Kumppani???????

-kaks-

Mikä sopii kaksosen kumppamiks?

7

1492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -kaksonen-

En oo nyt ihan 100% varma mut olikohan ne vesimies ja vaaka..

• kala

Sanotaan että vaaka sopii eritoten MUTTA ei kantsi kattoo aina horoskooppimerkkiä. Itse oon kalat ja kir´jojen mukaan meillä ei pitäis synkata kaksos avomieheni kanssa mutta rakastuneita ollaan=)

• kaksonen

Mun parhaat ystävät ovat vaakoja. Miesystävänä vesimies oli aivan ykkönen. Nyt seurustelen ravun kanssa ja se kyllä on erikoinen yhdistelmä. Tässä suhteessa kaikki on mahdollista.

• noah

Vaaka, Leijona, Vesimies ja jossain tapauksessa Oinaskin :) Mutta kukaan muu ei voi kaksosta ymmärtää täysin kuin toinen kaksonen! Jos haluaa jonkinlaista tasapainoa suhteeseen niin 2 kaksosta ei sitten kyllä oikeen...Heh ;)

Oon seurustellu kaikkien noiden merkin edutajien kanssa ja hyvin mennyt.Mutta ero tullut aina..Ehkä he eivät olekaan pysyneet mun vauhdissa! Tällähetkellä toivonkin löytäväni yhtä sekon kaksosen kuin itsekin! :D

Kaikki huonoiten mielestäni sopii kaksosen kaa Rapu ja Kauris. Voi muo, Äiti rapu ja paras kaveri kauris! Mutta toimeen tullaan kun molemmat ymmärtää ja hyväksyy toistensa huonot puolet.jotka kaksosellahan siis vaan johtuu väärin ymmärryksestä...Noh,anteeksi menee hieman asian vierestä!Poistun nyt :)

• kaksostyttö

mun poikaystävä on jousimies ja aivan ehdottomasti paras kumppani mitä mulla on ollut!!
        Sietää ja ymmärtää mun oikkuja ja välillä taas palauttaa maan pinnalle. ja huumorintaju käy yksiin! =)

• Gemi

eli vaaka on nyt ollut jo muutaman vuoden...

• kaksonen

mä seurustelen nyt ravun kanssa ja todellakin tässä suhteessa voi käydä ihan mitä tahansa...me kyl riidellään paljon ja aivan tyhmistä mut sovitaankin se aikas nopeeta tai siis mää sovin mutta poikaystäväni ei unohda sitä niin vaaan :) mut juuh...en sit tiiä mikä sopii :) tuntuu välillä että kaikissa on vikaa ja mikään ei ymmärrä meitä kaksos tyttöjä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe