Ostetaan pikkutraktori

sakke

En tunne traktorien merkkejä ja tyyppejä, mutta varmaankin tiedätte minkälaista haen. Hytillinen tai hytitön, aivan sama. Varusteita ei tarvita muuta kuin perälaatikko olis hyvä olla. Tarkoitus on tehdä sillä lumityöt ja siirrellä maata yms. Jos täältä ei sellaista löydy, niin tietääkö kukaan mistä kannattais hakea, muualta kuin keltaisesta pörssistä? Mikähän niiden hintaluokka mahtaa olla?

11

2076

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • best buy
    • 5095

Mulla olis yks ylimääränen pikkurattori (Ford 4000), oikein sopiva juuri pihatöihin. Mistäpäin oot että tietäs tulisko kuljetuksesta suuri ongelma?

• sakke

Asun Keski-Pohjanmaalla. Paljonko se sun traktori painaa, meinaan voiko kuskata autotrailerilla? Missäpäin Suomee se on? Niin ja semmonen "pikkujuttu" kuin hinta?

• katsellut

elikkäs kiinnostais itseänikin ostaa traktori joten laitappa tietoja.ja paikkakunta??itse olen keski-suomesta

• sakke

Toisella palstalla kauppasit sitä ja tais olla Nivalassa? Asun noin sadan kilsan päässä, joten anna osoite niin tuun kattoon sitä?

• myynnissä

Mulla olisi tuollainen V40 vm -99. Turbo luonnollisesti. Etenee pahemmallakin pellolla, vaikka ei ihan V70:n veroinen olekaan. Kiinnostaako?

• traktori

Olis hyvakuntoinen international turvahytilla ja taka laatikolla[KIPPAAVA]kaikki toimii 2500e

• Otto

päin ih:si on

• ih tr
        Otto kirjoitti:

päin ih:si on

Ristiinassa Mikkelin lahella 20 km etelaan kuljetus ei este .

• massikka
        ih tr kirjoitti:

Ristiinassa Mikkelin lahella 20 km etelaan kuljetus ei este .

huippu massikka 35 toiselta omistajalta lisatarvikkeet h.3000e mikkelissa kuljetus jarjestyy.

• Jussi

Olisi kaupan Volvo 400 Buster vm -69,tosi hyväkuntoinen,hytillinen(lämmin)kohtuullisen hyvät renkaat,takana 36"tuumaiset.Moottori ei kuluta öljyä vaan tilkkasen naftaa.Tosi varma talvikone ei säiky pakkasia eikä pyryä.Hintakin on edullinen.Jos jotain kiinnostaa niin aletaan käymään keskusteua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe