mä niin toivoisin et joku poika vois välittää musta, ees kaverina! mä en tiiä miks ketkään ei oo kiinnostunu musta koskaa, vaik monet oon sanonu et oon nätti ja mul on paljo muutenki frendejä ja oon ilonen ja kaikkee mahdollista! masentaa vaa.. et olkaa te onnellisia jotka saatte rakkautta!
nii tätä normaalia..masentaa
2
208
Vastaukset
- man18
sama täällä, missä oot kulti????
- Jou mään
Mulla oli tuo täsmälleen sama ongelma vielä pari kuukautta sitten! Oon jumissa pieneen kuntaan, jossa jätkät karttaa ku ruttoa. Frendejä kyl on. Sitte menin kesällä isoseksi leireille kunnan ulkopuolelle ja opin olemaan rennosti jätkien kans ensimmäistä kertaa elämäni aikana. Uusia ystäviä ja ystäväjätkiä -- niin ikimuistoinen asia jonka takia itkin ilosta tässä yksi ilta!
Jos sinulla ei siellä ole frendijätkiä, tai mitään muitakaan jätkiä, kannattaa laajentaa toimintapiiriään. Mee mukaan johonki kunnan ulkopuoliseen projektiin tai muuhun sellaiseen rohkeasti, joka sisältää ei-tuttuja ihmisiä mahdollisimman paljon. Pian huomaat, että kun sinua ei ole tuomittu jo ennalta huhujen perusteella, ystävien hankkiminen on ihanaa ja helppoa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770