niin voisitte lähettää tuon liitteenä olevan tiedoston osoitteeseen:
[email protected]
Kiitoksia jo etukäteen.
Hei kaikki jotka ovat saaneet omituista postia
7
1181
Vastaukset
- Mie
..mä oon saanu oudoist osotteist jotain englanninkielisil nimil postii, mut mä oon poistanu ne kaikki. Niit on varmaan tullu yli 20!!
En oo avannu niitä - Rasittunut
Kannattaa lukea niitä virustorjuntayhtiöiden viruskuvauksia ennenkuin aloittaa julkisen avaitumisen. Suuri osa nykyisistä viruksista ottaa "to:" ja "from:" kenttiin satunnaisia osoitteita saastuneista koneista. Sitten joku virustorjuntansa unohtanut lukutaidoton kohdistaa säälittävän angstinsa johonkin (todennäköisesti syyttömään) osoitteeseen. Näin virus leviää edelleen ja syynä ovat vain taitamattomat käyttäjät.
99% virusongelmasta poistuisi, jos tietokoneiden ja sähköpostin käyttölupa annettaisiin vasta, kun on todistanut hallitsevansa edes alkeet tietotekniikasta. Eihän sitä autoakaan ilman ajokorttia saa (ainakaan yleisellä) ajaa.(vrt. tässä yhteydessä netti)- Taisto Reisid
99 % espoolaisten virusongelmista poistuisi jos espoolaiset lakkaisivat käyttämästä Windoussia ja vaihtaisivat Linuksiin tai Maciin. Jos kaikki maailmassa tekis näin, niin sitten Linukalle ja Macillekin alettaisiin kirjoitella viruksia oikein urakalla. Mutta espoolaiset tai jopa kaikki suomalaisetkin voisivat yhdessä päättää heittää Windoussit ketuille, ja virusongelmat häviäisivät heiltä eli meiltä sen sileen tien. Näin se vaan on tosimaailmassa. F-Secure ei vielä tämän takia joutuis panemaan montaakaan hemmoa pellolle, Suomi kun on pieni maa.
- hihhuli
mitä avautumista tapahtui ja missä. Pyysin vain että joku lähettäisi minullekin sen viiruksen kun ei ole koskaan kukaan lähettänä.
- Rani
hihhuli kirjoitti:
mitä avautumista tapahtui ja missä. Pyysin vain että joku lähettäisi minullekin sen viiruksen kun ei ole koskaan kukaan lähettänä.
mäkin haluun sen! :D
Sähköpostiini ei ole ikuna ilmestynyt mitään virusviestejä. Tai no, kerran toiselle saman koneen käyttäjälle tuli tutultaan sellainen maili, jossa oli virusvaroitus. Ja se oli feikkijuttu, miksikä niitä nyt kutsutaankaan...
Yhdestä netistä ladatusta pelistä on päässyt mato luikertelemaan - mutta virusskanni oli hoksannut ja poistanut sen aika nopeasti. - Uhhuh
ollaan niin tärkeätä, niin tärkeätä...
- Joo
Jälleen kerran puhutaan ASIASTA:1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381696Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2701250Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875