Osaakohan joku neuvoa miten toimia, kun messengerissä ääniyhteys ei toimi kahden koneen välillä, kirjoitella kyllä voi!
Onko joku ruksi väärässä paikassa vai puuttuko jotain!
Molemmat koneet on ladattu netistä ja ohjelma on messenger 6 versio! Aikaisemmin kun oli molemmilla vanhemmat versiot, yhteys pelasi...nyt tökkii..((
Kiitos Sinulle joka osaa neuvoa jo etukäteen, työttömänä säästäisin puhelinlaskussa tosi paljon!!
messengerin äänikeskustelu???
10
1513
Vastaukset
- onkos ?
kummallakin äänikorttia ?
ei toimi ilman sitä vaikka kuin olis mese 6,0
myös meseläinen- maikki51
...molemmilla on äänikortit ja toisen ihmisen kanssa se messe toimii,vaikka ääni tuleekin hitaammin, kuin kiertäen, mutta miksi se ei toisen yhteyden kanssa toimi, ja missä mahtaa mättää, ollaan kateltu, että kummallakin on ruksi samassa paikassa, mutta joku pieni juju siinä on...toivon niin..!!
- d(&)b
maikki51 kirjoitti:
...molemmilla on äänikortit ja toisen ihmisen kanssa se messe toimii,vaikka ääni tuleekin hitaammin, kuin kiertäen, mutta miksi se ei toisen yhteyden kanssa toimi, ja missä mahtaa mättää, ollaan kateltu, että kummallakin on ruksi samassa paikassa, mutta joku pieni juju siinä on...toivon niin..!!
Meneekö kumpaankaan suuntaan.jos ei niin tarkistakaa Ohjatulla äänen säädöllö kummassa koneessa vika on.
- miNä vaan..
maikki51 kirjoitti:
Luulenpa,sulla sama juttu kun mulla,elikkä poistat palomuurin siksi aikaa,sit pelaa.
- karvinen...
juu u sama vika täällä oli kun messengerin päivitin piti asentaa ne ääni lähdöt uudestaan paikalle ei löytänyt mikrofonia oli hukassa eli kerro mikä windows sulla on ja jos xp niin käynnistävalikko / ohjauspaneeli / äänet puhe äänilaitteet / äänet ja äänilaitteet / säädöt ja sieltä etsit mikrofonin ja laitat ruksin ruutuun
voit kysellä myös chatin postin kautta karvinen... huomaa kolme pistettä perässä toivottavasti saat toimimaan- maikki51
mulla on käytössä Win 98 ja yhteytenä kaapelimodeemi. ja messe on 6 versio.
joku sano palomuurin poistamisesta, mutta miksi tämä yhteys toimii toisen kanssa vaikka palomuuri on paikallaan, siis ääni kuuluu, mutta toisen kanssa sama yhteys tökkii ei kuulu kumminkaan päin..(( ja uskaltaako sen poistaa noiden virusten takia....(en osaa varmaan asentaa sitä uudellen)... - miNä vaan
maikki51 kirjoitti:
mulla on käytössä Win 98 ja yhteytenä kaapelimodeemi. ja messe on 6 versio.
joku sano palomuurin poistamisesta, mutta miksi tämä yhteys toimii toisen kanssa vaikka palomuuri on paikallaan, siis ääni kuuluu, mutta toisen kanssa sama yhteys tökkii ei kuulu kumminkaan päin..(( ja uskaltaako sen poistaa noiden virusten takia....(en osaa varmaan asentaa sitä uudellen)...Kyllä sinä osaat sen klikata pois siksi aikaa ja sit takas,sehän löytyy ohjelmista elikkä käynnistä,ohjelmat ja sieltä klikkaat muurin takas.Mulla ei toimi ääni muuten kun muurin poistamalla,mut vastapelurin ei tarvii poistaa muuria!!!Jäähän sulle viirusohjelma kuitenkin siks jutteluajaksi.
- maikki51
miNä vaan kirjoitti:
Kyllä sinä osaat sen klikata pois siksi aikaa ja sit takas,sehän löytyy ohjelmista elikkä käynnistä,ohjelmat ja sieltä klikkaat muurin takas.Mulla ei toimi ääni muuten kun muurin poistamalla,mut vastapelurin ei tarvii poistaa muuria!!!Jäähän sulle viirusohjelma kuitenkin siks jutteluajaksi.
olisko mahdollista testata ääntä kanssasi vaikka tänään, voit laittaa osoitteesi tuonne minun e-mailiin.
- kokeillut
Ottaa käyttöön NetMeeting ohjelma ja sit se käynnistää mesen kautta niin saattaapi yhteys toimiakin...
- karvinen...
älä poista mitään palomuuria sinun ei tarvitse kuin käydä siellä ohjauspaneelissa ja etsiä sieltä ääni/puhe asetukset ja sen jälkeen klikkaat sen koneen käyttämään mic *mikrofonia* ja pitäisi toimia siinä msn 6.0 versiossakin on muistaakseni ohjattu äänen asennus tai jotain mutta palomuuria ei tarvitse tai kannata sammuttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756