Hei!
Olen hakemassa 5m puuvenettäni Vaasasta Espooseen/Porvooseen, ongelmana on se että lähden nyt sunnuntaina 24.8. Saarijärven kautta ja palaan reissulta vasta seuraavana sunnuntaina. Aikaa menee viikko ja vuokratrailerista tulee näinollen kohtuuttoman kallis.
Kuka lainaisi tai vuokraisi omaansa nyt kun telakointisesonki ei vielä ole alkanut? Vene on kevyt ja ilman moottoria.
Soita 050-4116541/Henkka ja jeesaa kaveria!
Vuokraa trailerisi viikoksi!?
6
901
Vastaukset
- Henkka
Onko trailerit näin kiven alla?
- trailerin onnellinen omistaja
mulla olis mut paljonko tarjoat???
- traileristi
mulla olis traileri mut paljonko sun vene painaa ja paljonko tarjoot jos paino on ok.
- Henkka
traileristi kirjoitti:
mulla olis traileri mut paljonko sun vene painaa ja paljonko tarjoot jos paino on ok.
Veneen paino arviolta parisataa kiloa, ollut maissa monta vuotta eli kuiva ja ilman konetta. Pituus 5m. Vuokraamoot tahtoo 80-200€.
050-4116541 - traileristi
Henkka kirjoitti:
Veneen paino arviolta parisataa kiloa, ollut maissa monta vuotta eli kuiva ja ilman konetta. Pituus 5m. Vuokraamoot tahtoo 80-200€.
050-4116541no jos vuokraamosta saat 80 eurolla viikoksi ni ota nyt sitten ihmeessä se, sehän on tosi halpa, ei minunkaan kannata antaa omaani ihan ilmaseks lainalle, trailerini maksaa kuitenkin uutena 2300 euroa, on 1200kg jarrullinen, itse olisin ajatellut jotain 100 euroa.
- tuntematon
Vanhan kansan sananparsi Varsinais-Suomesta: Ei tavara lainassa parane, jos ei hajoa niin paskannetaan päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse363992SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2643931Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1343471Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky873460Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222317Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv341833Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575591718- 371640
- 321531
- 931485