Joku kyseli toss aikasemmin, että kelle se kuuluu... no, se info nyt näyttäs olevan jo dna:n etusivuilla bannerin takana ja siinä on mukana seuraavat opiskelijaliitot:
www.osku.info - ammatilliset oppilaitokset
www.syl.helsinki.fi - yliopistot
www.samok.fi - ammattikorkeakoulut
www.lukio.fi - lukiot
www.skol.fi - kauppikset
www.terhol.fi - tervikset
Kai noilta saa lisätietoo jos kysyy ja jos vaikka denskun asiakaspalvelu on tukossa :-)
dna - opintotuki VASTAUKSIA
2
343
Vastaukset
- Opiskelija
Heh. Aika naurettavaa. Muka opiskelijoiden asialla. Kuukausimaksu puoleen hintaan, eli peräti puolentoista euron säästö! Ja parin prosentin alennus laskusta. Ai niin, ei se koske GPRS-juttuakaan ollenkaan.
Tuossa voi jopa hävitä, koska jos kuuluu tohon opintotukeen, niin ei saa bonuksia ollenkaan, eikä maratonia eikä Perhe-palvelua.
Enpä ihan heti mene tuohon lankaan. Olen ihan tyytyväinen nykyiseen liittymääni, enkä mene noihin vaihtotarjousjuttuihin, niinkuin kaikki muut näyttää menevän. Ilmasia lounaita ei ole, ei myöskään ilmaista puheaikaa. Operaattori ottaa sen aina takas jossain.- Pah
No onhan se naurettavaa, kun annetaan asiakkaille etuja. Minä ainakin mieluummin maksan enämmän vaikka olisi mahdollisuus säästää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780