miten saan tehtyä niin, että olen samanaikaisesti sekä quakenetin, että ircnetin kannuilla? ja jos joku kiltti viitsis selittää sen vaihevaiheelta..mulla on joku invision-hommeli, vaikuttaako se asiaan?
elintärkeä kysymys :)
6
729
Vastaukset
- IronGuard
Jos käytät mIRC ohjelmaa niin sinä options ikkunassa missä valitset IRC-verkon (Quakenet, IRCnet yms.) on kohta missä lukee New Server Window. eli yhditä vaika ensin Quakenettiin ja sen jälkeen älä katkaise yhteyttä vaan avaa options ikkuna, valitse IRCnet ja PISTÄ RASTI siihen New server window kohtaan ja paina connect to server. Nyt sinulla pitäisi oll kaksi verkkoa auki (Qnet, IRCnet)
- jeesh
ei onnistunut..tai onnistui, mutta ei saanut yhteyttä ircnettiin :( koitan vielä joku pv uudestaan..kiitos paljon neuvosta!!! :)
- Yakko
jeesh kirjoitti:
ei onnistunut..tai onnistui, mutta ei saanut yhteyttä ircnettiin :( koitan vielä joku pv uudestaan..kiitos paljon neuvosta!!! :)
Koita jotain toista serveriä.
- Moose
5 vuotta irkannut, kaksi vuotta käyttänyt kahta erillistä klienttiä ja nyt vasta saan tietää että mIRC:iin esim. saa kaksi erillistä serveriyhteyttä yhtä aikaa :D
:)
- SnowBlind
kun oot onnistunut Ircnettiin kirjautumaan niin kirjota sitten sinne tekstikenttäriville
/server -m mediatraffic.fi.quakenet.org
tagi -m tuossa tarkoittaa että serveriyhteys avautuu uuteen ikkunaan, eli se ei valtaa jo valmiiksi ircnettiin olevaa yhteysikkunaa.
ja näin sinulla onkin ircnet ja qnet samaan aikaan auki :)- KPP
x-chatissa new server tab...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954