Jos omistat lähihoitaja-koulutuksessa tarvittuja kirjoja, joista haluaisit eroon, voisitko lähettää [email protected] tai vastaamalla tähän ilmoitukseen. Suhteellisen uudet painokset olisi kivat :)
OSTAN LÄHIHOITAJA-KIRJOJA!!
7
383
Vastaukset
- elila
Moi, löytyy lääkelaskennan kirja opi ja ohjaa kirja, 15e/kpl. [email protected]
- Ansku
En mä varmaan sitä "Opi ja ohjaa"- kirjaa tarttekaan, mut siitä lääkelaskennasta..Miltä vuodelta se on? Alleviivauksia/muita merkintöjä paljon? Missäpäin asut, vois manhdollisesti tavata ettei tulis postikuluja..
- elila
Ansku kirjoitti:
En mä varmaan sitä "Opi ja ohjaa"- kirjaa tarttekaan, mut siitä lääkelaskennasta..Miltä vuodelta se on? Alleviivauksia/muita merkintöjä paljon? Missäpäin asut, vois manhdollisesti tavata ettei tulis postikuluja..
Täällähän Jämsän seudulla asustellaan. Ei olla nyt siellä koululla, kun ollaan työharj.Voishan sen heittää kun tiedät minne tuodaan.Kirja on viimesin ja siisti, ei merkintöjä.Ottaiskohan joku muu tota toista kirjaa, kun ne kuitenkin kehottaa ostaa, jos ei saa jostain lainaksi.
- Ansku
elila kirjoitti:
Täällähän Jämsän seudulla asustellaan. Ei olla nyt siellä koululla, kun ollaan työharj.Voishan sen heittää kun tiedät minne tuodaan.Kirja on viimesin ja siisti, ei merkintöjä.Ottaiskohan joku muu tota toista kirjaa, kun ne kuitenkin kehottaa ostaa, jos ei saa jostain lainaksi.
Moi..En nyt sit tarvitsekaan enää sitä lh-kirjaa..Multa puuttuu ny enää anatomian kirja, ei sulla sitä ois?
- Linda
lapsen aika
lääkelaskenta
hoitotyö (sellainen hyvin paksu puna/kelt. kirja)
near you - turku30
Hoitamalla hyvääoloa 30 euroa
Luut ja ytimet 30euroa
Mielenterveystyö ammattina 15 euroa
Valmistuin 2009, jolloin olen ostanut kirjat uutena. - minddyy
Mulla olisi nämä myynnissä:
Lapsen aika 2009 30e
Ihmisen hyvä etiikka lähihoitotyössä 2008 25e
Molemmat kirjat hyvässä kunnossa, vähän käytettyjä, ei merkintöjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077740Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866031Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322077Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221916Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911- 361699
- 441494
- 591486
- 221441