Kertokaa mitä tapahtuu kun ihastuu meilikaveriin. Nimittäin tuntuu siltä että olen kovaa menossa koukkuun mieheen, jonka olen tuntenut vasta muutaman kuukauden netissä. Molemmat olemme varattuja. Tosin jo aikuisia.
Rakkauttako?
5
816
Vastaukset
- aikuiselle
Kirjoittelepas muuten sen siippasi kanssa, voit löytää ihastuttavan ihmisen uudelleen.
- Minä
Mieheni on kieltänyt kirjoittelemisen hänelle! Eikä meillä ole kohta mitään yhteistä. Ei yhteisiä lapsia, ei juttelua, ei seksiä.
Tämä meiliystävä sensijaan tuntuu olevan samta tunteet elämästä kuin minullakin. Mutta onko vaarallista rakastua, kun ei ole edes nähnyt? - cinna
Minä kirjoitti:
Mieheni on kieltänyt kirjoittelemisen hänelle! Eikä meillä ole kohta mitään yhteistä. Ei yhteisiä lapsia, ei juttelua, ei seksiä.
Tämä meiliystävä sensijaan tuntuu olevan samta tunteet elämästä kuin minullakin. Mutta onko vaarallista rakastua, kun ei ole edes nähnyt?On vaarallista. Älä sano rakastavasi häntä ennen kuin olet tavannut kasvokkain. Netissä on niin kovin helppo ihastua keneen tahansa... Todellisuudessa se on usein kuvittelua.
Tv. kokemusta yli 10 nettikaverin tapaamisesta, vain yhteen oikeasti rakastunut - muija
cinna kirjoitti:
On vaarallista. Älä sano rakastavasi häntä ennen kuin olet tavannut kasvokkain. Netissä on niin kovin helppo ihastua keneen tahansa... Todellisuudessa se on usein kuvittelua.
Tv. kokemusta yli 10 nettikaverin tapaamisesta, vain yhteen oikeasti rakastunutKannattaisi varmaan asiat setviä ensin kunnolla siippaansa kanssa ja erota jos siihen päätyy. Ja sitten etsiä se uusi mies rinnalle. Mitä hyötyä tuollaisesta varalla pitämisestä on ja pahimmassa tapauksessa pettämisestä (?). Kyllä varmaan kannattaa keskittyä yhteen kerrallaan.
Aika kovasti sanottu tämä, mutta paremmat edellytykset nettisuhteen toimisellekin olisi kun selvittää ensin vanhat suhteet. - Höppänä
muija kirjoitti:
Kannattaisi varmaan asiat setviä ensin kunnolla siippaansa kanssa ja erota jos siihen päätyy. Ja sitten etsiä se uusi mies rinnalle. Mitä hyötyä tuollaisesta varalla pitämisestä on ja pahimmassa tapauksessa pettämisestä (?). Kyllä varmaan kannattaa keskittyä yhteen kerrallaan.
Aika kovasti sanottu tämä, mutta paremmat edellytykset nettisuhteen toimisellekin olisi kun selvittää ensin vanhat suhteet.sanoit että parempi hoitaa vanhat suhteet / suhde ennenkuin rupeaa haikailemaan uuden perään.
No eihän sitä sitten voisi seurustella ehkäpä koskaan, jos pitäisi aina lopettaa suhde ennenkuin olisi jokin syy lopettaa se. Haluan siis sanoa että eihän ketään suhteessa oleva suunnittele rakastuvansa johonkin toiseen vaan se tapahtuu ...
Itse elin pitkässä parisuhteessa 10.5 vuotta mutta sitten tapasin SATTUMALTA miehen johon vain rakastuin eikä asialle voinnut tehdä mitään, vaan asiaa piti hieman miettiä ja tulevaisuutta myös, sillä ikääkin oli jo 30 v, mutta minä seurasin sydäntäni ja valitsin uuden rakkauden mikä onkin osoittautunut upeaksi kaikinpuolin, nyt melkein 3 v yhdessä. Eli ei se mitään varalla pitämistä ole jos ihminen miettii, kai jokaisella on oikeus miettiä mitä tekee ja mikä olisi paras ratkaisu jne .. Onhan se kurjaa että joutuu loukkaamaan toista ihmistä mutta sellaista se elämä on.
Itse odotin kiltisti siihen päivään saakka että olin 100 % vapaa, ja sitten vasta alkoi meidän ns rakkaussuhde, mutta olin kuitenkin rakastunut häneen jo paljon aikaisemmin ... ja hän minuun.
SIIS KYSYMYKSENI KUULUU: MITEN TIETÄÄ MILLOIN EROAA PUOLISOSTAAN ENNENKUIN SIIHEN LÖYTYY JOKIN SYY ESIM TOINEN MIES TAI NAINEN ? ETTÄ TULEE SUHDE HOIDETTUA LOPPUUN KUNNIALLA ... TARKOITATKO KUN KYLLÄSTYY NIIN EI MUUTA KUIN MENOKSI ..
SIIS MINÄ EN OLLUT KYLLÄSTYNYT EXÄÄNI VAAN YKSINKERTAISESTI SATUIN RAKASTUMAAN TÄHÄN TOISEEN MIEHEEN NIIN EROTA EN VOINNUT ENNEN KYSEISTÄ TILANNETTA ..
Ja sinulle ketä on tavannut tämän miehen netissä ja rakastunut jaluaisin sanoa, kyllä aikuisen järki ja tunteet sanovat mikä tuntuu hyvältä ja oikealta. Jos tunteet ovat molemminpuolisia niin tapaa hänet niin tiedät paremmin, mutta mieti asiaa tarkasti .. ja älä syyllistä itseäsi että pidät nykyistä miestäsi varalla, ei se niin ole vaan siinä on kyse suuremmista asioista kuin varallapito, siinä on kyseessä yhteinen eletty elämä. Kaikkea hyvää päätöksessäsi, mihin ikinä päädytkin !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754