eli rehellisesti! koska menetitte poikuutenne?
poikuus gallup..
23
3121
Vastaukset
- man18
poikuus tallella :(
- Vilzu
Hmm joo 15vuotiaana menetin minä poikuuteni, mutta hmm..onhanse aina tärkeä ja hieno juttu kun menettää poikuuden mutta kun katsoo miten nykyään rakastelee ja miltä se tuntuu, niin eka kerta oli täyttä paskaa :) mutta silti jotain ainutlaatuista, vaikka tyttöystävääni sattui ihan sairaasti.. :( no mutta anyway 15v
- hevinörtti
Taisin olla juuri täyttänyt 20...
- Jussi
meni 20 vuotiaana.
- noh
Oon 21 ja vielä on tallella!
- arne
22 vuotta, vielä tallella poikuus.
- Tapsa
Ja nyt vituttaa ku menin sänkyyn niin aikasin... :(
- M.E.R
menetin poikuuteni 15-vuotiaana. Olisihan sitä voinut hieman odottaa,mutta en kuitenkaan kadu sitä,mitä tapahtui. Menneitä ei kuitenkaan voi muuttaa. Nyt olen 17-vuotias.
- töllö87
...on vielä tallella.
- M22
Olin 21vee. Ja tyttöystävää kun mulle ei näytä siunaantuvan, niin laitoin pokkana ilmoituksen deitti.netiin ja niinhän sieltä sitten sain nätiltä teinitytöltä vastauksen, joka kutsui kotiinsa =)
- M22
Joo se on kuulkaas semmonen homma, että kiltit ja kunnolliset pojat saa tyytyä omaan käteensä. Nähtiinhän se jo yläasteella; Kaikista kusipäisimmillä kundeilla oli aina kauneimmat tytöt..
- cloy
M22 kirjoitti:
Joo se on kuulkaas semmonen homma, että kiltit ja kunnolliset pojat saa tyytyä omaan käteensä. Nähtiinhän se jo yläasteella; Kaikista kusipäisimmillä kundeilla oli aina kauneimmat tytöt..
Mä oon ainaki heikkona kiltteihin poikiin :) oon varmaan poikkeus, mutta jotenki ne vetää enemmän puoleensa..
- Tyttö -88
cloy kirjoitti:
Mä oon ainaki heikkona kiltteihin poikiin :) oon varmaan poikkeus, mutta jotenki ne vetää enemmän puoleensa..
Samoin!! =)
- 18w
tallella on poikuus!!
- m26
Se meni 15-vuotiaana bändin treenikämpällä.
- niin
koska rumpali pani sua perseeseen!
- Pimp
15 vuotiaana, eikä kaduta yhtään!
- le male
18vuotiaana menetin poikuuden jätkälle ja
21vuotiaana menetin poikuuden tytölle...
=) - Jore
18 oon ja vieläkin poikuus tallella, pari kertaa ois ollu mahis menettää mut eipä oo ollu kortsuu jne. harmittaa :( eikä oo enää likkafrendii.
- Näin täällä..
Itselläni se meni 19vuotiaana. Siihen asti kyllä tuntui, ettei minusta taida "miestä" tulla koskaan.=)
Ensimmäisen kerran jälkeen niitä kertoja onkin sitten siunaantunut mielestäni yllättävänkin paljon, johtuen ehkä siitäkin, että seurustelinkin ensimmäisen kerran silloin 19vuotiaana. Nyt seurusteluja on takana kolmisen vuotta ja nyt (toistaiseksi) elellään sinkkuna.
En olisi koskaan yläasteen aikana arvannut olevani joskus näinkin suosittu. - looser
koska oon rehellinen ja kiltti, ei mulla mitään muijaakaan ole, eikä tuu olemaankaan.
- mennä
17-vuotiaana perinteisesti auton takapenkillä sählätessä. Auto oli muijan.
- keijo
eli sinä päivänä ku täytin 14v..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p465269Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511730Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1331700Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141335
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41230No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol24116081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877