Yritin kaverin kanssa päästä puheyhteyteen msn messengerin kautta mutta ei saatu sitä toimimaan. Molemmilla on ohjelmasta kuutosversio mutta kaverilla on englanninkielinen ja minulla suomenkielinen, tämän ei kai pitäisi olla syynä. Olen kokeillut ottaa palomuuriohjelmat pois päältä mutta ei vaikutusta tällä. Asetuksien pitäisi olla kunnossa ainakin minulla. Tuottaa vähän ongelmia se kun kaveri ei välttämättä ole mikään guru koneen käytössä mutta hänellä luulisi olevan asetukset kunnossa. Kummatkin saa tämmöisen virheilmoituksen:
The network or computer you are trying to reach is experiencing a problem. Please try again later.
Itse saan saman suomeksi. Meillä on välimatkaa joitakin satoja kilometrejä joten en voi käydä kaverin luona noin vain. Minulla on ADSL ja kaverilla tavallinen sisäinen modeemi. Kaverilla on windows me ja minulla windows xp. Molemmilla on äänikortti emolevyllä integroituna.
Apu ei olisi pahitteeksi.
ongelma msn messengerissä
puhemies
2
195
Vastaukset
- Tätä
Katoppa jos se sun XP:n oma palomuuri on päällä.
Jos on niin koitas sammuttaa.- puhemies
Olen kokeillut tuonkin sammuttaa, mutta ei auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756