Oletteko muut huomanneet, että teillä olisi jokin ihmeellinen yhteenkuuluvuus sen tähtimerkin omaavan ihmisen kanssa, jossa teidän Juno on? Katselkaapa tähtikarttaanne ja kertokaa sitten mielipiteitänne. Itselläni on juuri näin... Olen lukenut, että Juno kuvaa ennenkaikkea oman parisielun kohtaamista ja fyysistä tasoa syvemmän rakkauden etsintää.
Juno
35
4422
Vastaukset
- kaurisN
Mitäs astrologiassa onkaan sana JUNO . Tiedän, että löydän asian mutta olisi kiva saada tässä tietoa . Olikin mielenkiintoinen asia . kertokaa ihmeessä..
- ¤noita¤
Juno ois ns. oman "parisielun" kohtaamista tai siis että se, missä sulla on Juno, niin koet ehkä sen merkin ihmisen "parisieluksi"/sielunystäväksi.
Itse en ainakaan ole huomannut mitään yhtäläisyyksiä. Itselläni on Juno neitsyessä ja en todellakaan tule toimeen neitsyt ihmisten kanssa.. - Kyselevä
¤noita¤ kirjoitti:
Juno ois ns. oman "parisielun" kohtaamista tai siis että se, missä sulla on Juno, niin koet ehkä sen merkin ihmisen "parisieluksi"/sielunystäväksi.
Itse en ainakaan ole huomannut mitään yhtäläisyyksiä. Itselläni on Juno neitsyessä ja en todellakaan tule toimeen neitsyt ihmisten kanssa..Eikös Juno olekin eräs asteroideista, kuten Ceres, Pallas ym. Muuten, se miksi tästä kiinnostuin on se, kun huomasin, että miesystäväni Juno on juuri minun tähtimerkissäni ja meillä on todellakin sellainen "kolmannen asteen yhteys" =)...
- ¤noita¤
Kyselevä kirjoitti:
Eikös Juno olekin eräs asteroideista, kuten Ceres, Pallas ym. Muuten, se miksi tästä kiinnostuin on se, kun huomasin, että miesystäväni Juno on juuri minun tähtimerkissäni ja meillä on todellakin sellainen "kolmannen asteen yhteys" =)...
juu onhan se..
- kala n
¤noita¤ kirjoitti:
Itse en ainakaan ole huomannut mitään yhtäläisyyksiä. Itselläni on Juno neitsyessä ja en todellakaan tule toimeen neitsyt ihmisten kanssa.....juno siinä, mikä lukee henk.kohtasen horoskoopin kohdalla? Mulla lukee karttasi aspektit sivuilla junossa neitsyt eli 4. huone. Neitsyenkö pitäis olla mun "sielunkumppanini"? En kyllä koe heitä sielunkumppaneiksi....vaikka toimeen tulenkin.
Tulkitsinko tätä oikein...? - ¤noita¤
kala n kirjoitti:
...juno siinä, mikä lukee henk.kohtasen horoskoopin kohdalla? Mulla lukee karttasi aspektit sivuilla junossa neitsyt eli 4. huone. Neitsyenkö pitäis olla mun "sielunkumppanini"? En kyllä koe heitä sielunkumppaneiksi....vaikka toimeen tulenkin.
Tulkitsinko tätä oikein...?Jos kartassasi lukee, Juno Neitsyt 4.huone, niin silloin se on neitsyessä ja neitsyt pitäisi olla silloin sun "sielunkumppani", mutta en oikein itse usko tuohon, koska itsellänikin on juno neitsyessä ja en todellakaan tule toimeen neitsyt ihmisten kanssa (paitsi äitini ;). Yleensä inhoan neitsyitä. He saavat mut raivon valtaan, että ei kannata noita ottaa nyt niin tosissaan.
- aquagirl
Mistä tietää missä oma Juno on? Miten sen näkee tähtikartasta? Varsinkaan jos ei ole sellaista.. :) Voiko joku kattoo mun?
Onko se just se minkä mukaan katotaan merkkien yhteenkuuluvuus? - kala
Nyt meni ohi..mikä juno..mistä se katotaan? Vai tarkoitatko siis vastamerkkiä? (ilmeisesti ei) En oo koskaan lukenut junosta, mistä löydän siitä tietoa?
- kala
Mikä juno..mistä löytää?? En oo koskaan lukenut siitä, eli mistä kantsii etsiä? Ilmeisesti nyt ei oo kysymys vastamerkistä?? Tipuin kärryltä...
- Tasha
Oman tähtikarttansa voi tehdä mm.Astrologiakeskuksen sivuilla. Kun laitat hakusanan 'Astrologiakeskus'...ja sieltä klikkaat vas.yläkulmasta, kohdasta 'Kartta ja pikatulkinta' saat eteesi lomakkeen, johon sinun tulee kirjoittaa syntymäpäivämääräsi ja -vuotesi syntymäpaikkakuntasi. Siinä on hienosti suunniteltu ohjelma, joka piirtää sinulle tähtikarttasi. Siellä ovat sitten kerrottu kaikki planeettojen ym. aspektit syntymähetkelläsi. Ja sieltä löydät myös tämän kyseisen Junon sijainnin. Katsokaapa vaan!
- Leena
Tässä ois astrologiakeskuksen osoite www.astrologiakeskus.com tsemppiä!
- Tellu
Minun Junoni on Kauriissa, ja olin hyvin ihastunut yhteen Kauriiseen vuosia sitten. Kumppanini Juno on Neitsyessä, ja hän oli kovasti lääpällään Neitsyeeseen aikoinaan.
Emme kuitenkaan kumpikaan ole näiden "unelmatyyppien" kanssa, koska kumpikaan ei loppujen lopuksi kelvannut sille Unelmien Kuninkaalliselle. Eikä kumpikaan nyt toivo, että olisi kelvannut.
Niin se elämä pyörittää. - *dragonie*
Kiinnostuin tässä nyt sitten itsekin Junosta ja menin sitten tarkistamaan että mikähän se minulla mahtoikaan olla, enkä yllättynyt kun huomasin että sehän oli kuin olikin Kaksosissa :)
olen aina tuntenut tiettyä "sielunveljeyttä" muiden Kaksosten kanssa (olen siis itsekin kyseinen "mieleltään jakautunut" merkki) ja heidän kanssaan synkkaa muutenkin, mutta tähän asti ei ole kuitenkaan ollut muuta kuin ystävyyttä muiden Kaksosten kanssa...en sitten tulevasta tiedäkkään...;)- Tasha
Kiva, kun kiinnostuit! Onhan nää tosi mielenkiintoisia juttuja- aina löytyy myös jotain uutta tutkittavaa. Sellanenhan se maailmankaikkeus... Itse olen muuten Kuu- Kaksonen- et silleen! Paljon Kaksosmaisuutta huomaan itsestäni...ja itseasiassa rakkaani on Aurinko- Kaksonen. Ja hänen Junonsa on meikäläisen Aurinkomerkissä- että siitäköhän juuri meidän yhteenkuuluvuuden tunne juontaa..? Ja mun Mars on sitten hänen nouseva merkkinsä. Luinkohan jostain, että Mars merkitsis mies/naisihannetta? Joka tapauksessa aika mielenkiintonen juttu!
- Kulkija
Minulle asteroidit ja niiden tulkinnat kartalla ovat jääneet kyllä vielä aika hämäriksi. Täytyisi varmaan jossain vaiheessa niitäkin alkaa tutkimaan...kyllä tässä astrologiassa sarkaa riittää!
Juno on itselläni Oinaassa ja kumppanilla Skorpionissa, joten ei natsaa kyllä meillä - hänen kartallaan ei juuri ole Oinasta eikä minun kartallani Skorpionia. Enkä koskaan ole myöskään seurustellut kenenkään Oinas-painotteisen ihmisen kanssa. - ¤noita¤
JUNO (kreikkalaisten HERA): Zeuksen puoliso, joka huolehtii omasta asemastaan pääjumalan kumppanina tarmokkaasti ja yritti estellä huikentelevaista puolisoaan saamasta kaikkia jumalattaria ja maallisia naisia omakseen.
Juno symboloi yksinkertaisesti vaimon roolia, ei sinänsä naisellisuutta, vaan juuri virallista asemaa puolison rinnalla. Se on avioliiton ja parisiteen muodollinen symboli. Julkisivu-liitto, jossa JUno joutui elämään, oli täynnä tuskaa ja pidäteltyä suuttumusta. Samoin astrologiassa Junon pitäisi ilmaista niitä keinoja, joita nainen käyttää voidakseen elää muodollisessa avioliitossa miehen kanssa. Juno naistyyppinä liittoutuu vaistonvaraisesti menestyvän valtaa, rahaa ja julkisia asioita käsittelevän miestyypin kanssa, koska oma asema paranee suhteessa, vaikka varjopuoliakin on tiedossa. Juno pitäisi ottaa tunteenomaisen ja seksuaalisen tyydyttämättömyyden asteroidina, koska juuri nämä asiat liitto Zeuksen kanssa mitätöi Heralta.
Juno on miestään väijyvän, nalkuttavan perusnaisen symboli, ellei sitten lastensa kautta elävän uljaan matroonan vastine. Mytologiassa Hera loi vain keinotekoisesti lapsia ja oli hedelmätön. Eräs hänen lapsistaan oli Ares tai Mars, sodan ja taistelun jumala, joka symboloi hyvin naisen tukahdutettua vihaa.- Kulkija
Kiitos valaistuksesta! Mytologia auttaa monesti ymmärtämään paremmin taivaankappaleiden symboliikkaa astrologiassa.
Hmm, Junoni Oinaassa ja ykköshuoneessa siis tarkoittaa symbolisesti sitä, että virallinen asemani (mahdollisessa) avioliitossa on johtaja. :-) No, en ole koskaan ymmärtänytkään niitä naisia, jotka etsivät menestyvää ja varakasta puolisoa - en halua menestystä kenenkään muun kautta kuin itseni.
Juno näyttää muuten kartallani olevan vieläpä oppositiossa Uranukseeni 7. huoneessa, huh. - ¤noita¤
Kulkija kirjoitti:
Kiitos valaistuksesta! Mytologia auttaa monesti ymmärtämään paremmin taivaankappaleiden symboliikkaa astrologiassa.
Hmm, Junoni Oinaassa ja ykköshuoneessa siis tarkoittaa symbolisesti sitä, että virallinen asemani (mahdollisessa) avioliitossa on johtaja. :-) No, en ole koskaan ymmärtänytkään niitä naisia, jotka etsivät menestyvää ja varakasta puolisoa - en halua menestystä kenenkään muun kautta kuin itseni.
Juno näyttää muuten kartallani olevan vieläpä oppositiossa Uranukseeni 7. huoneessa, huh.Aattelin kertoa muillekin Juno-Uranuksesta... =)
JUNO-URANUS: Sopimaton pari motivaatioiden tasolla. Juno liittoutuu, Uranus etsii vapautta ja yhteishenkeä laajemmalta pohjalta. Tulos voi olla jatkuvaa kahnausta liittymisen tarpeiden ka vastaanharittavan itsenäistymisen halun kesken. Hyvässä tapauksessa ihminen löytää sopivan tasapainon. Silloin hän etsiytyy tilanteeseen, jossa voi tavata runsaasti kiinnostavia ihmisiä ja silti säilyttää suhteellisen tiivis parisuhde. Uranus voi aina tietää vaihdosta, muutosta, jolloin parisuhde voi katketa ja tilalle tulee uusi kumppani, mutta ei radikaalisti erilainen. Tämä on myös äkkijyrkkien muutosten symboli henkilön yrittäessä elää kaksoiselämää tai repiessä itseään muuten kahtaalle ristiriitaisten tarpeidensa ajamana.
ESIM. Hillary Clinton, oppositio AS-DC-akselilla; presidentin puoliso, joka on saanut mainetta uudenlaisena naistyyppinä Valkoisessa Talossa; Rasputin, mystikko ja elostelija, oppositio (R:n Juno oli raskaasti aspektoitu, yhtymä Venukseen, oppositio Uranukseen, kolmiot Kuuhun ja Plutoon ja neliö NEPTUNUKSEEN!) Avioelämä jäi Siperiaan kun hän muutti Pietariin ja naiset tungeksivat Grigorin luo hänen hypnoottisten silmiensä vetämänä. Hän oli naisten suhteen kaikkiruokainen. Vaimolta kysyttiin kerran mitä mieltä tämä oli miehen naisjutuista. "Grigorissa riittää muillekin, Grigorista kyllä piisaa... ", vastasi vaimo. - Tasha
¤noita¤ kirjoitti:
Aattelin kertoa muillekin Juno-Uranuksesta... =)
JUNO-URANUS: Sopimaton pari motivaatioiden tasolla. Juno liittoutuu, Uranus etsii vapautta ja yhteishenkeä laajemmalta pohjalta. Tulos voi olla jatkuvaa kahnausta liittymisen tarpeiden ka vastaanharittavan itsenäistymisen halun kesken. Hyvässä tapauksessa ihminen löytää sopivan tasapainon. Silloin hän etsiytyy tilanteeseen, jossa voi tavata runsaasti kiinnostavia ihmisiä ja silti säilyttää suhteellisen tiivis parisuhde. Uranus voi aina tietää vaihdosta, muutosta, jolloin parisuhde voi katketa ja tilalle tulee uusi kumppani, mutta ei radikaalisti erilainen. Tämä on myös äkkijyrkkien muutosten symboli henkilön yrittäessä elää kaksoiselämää tai repiessä itseään muuten kahtaalle ristiriitaisten tarpeidensa ajamana.
ESIM. Hillary Clinton, oppositio AS-DC-akselilla; presidentin puoliso, joka on saanut mainetta uudenlaisena naistyyppinä Valkoisessa Talossa; Rasputin, mystikko ja elostelija, oppositio (R:n Juno oli raskaasti aspektoitu, yhtymä Venukseen, oppositio Uranukseen, kolmiot Kuuhun ja Plutoon ja neliö NEPTUNUKSEEN!) Avioelämä jäi Siperiaan kun hän muutti Pietariin ja naiset tungeksivat Grigorin luo hänen hypnoottisten silmiensä vetämänä. Hän oli naisten suhteen kaikkiruokainen. Vaimolta kysyttiin kerran mitä mieltä tämä oli miehen naisjutuista. "Grigorissa riittää muillekin, Grigorista kyllä piisaa... ", vastasi vaimo.Heii...kun teillä tuntuu olevan enemmän tietämystä näistä asioista, niin osaisitteko kertoa mitä se tarkoittaa, kun ystäväiseni Juno on Rapu/10. huone...10. huonehan on ammattiin liittyvää(?), mutta mitä se tarkottas avioliitossa? Mulla Juno on Neitsyt/11.huone. Tarkoittaneeko, että haluan ystävyyttä avioliitossa? Ois tosi mielenkiintosta, jos kehtaisitte vähä valottaa minua...
- ¤noita¤
Tasha kirjoitti:
Heii...kun teillä tuntuu olevan enemmän tietämystä näistä asioista, niin osaisitteko kertoa mitä se tarkoittaa, kun ystäväiseni Juno on Rapu/10. huone...10. huonehan on ammattiin liittyvää(?), mutta mitä se tarkottas avioliitossa? Mulla Juno on Neitsyt/11.huone. Tarkoittaneeko, että haluan ystävyyttä avioliitossa? Ois tosi mielenkiintosta, jos kehtaisitte vähä valottaa minua...
Itsellänikin on juno neitsyessä, niin ymmärrän asian näin eli aloitetaan..
Voit tuntea olosi lämpimän turvalliseksi, hieman uteliaaksi ja vähän pelokkaaksi, kun olet päättänyt avioitua tai aloittaa pysyvän suhteen. Sinun on hyvin tärkeä kyetä rentoutumaan avioliitossa, koska juno neitsyessä voi tehdä sinut turhantarkaksi kotona, ja se taas voisi viedä kohtuuttoman paljon aikaasi (nalkuttaminen kuuluu asiaan ;). Juno neitsyessä voi tehdä sinusta vaimon, joka keskittyy aivan liikaa kotitöihin. Naimisissa olevien juno neitsyeiden on yritettävä pitää mielessään, ettei partneri ehkä pidä kaikkia asioita yhtä kiireisinä ja tärkeinä kuin sinä itse. Ja voi olla, että haluat tukea muhkealla summalla tai peräti olla mukana jossain vapaaehtoisjärjestöissä/seuroissa/ryhmissä, jos heillä on sinun mielestä hyvä idealistinen tavoite. Siitä tosin partnerisi ei ehkä pidä..
Juno ravussa: Heillä löytyy ainakin intoa mennä naimisiin tai ainakin asettua pysyvään suhteeseen vakituisen partnerin kanssa. Heidän on saatava perustaa oma koti johon he voivat kerätä perheensä.
Juno ravut ovat erinomaisia partnereita, ja tietenkin erinomaisia vanhempia. Mutta he eivät työskentele ainoastaan perheen ja kodin hyväksi vaan tekevät yhtä kovasti töitä urallaan. Halu päästä eteenpäin työssä liittyy luultavasti kotiinsa: halu päästä huipulle, jotta voisi antaa perheelleen hyvän elämän.
Juno rapujen on hyvin usein selvitettävä uran ja avioliiton välinen ristiriita. Monet haluavat kumpaakin, ja paiskivat töitä olan takaa päästäkseen tavoitteisiinsa. - Tasha
¤noita¤ kirjoitti:
Voit tuntea olosi lämpimän turvalliseksi, hieman uteliaaksi ja vähän pelokkaaksi, kun olet päättänyt avioitua tai aloittaa pysyvän suhteen. Sinun on hyvin tärkeä kyetä rentoutumaan avioliitossa, koska juno neitsyessä voi tehdä sinut turhantarkaksi kotona, ja se taas voisi viedä kohtuuttoman paljon aikaasi (nalkuttaminen kuuluu asiaan ;). Juno neitsyessä voi tehdä sinusta vaimon, joka keskittyy aivan liikaa kotitöihin. Naimisissa olevien juno neitsyeiden on yritettävä pitää mielessään, ettei partneri ehkä pidä kaikkia asioita yhtä kiireisinä ja tärkeinä kuin sinä itse. Ja voi olla, että haluat tukea muhkealla summalla tai peräti olla mukana jossain vapaaehtoisjärjestöissä/seuroissa/ryhmissä, jos heillä on sinun mielestä hyvä idealistinen tavoite. Siitä tosin partnerisi ei ehkä pidä..
Juno ravussa: Heillä löytyy ainakin intoa mennä naimisiin tai ainakin asettua pysyvään suhteeseen vakituisen partnerin kanssa. Heidän on saatava perustaa oma koti johon he voivat kerätä perheensä.
Juno ravut ovat erinomaisia partnereita, ja tietenkin erinomaisia vanhempia. Mutta he eivät työskentele ainoastaan perheen ja kodin hyväksi vaan tekevät yhtä kovasti töitä urallaan. Halu päästä eteenpäin työssä liittyy luultavasti kotiinsa: halu päästä huipulle, jotta voisi antaa perheelleen hyvän elämän.
Juno rapujen on hyvin usein selvitettävä uran ja avioliiton välinen ristiriita. Monet haluavat kumpaakin, ja paiskivat töitä olan takaa päästäkseen tavoitteisiinsa.Re:¤noita¤...Voi että osu nappiin! :) Uskomatonta! Kiitos sulle ihan hirveeeesti! Olit paneutunut todella asiaan. Olet tosi ihana ihminen!
- ¤noita¤
Tasha kirjoitti:
Re:¤noita¤...Voi että osu nappiin! :) Uskomatonta! Kiitos sulle ihan hirveeeesti! Olit paneutunut todella asiaan. Olet tosi ihana ihminen!
olkaapa hyvä vaan.. =) Ihan mielellään näitä teen, ainakin niin pitkällä ku osaan..
- Fiskari
¤noita¤ kirjoitti:
Juno rapujen on hyvin usein selvitettävä uran ja avioliiton välinen ristiriita. Monet haluavat kumpaakin, ja paiskivat töitä olan takaa päästäkseen tavoitteisiinsa.Mulla on Juno Skorpioni 4.huone eli meinaako se todellakin sitä että skorppari on mun sielunkumppani? Olen fisu ja nousevalta merkiltä leijona ja astrologi on sanonut minulle että on ollut hitonmoinen onni syntyä kyseiseen karttaan; tai se on joskus ansaittu! Olen kuulemma selvännäkijä jos seuraan omia tuntemuksia ja sisäistä ääntä!!! Voisko joku tulkita jos löytyy enemmän tietoa? Kiitos etukäteen!!!
- ¤noita¤
Fiskari kirjoitti:
Mulla on Juno Skorpioni 4.huone eli meinaako se todellakin sitä että skorppari on mun sielunkumppani? Olen fisu ja nousevalta merkiltä leijona ja astrologi on sanonut minulle että on ollut hitonmoinen onni syntyä kyseiseen karttaan; tai se on joskus ansaittu! Olen kuulemma selvännäkijä jos seuraan omia tuntemuksia ja sisäistä ääntä!!! Voisko joku tulkita jos löytyy enemmän tietoa? Kiitos etukäteen!!!
Juno tarkoittaa Kulkijan sanoja lainaten ns. virallista asemaa (mahdollisessa) avioliitossa. Eli juno skorpionissa määrittelee sinun sielunkumppania. Toivottavasti ymmärsit.. =)
Juno skorpioni: Sinä et hyväksy puolinaisia ratkaisuja, joten odotat paljon avioliitolta, ja olet myös valmis kantamaan oman kortesi kekoon. Tunnet itsesi petetyksi, jos partnerisi ei työskentele yhtä kunnianhimoisesti avioliittonne ja sen menestymisen puolesta kuin sinä itse. Sinulla pitäisi siis välttämättä olla partneri, joka on yhtä innokas kuin sinä ja tekee yhtä mielellään töitä avioliittonne eteen. Tämä pätee monella tasolla. Haluat ansaita rahaa, jotta voisit tehdä kodistasi mukavan, hankkia auton jne. Odotat partnerisi osallistuvan perheen varallisuuden kartuttamiseen.
Tarvitset antoisan, täyteläisen seksielämän, etkä tule onnelliseksi sellaisen partnerin kanssa, joka menettää mielenkiintonsa seksiin. Liiton on oltava kohdallaan saadaksesi joka suhteessa yhtä paljon takaisin kuin itse pystyt antamaan. Sinun on saatva vastine ponnisteluillesi. Partneri jolta puuttuu tarmoa tai määrätietoisuutta selvitä eteenpäin elämässä, ei ole sinua varten, ei myöskään väritön ja luonteeton partneri. Tarvitset jonkun, joka pitää sinut vireänä, ja sinä puolestasi tuet häntä mielelläsi. - Fiskari
¤noita¤ kirjoitti:
Juno tarkoittaa Kulkijan sanoja lainaten ns. virallista asemaa (mahdollisessa) avioliitossa. Eli juno skorpionissa määrittelee sinun sielunkumppania. Toivottavasti ymmärsit.. =)
Juno skorpioni: Sinä et hyväksy puolinaisia ratkaisuja, joten odotat paljon avioliitolta, ja olet myös valmis kantamaan oman kortesi kekoon. Tunnet itsesi petetyksi, jos partnerisi ei työskentele yhtä kunnianhimoisesti avioliittonne ja sen menestymisen puolesta kuin sinä itse. Sinulla pitäisi siis välttämättä olla partneri, joka on yhtä innokas kuin sinä ja tekee yhtä mielellään töitä avioliittonne eteen. Tämä pätee monella tasolla. Haluat ansaita rahaa, jotta voisit tehdä kodistasi mukavan, hankkia auton jne. Odotat partnerisi osallistuvan perheen varallisuuden kartuttamiseen.
Tarvitset antoisan, täyteläisen seksielämän, etkä tule onnelliseksi sellaisen partnerin kanssa, joka menettää mielenkiintonsa seksiin. Liiton on oltava kohdallaan saadaksesi joka suhteessa yhtä paljon takaisin kuin itse pystyt antamaan. Sinun on saatva vastine ponnisteluillesi. Partneri jolta puuttuu tarmoa tai määrätietoisuutta selvitä eteenpäin elämässä, ei ole sinua varten, ei myöskään väritön ja luonteeton partneri. Tarvitset jonkun, joka pitää sinut vireänä, ja sinä puolestasi tuet häntä mielelläsi... miten tuo kaikki on niin totta kuin olla ja voi. Ihmetellä täytyy miten joku voi tuon asian perusteella sanoa noin totta toisen sielusta. Kiitoksia vielä paljon!!!
- ¤noita¤
Fiskari kirjoitti:
.. miten tuo kaikki on niin totta kuin olla ja voi. Ihmetellä täytyy miten joku voi tuon asian perusteella sanoa noin totta toisen sielusta. Kiitoksia vielä paljon!!!
Ole hyvä.. =)
- kala&kala
¤noita¤ kirjoitti:
Tarvitset antoisan, täyteläisen seksielämän, etkä tule onnelliseksi sellaisen partnerin kanssa, joka menettää mielenkiintonsa seksiin. Liiton on oltava kohdallaan saadaksesi joka suhteessa yhtä paljon takaisin kuin itse pystyt antamaan. Sinun on saatva vastine ponnisteluillesi. Partneri jolta puuttuu tarmoa tai määrätietoisuutta selvitä eteenpäin elämässä, ei ole sinua varten, ei myöskään väritön ja luonteeton partneri. Tarvitset jonkun, joka pitää sinut vireänä, ja sinä puolestasi tuet häntä mielelläsi.Junot löytyy skorpioni 4.huone(nouseva merkki leijona) ja jousimies 3.huone (nouseva merkki vaaka). Kolahti kovasti, pelkään että löytyi jotain niin suurta että ei tajua... Voisko vaikka noita tai kulkija avustaa?
- oinas84
mulla on Juno: 16° 5' Kaksoset 11. huone,miten vaikuttaa?tulkintaa?
- ¤noita¤
Juno kaksoset: Vasta kun asiat menevät todella pahasti pieleen, juno kaksoset saattavat juuttua paikoilleen ja ikävystyä avioliitossa. Heidän on helppo puida ongelmia keskustelussa hyvän ja johdonmukaisen seurustelutaitonsa ansiosta, sekä antaa partnerilleen täsmälliset tiedot tunteistaan, asenteistaan ja mielipiteistään. Sen lisäksi heidän ei ole vaikea urkkia partnerinsa mielialoja ja saada tämä paljastamaan tunteensa. Joten kun on aika tarttua kaksin käsin kiperään ongelmaan, he kyllä kykenevät siihen. Juno kaksoset ovat hyvin nokkelia väittelyssä, ja jos hänen partnerinsa syyttää häntä siitä, että hän kietoo partnerinsa pikkusormensa ympäri, hän voi hyvinkin olla oikeassa.
Juno kaksosilla ja heidän partnereillaan tulee heidän mielestään olla yhtäläiset oikeudet ja vastuu avioliitossa, mikä onkin paikallaan etenkin nykyaikaisessa sosiaalisessa ilmapiirissä.
Juno kaksostytöt eivät sanottavammin nauti pidemmän päälle pelkästä kodinhoitajan tehtävästä. Juno kaksosmiehet eivät taas halua pelkkää kotivaimoa itselleen. He haluavat ehkä laittaa ruokaa tai tehdä muita kotitaloustöitä (seonneet!?! Todellakin.. =). Juno kaksotytöt haluavat kehitellä jonkinlaista uraa itselleen jopa silloin, kun lapset ovat pieniä.
Ja kun Juno sijaitsee 11.huoneessa niin sinuakin ehkä voi kiinnostaa vapaaehtoisjärjestöt/ryhmät/seurat.. Joko niin, että tuet heitä tai olet itse mukana toiminnassa tai molemmat...
- testaus
---
- kaurisN
Olen mielenkiinnosta ottanut selville oman junon ja se on kauriissa. Aurinkomerkkini on myös kauriissa . Kukas osaa sanoa sanoja syviä tästä junosta.
Olen huomannut että naispuolisia ystäviä on lukuisia kauris merkkisiä ja ymmärrys ja yhdessäolo on aivan niinkuin ajatusten lukua. Mieskauriit hmm. itselläkin sellainen en enää nykyään oikein ymmärrä heitä ja heidän ajatusmaailmaa. - ¤noita¤
kaurisN kirjoitti:
Olen mielenkiinnosta ottanut selville oman junon ja se on kauriissa. Aurinkomerkkini on myös kauriissa . Kukas osaa sanoa sanoja syviä tästä junosta.
Olen huomannut että naispuolisia ystäviä on lukuisia kauris merkkisiä ja ymmärrys ja yhdessäolo on aivan niinkuin ajatusten lukua. Mieskauriit hmm. itselläkin sellainen en enää nykyään oikein ymmärrä heitä ja heidän ajatusmaailmaa.Juno Kauris: Olet valmistunut työskentelemään todella lujasti aviopuolisosi tai vakituisen partnerisi puolesta. Haluat nähdä, kuinka suhteenne kehittyy, ja seuraat luomoutuneena sen kehkeytymistä vuosien saatossa.
Avioliitto merkitsee sinulle enemmän kuin useimmille muille ihmisille - se on suhde, josta haluat olla ylpeä.
Molempia sukupuolia edustavien juno kauriiden on varottava tekemästä liika kotinsa ja perheensä eteen. Juno kaurisäidit haluavat päästä nopeasti takaisin töihin ansaitsemaan rahaa voidakseen ostaa lapsille hyviä vaatteita, antaakseen näille parhaan mahdollisen koulutuksen tai maksaakseen koulun ulkopuolisista harrastuksista koituvat menot. Juno kaurismies saattaa palata töistä kotiin salkku pullollaan työpapereita, jotta hän tekisi vaikutuksen esimiehiinsä ja pääsisi etenemään työpaikallaan. Onhan tämä ihailtavaa, mutta se voi olla hajottavaa avioliiton kannalta, ja molempien sukupuolten pitäisikin miettiä, kiinnittävätkö he riittävästi huomiota partneriinsa ja lapsiinsa muutenkin kuin maksettuje laskujen muodossa.
Synnynnäinen laaduntarpeesi korostuu avioliitossa. Haluat hienon ja terävän, kaikilla sosiaalisilla avuilla varustetun partnerin, joka selviytyy kaikista tilanteista. Olet myös yksi suurista työjuhdista. Sinua ei tavitse kehottaa tekemään työtä avioliittosi hyväksi, mutta sinun pitäisi sentään muistaa nauttia siitä. Säilytä huumorintajusi ja ennen kaikkea pidä keskustelukanava partneriisi avoimena.
- Rapu-MiMMi
ööö..tuota mun juno olis vaa'assa..
heh aika hauskaa mulla oli 2-vuotta sitten jonkinlainen suhde vaa'an kanssa ja siitä ei tullu yhtään mittään!
Tosin tunnen todella voimakasta "yhteenkuuluvuutta" kaksosmiehen kanssa..:) - Neitsyjuno
Itselläni Juno Neitsyessä....no way....ei oikeen putoa....että enpä usko tuollaiseen.
- tööt
voi tööööööööööööt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241