vesimiehen mustasukkaisuudesta

vaasan_neito81

voiko vesimies todellakin olla mustasukkainen sellaisesta ihmisestä, jonka kanssa hän ei edes seurustele..??hyvin hämärää on käytös hällä, urkkii ja seurailee tilannettani muiden kanssa, ei sano suoraan mutta vähättelee seuralaisiani ja kyselee kavereiltani kenen kanssa liikun...välitän kyseisestä ihmisestä, mutta hän ei ole edelleen saanut jätettyä omaa pariaan...kavereidensa mukaan ei juurikaan puhu kumppanistaan, minusta kyllä. tätä on jatkunut jo sen verran etten kestä enää, asiaan pitäisi saada päätös.

21

8108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla

      mustasukkainen, koska vesimies on aika omistushaluinen, kaikki mikä näkyy kilometrin säteellä ja miellyttää on minun.

      terv.vesimiesnainen

      • pä,,

        joo-o...voisikohan tuon taustalla olla kiintymys ja epävarmuus tms vai liekö vain jokin merkkiin liittyvä ja kaikenkattava omistushaluisuus...?


      • pä,, kirjoitti:

        joo-o...voisikohan tuon taustalla olla kiintymys ja epävarmuus tms vai liekö vain jokin merkkiin liittyvä ja kaikenkattava omistushaluisuus...?

        kuulostaa minusta oikealta vastaukselta. veskari on omistushaluinen ja mustis jopa omista ystävistään et ei oo ennenkuulumatonta!


    • todettu on

      voi olla hankalaa, kun vesimiehet eivät osaa oikein päättää asioista.
      Ja tänään voi olla tuota mieltä ja huomenna voi olla taas tätä mieltä.

      • päätös on tehty

        se merkitsee monesti lopullista pysähtymistä ja asettumista aloilleen. sitä ennen täytyy juosta, mikä tahansa kun ei kelpaa.


    • oinas_mrs

      vesimieheni on jumalattoman mustasukkainen, itselleen kyllä veskarit sallii "vihreän ruohon aidan takana" mutta annappas jos kumppani niin tekee.

      vesimiehet eivät ole kovinkaan uskollisia, levoton pohjavire luonteessa tekee heistä flirttailijoita.

    • keskiviikko

      Mustasukkaisuutta ei mielestäni voi katsoa horoskooppimerkin mukaan... siihen vaikuttaa niin paljon ihmisen aikaisemmat kokemukset elämässään. Vesimieshän on lähinnä sitoutumiskammoinen. Hän haluaa pitää kiinni itsenäisyydestään ja parisuhteessa tämä tilanne on vaikea. Toisaalta haluaa pitää kiinni ja toisaalta haluaa mennä. Tästä seuraa juuri se vaikutelma ettei osaa päättää mitä haluaa.Tilanne voi silloin saada mustasukkaisia piirteitä (puolin ja toisin). Itse olen vesimiesnainen, en juurikaan mustasukkainen. Siitä ei ole mitään hyötyä ja sillä ei voi estää toista tekemästä asioita.Itse kärsin lähinnä siitä (puolisoni vuoksi), että olen vesimiesmäiseen tapaan hyvin kylmä, minua ahdistaa liika läheisyys tai jos minulle tulee tunne, että minuun ripustaudutaan. Olisi mielenkiintoista kuulla vastaavia kokemuksia.

      • puoltavat

        vesimiehen kylmyyttä. Eikä vesimiehestä ole joulukuuseksi, johon voisi ripustautua.
        Mutta minua kiinnostaa tuo kylmyys. Mitä se oikein tarkoittaa? Eikö vesimiehellä ole lainkaan henkilökemiaa? Onko vesimies tunne-robotti? Kun toisaalta syntymäkartan venus on aina aurinkomerkin lähellä max. skopesta maxoliko se oinaan alkuun, niin löytyyhän sieltä skope, kauris, no itse vesimies, mutta kalatkin? Osaisko joku selittää. Mutta en ole aivan varma vaakojenkaan tunteista, ne jotenkin tuntuvat pelittäjiltä.
        Uskon, että vesimiehen kylmyys on kyvyttömyyttä aistia fyysisen maailman asioita. Fantasia toimii, mutta ei käytäntö.


      • vähän
        puoltavat kirjoitti:

        vesimiehen kylmyyttä. Eikä vesimiehestä ole joulukuuseksi, johon voisi ripustautua.
        Mutta minua kiinnostaa tuo kylmyys. Mitä se oikein tarkoittaa? Eikö vesimiehellä ole lainkaan henkilökemiaa? Onko vesimies tunne-robotti? Kun toisaalta syntymäkartan venus on aina aurinkomerkin lähellä max. skopesta maxoliko se oinaan alkuun, niin löytyyhän sieltä skope, kauris, no itse vesimies, mutta kalatkin? Osaisko joku selittää. Mutta en ole aivan varma vaakojenkaan tunteista, ne jotenkin tuntuvat pelittäjiltä.
        Uskon, että vesimiehen kylmyys on kyvyttömyyttä aistia fyysisen maailman asioita. Fantasia toimii, mutta ei käytäntö.

        vesimies on kylmä, olen kylmä vesimiesnainen. toisaalta vesimies on äärimmäisen herkkä. totta puhut, vesimies on omissa maailmoissaan hajamielisenä eikä välttämättä ymmärrä aina tätä todellisuutta, joka tavallaan hujahtaa ohi vesimiehen pohtiessa jotain täysin muuta. ehkä vesimies on lapsenakin ohittanut kaikki tärkeät esimerkit ihmissuhteiden toimivuudesta.

        kuitenkin tuo kylmyys. itse vesimiehenä olen tavattoman valikoiva. en päästä lähelleni kuin ne, jotka ovat aidosti kiinnostuneita, rehellisiä, eivätkä mielistele millään muotoa. sitten ne, joissa korostuu kaksinaamaisuus, joka on muuten helppo erottaa, eivät merkitse yhtään mitään. ne tuntuvat täysin toisarvoisilta ja siinä vaiheessa minulle on aivan yksi lysti, mitä he ajattelevat minusta. olen siis kylmä. jos joku valittaa, inisee ja itkee jatkuvasti täysin turhasta, tämä vesimies muuttuu etäiseksi heti ja on suorastaan sininen. mutta jos joku osoittaa olevansa oma itsensä, luottamuksen arvoinen, hyväksyy muut eikä keskity pelkästään itseensä niin silloin tämä jää sulaa mutta huom. pikku hiljaa. vaikka vesimies merkkinä on varsin nopealiikkeinen ja uudistusta ajava, syvimmät tunteet paljastuvat vasta pitkän ajan kuluessa ainakin minulla. ehkä se luo kylmyyttä, näennäisesti. mitä mieltä muut?


      • hyviä...
        vähän kirjoitti:

        vesimies on kylmä, olen kylmä vesimiesnainen. toisaalta vesimies on äärimmäisen herkkä. totta puhut, vesimies on omissa maailmoissaan hajamielisenä eikä välttämättä ymmärrä aina tätä todellisuutta, joka tavallaan hujahtaa ohi vesimiehen pohtiessa jotain täysin muuta. ehkä vesimies on lapsenakin ohittanut kaikki tärkeät esimerkit ihmissuhteiden toimivuudesta.

        kuitenkin tuo kylmyys. itse vesimiehenä olen tavattoman valikoiva. en päästä lähelleni kuin ne, jotka ovat aidosti kiinnostuneita, rehellisiä, eivätkä mielistele millään muotoa. sitten ne, joissa korostuu kaksinaamaisuus, joka on muuten helppo erottaa, eivät merkitse yhtään mitään. ne tuntuvat täysin toisarvoisilta ja siinä vaiheessa minulle on aivan yksi lysti, mitä he ajattelevat minusta. olen siis kylmä. jos joku valittaa, inisee ja itkee jatkuvasti täysin turhasta, tämä vesimies muuttuu etäiseksi heti ja on suorastaan sininen. mutta jos joku osoittaa olevansa oma itsensä, luottamuksen arvoinen, hyväksyy muut eikä keskity pelkästään itseensä niin silloin tämä jää sulaa mutta huom. pikku hiljaa. vaikka vesimies merkkinä on varsin nopealiikkeinen ja uudistusta ajava, syvimmät tunteet paljastuvat vasta pitkän ajan kuluessa ainakin minulla. ehkä se luo kylmyyttä, näennäisesti. mitä mieltä muut?

        kommentteja kolmessa edellisessä kirjoituksessa. Ehdottomasti tunnistin niistä itseni. Mutta tuosta kylmyydestä...olen saanut usein palautetta siitä että olen lämmin ihminen (osoitan tunteeni, sanon suoraan, kehun jos on aihetta). Lapsiini suhtaudun erittäin lämpimästi, vaikka ovat jo aikuisia pyrin heitä halailemaan.

        Minun kylmyysongelmaani sen sijaan on nyhjääminen parisuhteessa, en kestä jatkuvaa yhdessäoloa, pussailua, kädestäpitämistä. Tarvitsen paljon omaa tilaa ajatuksilleni ja puuhilleni.
        Minäkään en voi sietää turhasta valittamista enkä itsensä surkuttelua, sellaisissa tilanteissa huomaan aina viileneväni.
        Olen työssä tekemisissä ihmisten kanssa ja välillä tuntuu että rakastan heitä kaikkia - mutta etäältä, hyvin etäältä.

        Joskus tuntuu ettei sitä viileyttä itse huomaa, muut ihmiset huomaavat sen helpommin.


      • puoltavat
        vähän kirjoitti:

        vesimies on kylmä, olen kylmä vesimiesnainen. toisaalta vesimies on äärimmäisen herkkä. totta puhut, vesimies on omissa maailmoissaan hajamielisenä eikä välttämättä ymmärrä aina tätä todellisuutta, joka tavallaan hujahtaa ohi vesimiehen pohtiessa jotain täysin muuta. ehkä vesimies on lapsenakin ohittanut kaikki tärkeät esimerkit ihmissuhteiden toimivuudesta.

        kuitenkin tuo kylmyys. itse vesimiehenä olen tavattoman valikoiva. en päästä lähelleni kuin ne, jotka ovat aidosti kiinnostuneita, rehellisiä, eivätkä mielistele millään muotoa. sitten ne, joissa korostuu kaksinaamaisuus, joka on muuten helppo erottaa, eivät merkitse yhtään mitään. ne tuntuvat täysin toisarvoisilta ja siinä vaiheessa minulle on aivan yksi lysti, mitä he ajattelevat minusta. olen siis kylmä. jos joku valittaa, inisee ja itkee jatkuvasti täysin turhasta, tämä vesimies muuttuu etäiseksi heti ja on suorastaan sininen. mutta jos joku osoittaa olevansa oma itsensä, luottamuksen arvoinen, hyväksyy muut eikä keskity pelkästään itseensä niin silloin tämä jää sulaa mutta huom. pikku hiljaa. vaikka vesimies merkkinä on varsin nopealiikkeinen ja uudistusta ajava, syvimmät tunteet paljastuvat vasta pitkän ajan kuluessa ainakin minulla. ehkä se luo kylmyyttä, näennäisesti. mitä mieltä muut?

        ajatustani siitä, että tuo kylmyys onkin riippumattomuutta toisista ihmisistä. Onko tuo kylmyys sana oikea, en tiedä. Rakastavat ja lämpimät ihmiset ovat enemmän tai vähemmän riippuvaisia muista kukin omien intresseidensä mukaan. Ajattelen, että mitä nuoremmasta merkistä on kyse sitä riippuvaisempi ihminen on toisista kuten oinas (huutaa), härkä(leikkii), kaksoset tutustuu ympäristöönsä, .. leijona tarvitsee kannustusta jne.. vaaka haluaa pariutua.... Vesimies on vapaa näistä riippuvuuksista vapaa, mutta kalat tarvii jo huolenpitoa (vanhus).
        Kylmyys-lämpimyys-akseli on suoraan syntynyt tarpeista ja sitä kautta ilmenevästä itsekkyydestä. Hiin?


      • Keskiviikko
        puoltavat kirjoitti:

        vesimiehen kylmyyttä. Eikä vesimiehestä ole joulukuuseksi, johon voisi ripustautua.
        Mutta minua kiinnostaa tuo kylmyys. Mitä se oikein tarkoittaa? Eikö vesimiehellä ole lainkaan henkilökemiaa? Onko vesimies tunne-robotti? Kun toisaalta syntymäkartan venus on aina aurinkomerkin lähellä max. skopesta maxoliko se oinaan alkuun, niin löytyyhän sieltä skope, kauris, no itse vesimies, mutta kalatkin? Osaisko joku selittää. Mutta en ole aivan varma vaakojenkaan tunteista, ne jotenkin tuntuvat pelittäjiltä.
        Uskon, että vesimiehen kylmyys on kyvyttömyyttä aistia fyysisen maailman asioita. Fantasia toimii, mutta ei käytäntö.

        voin jotenkin yrittää selittää asiaa omalta kannaltani... Minä haluan olla riippumaton toisista ihmisistä. Haluan pitää omat henkilökohtaiset asiat ominani, en halua, että tilaisuuden tullen kertomiani asioita käytetään minua vastaan.Minulla on todella vähän tosi ystävia, kavereita paljonkin, sillä olen hyvin sosiaalinen. Olen ystäväpiirissäni se kuuntelija, koska en juurikaan puhu itsestäni. Huvittavaa muuten miten vähän ystävänikään minusta tietävät. Mieti, jos sinulla on vesimiesystäviä, mitä heistä oikein tiedät. Parisuhteessa tämä kylmyys jotenkin korostuu, koska automaattisestikin puoliso on läheinen. Kohtelen miestäni ajoittain kuin ilmaa. Hän (jousimies) kaipaa hellyyttä ja läheisyyttä ja minusta taas hellyydenosoitukset ovat niin ahdistavia (ei nyt tietenkään aina, en minäkään mikään hirviö ole), että välillä tuntuu, että tukehdun. Rakastan miestäni kyllä. Ulkopuolinen pitää minua varmasti vahvana ja kovanakin ihmisenä, mutta todellisuudessa minustakin löytyy se pehmeä kohta. Se on vain hyvin piilotettu. :)


      • huomannut
        puoltavat kirjoitti:

        ajatustani siitä, että tuo kylmyys onkin riippumattomuutta toisista ihmisistä. Onko tuo kylmyys sana oikea, en tiedä. Rakastavat ja lämpimät ihmiset ovat enemmän tai vähemmän riippuvaisia muista kukin omien intresseidensä mukaan. Ajattelen, että mitä nuoremmasta merkistä on kyse sitä riippuvaisempi ihminen on toisista kuten oinas (huutaa), härkä(leikkii), kaksoset tutustuu ympäristöönsä, .. leijona tarvitsee kannustusta jne.. vaaka haluaa pariutua.... Vesimies on vapaa näistä riippuvuuksista vapaa, mutta kalat tarvii jo huolenpitoa (vanhus).
        Kylmyys-lämpimyys-akseli on suoraan syntynyt tarpeista ja sitä kautta ilmenevästä itsekkyydestä. Hiin?

        että vesimies ja neitsyt ovat suhteessa samantyyppisiä. molemmat kylmiä kuin jääpuikot.


      • puoltavat
        huomannut kirjoitti:

        että vesimies ja neitsyt ovat suhteessa samantyyppisiä. molemmat kylmiä kuin jääpuikot.

        käsitystäsi näistä merkeistä, mutta se on vain pintaa. Molempia merkkejä leimaa tietty ihanteellisuus ja täydellisyyden tavoittelu. Neitsyelle rakkaus on puhtautta ja vesimiehelle suvaitsevaisuutta ja epäitsekkyyttä. Molemmilla jarrut päällä parisuhdeasioissa ja -tilanteissa. Molemmat myös turvautuvat aikalisään tilanteen niin vaatiessa. Neitsyen viileyteen(ei kylmyyttä kai?) on syynä se, että se ei osaa muuttaa rakkautta nautinnoksi, ei osaa sitä realisoida. Vesimiehelle taas realisointi tai sen puute tarkoittaa vajavaisuutta jatkuvaan yhteyteen ja ykseyteen. Molemmilla merkeillä riittää "puuhaa" omissa elämäntehtävissään. Neitsyt tutkii maailman pieniä yksityiskohtia ja vesimies asettaa oman elämänsä aikana ottaneet valokuvat järjestykseen. Ja pitäis olla vielä aikaa hedelmälliseen parisuhteeseen.


      • kylmistä
        Keskiviikko kirjoitti:

        voin jotenkin yrittää selittää asiaa omalta kannaltani... Minä haluan olla riippumaton toisista ihmisistä. Haluan pitää omat henkilökohtaiset asiat ominani, en halua, että tilaisuuden tullen kertomiani asioita käytetään minua vastaan.Minulla on todella vähän tosi ystävia, kavereita paljonkin, sillä olen hyvin sosiaalinen. Olen ystäväpiirissäni se kuuntelija, koska en juurikaan puhu itsestäni. Huvittavaa muuten miten vähän ystävänikään minusta tietävät. Mieti, jos sinulla on vesimiesystäviä, mitä heistä oikein tiedät. Parisuhteessa tämä kylmyys jotenkin korostuu, koska automaattisestikin puoliso on läheinen. Kohtelen miestäni ajoittain kuin ilmaa. Hän (jousimies) kaipaa hellyyttä ja läheisyyttä ja minusta taas hellyydenosoitukset ovat niin ahdistavia (ei nyt tietenkään aina, en minäkään mikään hirviö ole), että välillä tuntuu, että tukehdun. Rakastan miestäni kyllä. Ulkopuolinen pitää minua varmasti vahvana ja kovanakin ihmisenä, mutta todellisuudessa minustakin löytyy se pehmeä kohta. Se on vain hyvin piilotettu. :)

        ihmisistä puhutaan, niin kyllä kaksonen vie voiton. Hän on laskelmoiva ja manipuloiva ja hakee itselleen pelkkää hyötyä toisista ihmisistä.


      • aitovesimies
        vähän kirjoitti:

        vesimies on kylmä, olen kylmä vesimiesnainen. toisaalta vesimies on äärimmäisen herkkä. totta puhut, vesimies on omissa maailmoissaan hajamielisenä eikä välttämättä ymmärrä aina tätä todellisuutta, joka tavallaan hujahtaa ohi vesimiehen pohtiessa jotain täysin muuta. ehkä vesimies on lapsenakin ohittanut kaikki tärkeät esimerkit ihmissuhteiden toimivuudesta.

        kuitenkin tuo kylmyys. itse vesimiehenä olen tavattoman valikoiva. en päästä lähelleni kuin ne, jotka ovat aidosti kiinnostuneita, rehellisiä, eivätkä mielistele millään muotoa. sitten ne, joissa korostuu kaksinaamaisuus, joka on muuten helppo erottaa, eivät merkitse yhtään mitään. ne tuntuvat täysin toisarvoisilta ja siinä vaiheessa minulle on aivan yksi lysti, mitä he ajattelevat minusta. olen siis kylmä. jos joku valittaa, inisee ja itkee jatkuvasti täysin turhasta, tämä vesimies muuttuu etäiseksi heti ja on suorastaan sininen. mutta jos joku osoittaa olevansa oma itsensä, luottamuksen arvoinen, hyväksyy muut eikä keskity pelkästään itseensä niin silloin tämä jää sulaa mutta huom. pikku hiljaa. vaikka vesimies merkkinä on varsin nopealiikkeinen ja uudistusta ajava, syvimmät tunteet paljastuvat vasta pitkän ajan kuluessa ainakin minulla. ehkä se luo kylmyyttä, näennäisesti. mitä mieltä muut?

        vesimies etsii täydellistä luottamusta kaikissa
        ihmis-suhteissa eikä koskaan unohda petollisuutta
        jos on pettänyt vesimiehen luottamuksen,tavalla
        tai toisella voi odottaa samaa koska vesimies ei
        enää kunnioita ystäväänsä/rakastettua.
        Se on vesimiehen kylmyyttä


      • aitoa vesimiesmäisyyttä
        aitovesimies kirjoitti:

        vesimies etsii täydellistä luottamusta kaikissa
        ihmis-suhteissa eikä koskaan unohda petollisuutta
        jos on pettänyt vesimiehen luottamuksen,tavalla
        tai toisella voi odottaa samaa koska vesimies ei
        enää kunnioita ystäväänsä/rakastettua.
        Se on vesimiehen kylmyyttä

        Tunnistan itsessäni vahvasti piirteen, että haen ihmissuhteissani "täydellistä", aitoa luottamusta. Olen itse luottamuksen arvoinen, ja odotan samaa ystäviltäni, kumppanilta jne.

        Vesimies ei tarkoituksellisesti ilman syytä ole kylmä ja riitaisa. Tämän tunnistan myös itsessäni. Mutta kun tulee kyseeseen petos tai jonkun kaksinaamaisuus, hyväksikäyttö tms epäoikeudenmukaisuus, mitä olen saanut kokea vaikka ystävän tai työtoverin taholta, muutun kylmäksi! Inhoan kaksinaamaisuutta ja teeskentelyä, itsensä korottajia ja "siivelläni" hyötyjiä. En yksinkertaisesti kestä sellaista. Kyllä sellaiset ihmissuhteet ovat päättyneet, tai kirjaimellisesti jäähtyneet.
        Toinen osapuoli varmaan sanoisi, että "en minä tiedä, mikä sille vesimiehelle tuli, muuttui kylmäksi yhtäkkiä". Itse sanoisin, että sain hänet kiinni luottamuksen pettämisestä tms.

        Vesimies on lojaali ystävilleen, ja uhrautuu lähimpiensä puolesta, eikä pidä sitä mitenkään ihmeellisenä. Se on minulle (vesimiesnaisena) aivan luonnollista toimintaa. Siinä mielessä en todellakaan sanoisi olevani kylmä.
        Joku tietysti saattaa käsittää asiallisuuden, ja näennäisen etäisyyden kylmyydeksi.
        Tunteita ei aina ole hirveän helppo näyttää, mutta se ei tarkoita, etteikö niitä olisi. Niitä on ja paljon, mutta joku yleinen "sävy" minussa kätkee ne. Rakkaimmilleni kyllä näytän tunteet, ja hyvin selvästi.

        Mustasukkaisuutta en tunnista perivesimiesmäiseksi ominaisuudeksi. Tarve voi olla löytää todella läheinen suhde, mutta oman elämän ja ystävien säilyttäminen on todella tärkeää. Kotona nyhjääminen kaksistaan JATKUVASTI jonkun kanssa on painajaista. Se jääköön vaikka Härille ja Kauriille!
        Saatan kyllä olla epävarma alussa ja siksi vähän mustasukkainen, mutta kun suhde kehittyy ja alkaa elää, haluan vapautta ja helposti annan sitä toisellekin. Se ei tarkoita kuitenkaan petollisuutta! Uskollisuus on selkiö....Huonosta suhteesta pääsee eroon pettämättä.

        Pitkien kokeilujen jälkeen elämäni näyttäisi menevän yksiin Jousimiehen kanssa. Molemmat riippumattomia, sosiaalisia luonteita, mutta kuitenkin tarvitsevat toisensa. Minulla on kieltämättä alussa ollut ongelmaa antaa tunteiden näkyä (vaikka niitä on siis ollut), mutta Jousimies tajusi silti. Moni muu ei.
        terv.Vesinainen


    • pirreeeee

      Vesimies-mies ei jätä kumppaniaan ennenkuin on
      täysin kypsä...vesimiehiä vaivaa pätemisen
      tarve toisten silmissä,olla ihailtu..joten kokeile sitä...muttei liikaa..missä raja ..tiedä

      olen vesimies nainen

    • een mustasukkainen

      Aloitusjutussa kuvattu käytös on outoa, mutta en tiedä kertooko se varsinaisesti mustasukkaisuudesta. Ehkä jonkinlaista pakkomielteisyyttä ja päättämättömyyttä?

      Olen itse vesimiesnainen ja en lainkaan mustasukkainen. Olen muutenkin luopunut suurinosin perinteisistä ajattelumalleista ja seurusteluun suhtaudun näin: en voi omistaa toista ihmistä eikä hän omista minua. Jos suhde ei enää miellytä, voi jompi kumpi lähteä, ei tarvitse pettää. Tämän vuoksi en ole koskaan pettänyt ja uskoisin ettei minua ole petetty (en ainakaan ole koskaan epäillyt tai saanut selville mitään tällaista).

      Toisekseen moni täällä sanoi olevansa "kylmä". Minua sensijaan kuvaillaan usein lämpimäksi... Pidän hellyydestä ja läheisyydestä (omalla hetkelläni). Toisaalta jos hetki ja ihminen on todella väärä niin saatan olla todella tunteeton ja kylmäkin, tajuamatta että siinä olisi mitään väärää. Saatan mennä tunteideni mukaan todella päätäpahkaa ihan hulluihin tilanteisiin! Toisaalta tunteeni saattavat muuttua nopeasti ja kun tunnetta ei enää ole niin en vaivaudu teeskentelemään vaan saatan yllättäen muuttua täysin etäiseksi... Mutta en koe sitä julmuudeksi, minun vaan täytyy kuunnella itseäni enkä voi toimia vastoin tuntemuksiani.

    • vesimieskö?

      noh, itse vesimiehenä poikkean aikalailla tilanteestasi. minulla nimittäin edellinen suhteeni, tai sellaisen alku, töppäili siinä, kun en itsekkään voinut sietää, enkä kuvitellakkaan että minusta oltaisiin mustasukkainen, jos vietän aikaa muiden vastakkaista sukupuolta olevien ystävieni kanssa. minä olen aika vähän mustasukkainen, enkä yleensä myönnä sitä muille, en itsellenikään. mutta tottakai pitää olla mustasukkainen, sopivasti, sehän on välittämistä. jos ei ole ollenkaan, ei silloin välitä. sairaalloinen mustasukkaisuus on kuitenkin kamalaa, nimim. kokemusta on. mutta, jos voisin mennä ajassa takaisin, olisin kyllä tuon mustasukkaisuuden voinut kestää, kun nyt sitä vasta alkaa tajuamaan, miten toinen todellakin välitti..

      • Anonyymi

        Vesimiesnaiset on kyllä yks syöpä tällä planeetalla, ei osaa tehdä muutakun murskata toisten sydämiä. Ei enää ikinä, edes ystävänä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe