu aidoimmillaan venusplaneettaisille merkeille vaa´oille ja härille. Asia ei ole kuitenkaan yksioikoinen, sillä tottakai meillä kaikilla humaaneilla olioilla jo suvun jatkamisen kannalta on ja on ollut välttämätöntä tuollainen sosiaalinen käyttäytyminen. Mutta jos ajattelee kalatmerkkiä karmallisesti (vanhus), niin romantiikan nimellä kuvailtava käytös on pikemminkin verkoston luomista vanhuuden turvaamiseksi. Vanhuksen kun ei ole hyvä olla yksin. Sama koskee myös nuorinta merkkiä oinasta (kirkuva lapsi). Se huutaa, että älä jätä minua.

        Kyllä kalat uskottelee olevansa uskollinen yhden ihmisen oma ja kun selkäsi käännät tekee just sitä mitä et uskokkaan. Selittelee silmät kirkkaana etten ymmärrä miksi nyt tuolla tavalla hitsaat, sehän oli vain ystävyyttä!! ja pitäähän kaveria mäessä auttaa, enhän mä voinut sitä pulaan jättää, pitää ystävän puutetta lievittää.
        Ja pa...t! Samalla tavalla pettää kuten kaikki muutkin, syyt saat omille niskoillesi, mikset tehnyt kuten pyysin, niin ei hänenkään olisi tarvinnut pettää.
        Ulkokullattu!
        Ja kun huomaa sun pinnan kohta katkeavan ja jäävänsä kuin nalli kalliolle alkaa selittely, joka päättyy siihen että se vikahan oli sinussa itsessäsi!


      • joopa joo
        ei pysty!! kirjoitti:

        Kyllä kalat uskottelee olevansa uskollinen yhden ihmisen oma ja kun selkäsi käännät tekee just sitä mitä et uskokkaan. Selittelee silmät kirkkaana etten ymmärrä miksi nyt tuolla tavalla hitsaat, sehän oli vain ystävyyttä!! ja pitäähän kaveria mäessä auttaa, enhän mä voinut sitä pulaan jättää, pitää ystävän puutetta lievittää.
        Ja pa...t! Samalla tavalla pettää kuten kaikki muutkin, syyt saat omille niskoillesi, mikset tehnyt kuten pyysin, niin ei hänenkään olisi tarvinnut pettää.
        Ulkokullattu!
        Ja kun huomaa sun pinnan kohta katkeavan ja jäävänsä kuin nalli kalliolle alkaa selittely, joka päättyy siihen että se vikahan oli sinussa itsessäsi!

        ja höpö höpö.itse kalamiehenä ja avoliitossa ollessani en pelleillyt toisten tunteilla enkä edes ajatellut pettäväni.kunnioitus,uskollisuus sekä rehellisyys toista kohtaan ollut aina etusijalla,kalat ei myöskään jätä ketään pulaan,aina valmiita kuuntelemaan ja auttamaan jos suinkin voivat.kun osaat käsitellä kala miestä niin parempaa elämän kumppania saat hakea.sitoutuva,uskollinen,kaikkensa antava,tunteellinen.ei ehkä aina osaa pukea ajatuksia sanoiksi,mutta se ei tarkoita ettei ajattelisi ja tuntisi.uskottomuudesta on turha puhua pelkästään kalan kohdalla siihen ei horoskooppimerkki vaikuta millään lailla.


    • pystyisi?

    • syvät tunteet

      Kalat ovat niin syvästi tuntevia, pystyvät olemaan uskollisia, jos tuntevat syvää rakkautta...muuten etsivät jotain parempaa;-)

      • tietää

        että kalamies tuntee syvää rakkautta?


      • mistään. mutta
        tietää kirjoitti:

        että kalamies tuntee syvää rakkautta?

        oma kalani kuljetti kolmatta meidän suhteessa melkein kaksi vuotta ja kun jäi kiinni asiasta oli selitys tietysti vakio, ystävä vain.
        No en tiedä vieläkään mikä heidän suhteensa laatu oli. Kys. nainen tosin sanoi ettei oikein mikään, ainakaan hänen puoleltaan. Akka tosin yritti kaikkensa myöhemmin katkaistakseen välimme.

        Että eiköhän meidänkin tarinamme kerro aika paljon kalojen uskollisuudesta. Nykyisin märisee, mistä johtuu kun en usko häneen. Olisikohan kys. asia itse aiheutettu?
        Mutta en tiedä vaikuttaako tähän asiaan horoskooppimerkki, sanoisin ennemmin se, että puhutaan miehistä ;)


      • edustajissa
        mistään. mutta kirjoitti:

        oma kalani kuljetti kolmatta meidän suhteessa melkein kaksi vuotta ja kun jäi kiinni asiasta oli selitys tietysti vakio, ystävä vain.
        No en tiedä vieläkään mikä heidän suhteensa laatu oli. Kys. nainen tosin sanoi ettei oikein mikään, ainakaan hänen puoleltaan. Akka tosin yritti kaikkensa myöhemmin katkaistakseen välimme.

        Että eiköhän meidänkin tarinamme kerro aika paljon kalojen uskollisuudesta. Nykyisin märisee, mistä johtuu kun en usko häneen. Olisikohan kys. asia itse aiheutettu?
        Mutta en tiedä vaikuttaako tähän asiaan horoskooppimerkki, sanoisin ennemmin se, että puhutaan miehistä ;)

        löydy samanlaisia piirteitä. Tosin jotkut "edustajat" syyttävät alkoholia, jos töppäilevät.


    • Yesteryear

      Olen itse kalat.Moista asiaa ei edes tarvitse ajatella, jos suhde toimii. Silloin voi mennä peilin eteen ja katsoa itse syyllistä asiaan. Näin minun kohdallani. Hyvän ihmissuhteen eteen kannattaa tehdä töitäkin, arvostelu ei aina auta. Miksi edes tarvitset ajatella moista asiaa?

    • spicy marmalade

      Itse olen kalat, ja en pysty vakiintumaan.
      Ja jos joku haluaa olla kanssani, saa kestää mun vilkuilut muihin miehiin jne.
      Ei ehkä pettämis hommaa mutta ainakin pusutteluita toisten kanssa. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe