miten muilla???

minex

Pojallani on tänä vuonna taas älytön leppä-koivusiitepölyallergia, vaikka kaksi kuukautta sitten aloitettiin allergialääkitys, niin ei se oireita pois vie... aivastelee, ja silmät punottaa ja tosi väsynyt on. Taitaa olla normaalia pahempi siitepölykausi...

5

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sumutetta..

      Onhan pojallasi käytössä nenäsumute? Se on tehokkain ehkäisy siitepölyallergioihin. Itse olen vaikka millekä siitepölylle allerginen, mutta mitään ongelmaa ei ole ollut sen jälkeen kun nenäsumutteet otin käyttöön. Joka aamu vain suihkaisu sieraimiin ja menoksi.

      • minex

        nenäsumute, silmätipat ja suun kautta otettava allergialääke, kaikki lääkärin määräämiä... ja nyt on äänikin mennyt ja yskä. Pitää viedä lääkäriin jos olisi vielä jotain lisätroppia saatavilla, en muista tällaista vielä koskaan...


    • ääni toimii vaisusti

      Nyt tuntuu olevan tosi, tosi paha kausi.
      Tein pari päivää sitten virheen: ulkoilin puistossa ja metsässä muutaman tunnin (laihdutuksen alkuinnostusta). Sen seurauksena sain nyt sitten siitepölyä niin paljon itseeni, että äänikään ei toimi.

      Yleensä ei ole yskää, nyt on paha yskä.
      Silmiä kirvelee, vielä eivät punota pahasti.

      Otan tuplalääkitystä tällä viikolla. Katsotaan ensi viikkoa sitten uudelleen.

      • pääkaupunkiseutu

        Missäpäin te asutte? Itse asun espoossa ja tähän vuoteen asti koivun siitepölykausi on ollut suoraan sanottuna helvetti, mutta ainakaan vielä ei ole tänä vuonna ollut muita oireita kun muutama aivastus ja silloin tällöin nenä vuotaa. Ei mitään häiritsevää siis. Olenko mä parantunut vai mitä tämä nyt on? :D vai eikö koivun siitepölykausi ole vielä täysin alkanut täällä...?


    • sdfsdfdsfsdffdsf

      Kannattaa harkita siedätyshoitoa jos lääkitys ei auta. Itselläni on 3. vuosi menossa siedätystä ja allergialääkkeiden kanssa olen jo lähes oireeton.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe