Pelasin 2 taalan sittaria ja mulla olin jo saanut tuplattua stackin 3000 chippiin.
Löin TT.llä all in ja yksi makso AQ.lla. floppi 59J rainbow, mutta turn Q !!!!! Siinä hupeni puolet merkeistä.
No sitten huipennus. Löin loput keskelle AJ.llä ja kaveri makso KQ.lla. No eikös floppiin tullut K ja tipuin turnauksesta !!!!
Nyt loppu mun pelit,RIGGED RIGGED
Mitkä on edes todennäköisyydet tollaiselle ??? Kysyn vaan.
Rigged,Rigged,Rigged
Nyt ottaa pattiin
9
578
Vastaukset
- käy aina vaan
Ite olin pitkällä turnauksessa ja tipahin sieltä äsken AQs:llä Q5 vastaan. Pöytään tuli T6954. Löin kaikki aikaisesta, muut kippas, mut isoblindi lähti isommalla säkillään kattoon. Harvompa sitä ite on maksanut Q5:llä, vaik olis enemmän merkkejä. Pitäiskö? Kun paremmatkaan ei osu.
- provo oli tämä
mutta vastataan nyt että todennäköisyys siihen että häviät nuo molemmat kädet on jotain 25%
- .........
Tossa ekassa olet vain 1.22-1 suosikki kun toisella on kaksi ylikorttia sun TT:tä vastaan, eli melkein kolikonheittoa. Etkä toisessakaan ollut paljoa suurempi suosikki, joten turhaan valitat. Sitä paitsi suck outit kuuluu pelin luonteeseen.
- kypä pari
ole mikään all in käsi vaikka suosikki oletkin. Tosin usein sillä mennään all in, näin saadaan ainakin useimmat pelaajat ulos postista mutta mutta, sulla nyt ei ollut onnea.
- kuka jaksaa..
kirjoittaa parin taalan turneen yksittäisistä jaoista ylipäätäänkään?
Noissa turneissa kun ei ole yhtikäs mitään menetettävää niin suurin osa porukasta pelailee niitä 100% sina arpajaisina.
Koklaa vaikka 1000 50$ turnauksia niin et näe kovin usein Q5 all innejä. Tai sitten voit, ja voit myös hävitä niille, tai mille muulle korteille tahansa missä pelissä tahansa.
Se tekeekin pokerista vaikean ja haastavan pelin.
Käteispöydissä olen ihan esimerkkinä vain kertoakseni hävinnyt taskuässillä reilun tonnin verran vuoden aikana. Tosin olen niillä myös voittanut samana aikana n. 2300$.- Tellustelija
Heh, oli tosiaan vähän aikaa sitten mennä usko koko peliin, kun parin päivän aikana viidestä ässäkädestä neljä meni puihin, ja vaikka 3 kertaa näistä menikin allin headsupiksi jo ennen floppia.
Onneksi ihan viime aikoina on normalisoitunut tilanne, mutta vaikka miten pelaat, niin pokerissa kyllä voi sattua kaikenlaista, ja sattuukin...
T:Tellustelija
- soiaflkaerirljbnklj
Noinhan se on. Aina noita pässejä löytyy, jotka tuommoisillakin käsillä makselee korotukset. Siinä ei paljon todennäköisyydet ja kirjat auta, jos kaveri pelaa väärin ja vie potin.
Se on sitä tuuria.- lsfajsaj
pelaa väärin mitä v***** siis miten voi pelata väärin jos voittaa potin oliskohan ny pelannu vaan tyhmää pokerii mil ei pitkäs juoksus tee muuta ku maksaa kalliisti!!
- coppers
Eipä noissa jaoissa kyllä ole mitään "rigged" oloista, aloitteletko vasta pelaamista..?
En viitsi edes laskea kuinka monta tuhatta kertaa mulle on sattunut samanlaisia suck-outteja, jonkun ajan päästä tajuaa että niistä ei pääse eroon.
Kuten yllä mainittiin, et edes ollut suuri suosikki kummassakaan kädessä, toisessakin vastustajalla 1/4 mahdollisuus voittaa (25%).
Sitten kun samassa tablessa häviät AA-KK toistuvasti tunnin sisällä jonkun pellen 7-3 offsuiteille (joka yhtäkkiä rupeaa callaamaan sua vaikka muuten on tiukka pelaaja) voi ehkä olla miettimisen paikka kannattaisiko kenties vaihtaa sivustoa.
Suurimmalla osalla pokerisivuista ei ole syytä huijata pelaajia kun pelkällä rakella saa laillisesti suuret voitot, enemmänkin pelkäisin jos joudut kokeneita tietokonebotteja vastaan/sivusto pelaa omilla boteilla jne..
Nuo ongelmat ovat yleensä läsnä vain pienillä, hämärillä pokerihuoneilla jotka on rekisteroity jossain venäjällä. Huijareita/yhteispelureita/botteja harvemmin tapaa isommilla sivuilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768