Onko versio 2 3 4,5 tai 5 rahakoodia?? jos on viittittekö laittaa.. Ja on 4,5 versioon sitä puhelinta niinkuin v 4 ja miten sen saisi?????? Ja otan muitakin koodeja vastaan!
Vastaukset 1
- Tama fani :)
No minulla on tuo versio 4.5 ja siihen oon hakenu kaikki maholliset koodit ja niitä on kyl aika vähän mut täs ne kaikki :
Paswordiin sopivat :
40690 89391 Leikkitalo
52815 99088 Liukumäki
Kauppaan / Shoppiin sopivat koodit :
BCAA CBAB - Pen
CAAC BBCB - !! (Clone)
BBAA ABCB - Honey (Love potion)
BABC BAAA - Steak
CCCA CBBC - Cd3
Käytä noi siinä järjestyksessä missä luettelin, sillä sitten saat sen puhelimen :) Tarkoitan Kaupassa käytettäviä koodeja versiolle 4.5 :) toivottavasti autoin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102311Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231014- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha583855- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670- 68641
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik30627