Olen täällä esiintynyt ties millä nimimerkillä (kun en aina muista nimimerkkiäni), ja muun muassa Nukkumaija on uniini antanut vastauksia, ja hyvin usein ne selitykset ovat osuneet kohdalleen, lähimmäksi elämän tilannettani, kiitokset vain, ja tietysti myös kiitokset muillekin vastanneille.
Tässä olisi taas yksi uni; olin unessa jonkinlaisella ulkomaan matkalla jossa liikuttiin upeilla kallioseuduilla. Sitten jossain vaiheessa tultiin paikkaan, jossa tarkoitus oli nousta vaijerihissiin joka vie laajoja sileitä muodoltaan laakeille kalliovuorille. Hissiin meneminen tietysi vähän jännitti, mutta ei pelottanut. Maisema unessa on kaikkialla tuollaista laajaa kalliomaisemaa, ilma aurinkoinen ja selkeä. Hissiin en kuitenkaan ennen unen päättymistä kerennyt mennä, mutta olin kuitenkin päättänyt mennä. Mitähän moiset kalliot kertoilee ?
Kallioiset maisemaunet
Rocks
1
187
Vastaukset
- Nukkumaija
Kiitos positiivisesta palautteesta. Mukava kuulla, että on voinut olla avuksi ja osunut oikeaankin joskus.
Kalliot maisemana tarkoittaa sitä, että perusasiasi ovat kunnossa. Tasainen kallio on kyllä parempi kuin kovin kumpuileva. Haluaisit vain ehkä hieman muuttaa elämääsi, ehkä tasaisempaan suuntaan. Olet jo ehkä miettinyt jotain muutosta johonkin asiaan, jonka kautta saisit turvallisuutta lisää elämääsi, mutta et ole vielä toteuttanut sitä, aika ei ole ehkä vielä kypsä sille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760