mökillä

toyboy

Olin viimeinkin saanut houkuteltua Sarin mukaani mökille. Olimme jo vanhoja tuttuja, mutta siltikin aina, kun olimme kahden, oli tunnelma jotenkin jännittynyt. Nyt kesällä varsinkin, olin huomannut Sarin katseen viipyvän yhä useammin minussa. Vaikka kelpasi Sariakin katsella. Ystäväni olivat minulle kateellisia jo siitä, että hän puhui minulle.

Nyt olimme metsäautotien päässä. Heitin rinkan selkääni ja avitin Sarille hänen omansa. Olin jo ottanut suuren osan Sarin tavaroista omaan rinkkaani, herrasmiehen elkein. Jäin taas tuijottamaan Sari kun hän siveli hyttysmyrkkyä iholleen. "mitä?" hän sanoi pirullisesti hymyillen. Soperrin jotain, josta en itsekkään saanut selvää. "täh?" "sitä minä vain, että joko lähdetään menemään?" Sari viittasi kädellään sanoen "näytä tietä". Minua melkein nauratti tämän kaupunkilaistytön reippaus. Hän lenkkeili paljon, mutten ollut koskaan kuullut erityisemmin pitäneen mökkeilystä. Joten olikin ihme, että hän suostui vieläpä patikoimaan.
Puolen tunnin jälkeen pysähdyimme hetkeksi juomaan vettä. Sari oli selvästi uupunut ja lysähtikin polun varteen mättäälle. Hänen teepaitansa oli hiestä märkä, paljastaen rintaliivit ahneille katseille. Minun katseilleni. "Ei tästä enää pitkästi ole. Joku pari kolme kilometriä vielä. Jokos mennään?" sanoin ojentaen käteni. Sari henkäisi väsyneesti ja tarttui käteeni. Nykäisin hänet reippaasti ylös, sari horjahti ja kaatui syliini. Sari vavahti kuin säikähtäen ja katsoi minua pitkään silmiin. Huulemme lähenivät. Sari raotti jo omiaan kunnes astui askeleen kauemmas. Kakistin kurkkuani ja viitoin häntä seuraamaan. Tunsin vieläkin sarin hien tuoksun.
Meni jonkin aikaa ennenkuin kumpikaan saimme sanaakaan suustamme. Matka kuitenki joutui ja pian pääsimme mökille. Sisälle päästyämme ja rinkat pois selästä saatuamme makasimme hetken molemmat kuin kuolleet kalat kuistilla. "mulla on kamala hiki. Kai täällä sauna on?" sari kysyi tuijottaen taivaalle. "on täällä, laitanko heti lämpiämään?" kysyin. "laita vaan. käydään silläaikaa uimassa kun se lämpenee." sari sanoi, silmissään taas tuo outo katse.

Kun sitten sauna alkoi olla jo kylpykunnossa sari melkein väkisin veti minut uimaan. Jossain välissä hän oli vaihtanut uimapuvun ylleen ja näytti aivan uskomattoman syötävältä siinä. Itselläni oli vain boxerit jalassa kun pulahdimme hyytävän kylmään veteen. Onneksi se oli niin kylmää, muuten seisokki olisi ollut valtava. Uiskentelimme vierekkäin läheiselle kivelle. Sari ehätti kivelle ensin ja nousi vedestä. "tuu mun viereen" sari sanoi läpyttäen kädellä kiveä vieressään. Kivi oli juuri sen kokoinen, että siinä mahtuisi istumaan aivan lähekkäin. Nousin vedestä ja vääntäydyin sarin viereen. Sari potkiskeli vettä jaloillaan Ja oli selvästi kylmissään. Nännit näkyivät puvun läpi. Sari nojautui minuun ja kuin vaistomaisesti kiedoin käteni hänen ympärilleen. Sari kietoi kätensä kaulalleni ja suutelimme. Kaluni heräsi heti. En kuitenkaan halunnut vaikuttaa liian innokkaalta ja pulahdin huiseen veteen. Seisokki katosi. Lähdin uimaan kohti rantaa ja huusin mennessäni saunan olevan lämmin. Kuulin molskahduksen ja arvasin sarin tulevan perästä. Ehdin saunaan ennen saria ja heitin jo vähän löylyä. Saunan eteisestä kuului askelia ja pian sarikin tuli sisälle pinkkiin pyyhkeeseen kääriytyneenä. Juttelimme jotain ja kuin huomaamatta sari hivuttautui lähemmäs. Vavahdin kun hänen kätensä kosketti kaluani. "mmmh. Sullahan on kookas." hän sanoi sa runkkasi kaluani samalla. Ei mennyt kauan kun kaluni oli jo herännyt. Sari pyörähti syliini ja suutelimme. Hyväilin sarin reisiä ja hivutin käteni pikkuhiljaa pyyhkeen alle. Nostin käteni rintojen korkeudelle ja silloin pyyhe valahti alas paljastaen koko komeuden. Terhakat kiinteät rinnat, kapea vyötärö ja ajeltu vako... jämähdin hetkeksi. Heräsin taas todellisuuteen sarin suudellessa taas suulleni. Kielemme hieroivat toisiaan. Suutelimme pitkään samalla, kun kätemme hyväilivät toisiamme. Suutelin hänen kaulaansa ja näykin korvia. Sari kietaisi jalkansa selkäni taakse ristiin ja rutisti itseään tiukemmin syliini. Tunsin hänän kosteutensa kun hän hieroi häpyään jäykkänä olevaa kaluani vasten. Ujutin toisen käteni väliimme toisen hieroessa rintaa. Sari huokaisi työntäessäni sormen hänen pilluunsa. Yllätyin sen tiukkuudesta ja kosteudesta. Pillu puristui jo yhden sormeni ympärille. Mietin, mahtaisinko mahtuakkaan tänne. Sari hengitti aina vain raskaammin kun panin häntä sormellani ja hyväilin klitorista peukalolla. Sari liikutti lantiotaan vastaan levittäen nesteitään väliimme. "ota kätes pois sieltä ja tunge se sinne. Mä en kestä oottaa enää" sari huokaisi korvaani. Ohjasin kaluani oikeaan suuntaan kädelläni ja sari kohottautui hieman. Kun kaluni oli oikealla kohdalla sari alkoi kiduttavan hitaasti laskeutua antaen kaluni upota kuumaan, odottavaan pilluunsa. Sari vinkui koko ajan kun kaluni hitaasti väsytti pillua joka puristi todella lujasti. Kiitos runsaan kosteuden kaluni meni kuin menikin sinne. Sari alkoi hitaasti liikuttaa lantiotaan. Tuintui taivaalliselta. Suutelimme samalla kun naimme hitaasti toisiamme. Pian sari alkoi jo huohottaa ja aloin näykkiä hänen kaulaansa ja niskaansa. Sari heitteli päätään puolelta toiselle ja huohotti. Olimme jatkaneet näin jo hyvän aikaa ja hiki virtasi vuolaana luikastaen ihoa ja tehden panemisesta entistäkin kiihottavampaa. Nostin sarin päältäni. Sari katsoi silmät kiiluen minua, luuli varmaan että lopetin. Käänsin hänet seljälleen lauteille ja levitin jalkojansa niin että pillu koko komeudessaan oli edessäni. Aloin nuolla hänen reisiään ja siirryin hitaasti kohti häpyä. Nuolin huulia ja levitin niitä sormilla päästäkseni syvemmälle. Sari voihkaisi kun nuolaisin oikein syvältä. Kiusasin klitorista, nuolin sen ympäriltä ja pillusta saaden sarin värisemään. Kun hän alkoi valittaa ja vaikutti olevan tulossa, lopetin nuolemisen ja asetin kullini huulille. "Älä kiusaa enää. Kiltti! Tule mun sisälle." sari aneli. Silti annoin kaluni upota vain vähän ja vedin sen taas ulos. Viimein painoin kaluni juuriaan myöten sariin. Aloin liikuttaa kaluani edestakaisin hitain pitkin liikkein. Sari huohotti ja voihki jo isoon ääneen. Hän puristi jaloillaan minua itseen uskomattoman lujaa ja lantio liikkui villisti työntöjen tahdissa. Hyväilin hänen rintojaan ja suutelin kaulaa. "apua! mä tulen... aah! älä lopeta... nussi mua nussi muaaaa!" sari ynisi. Tunsin itsekkin olevan jo lähellä huippuani. Kaluni oli jo niin kovana, että melkein sattui. Tartuin molemmin käsin sarin lanteista ja aloin nussia lujemmin, syvemmälle hitaasti vauhtia kiihdyttäen. Sari huusi jo lähes koko ajan heitellen päätään ja purren huultaan. Äkkiä pillu puristui kaluni ympäri uskomattoman lujasti purskauttaen mehuja ulos. Sarin koko ruumis vavahti ja hänen huutonsa katkesi alkaen uudestaan valtavana kiljaisuna. Sari kirkui täyttä kurkkua kun hänen koko ruumiinsa värisi ja pillunsa supisteli valtavalla voimalla. Sellaista lypsämistä en voinut kestää. Työnsin vielä muutaman kerran kunnes tunsin lastin lähtevän liikkeelle. Lastini purkautui mielettömällä voimalla Sarin sisälle. Aalto toisensa jälkeen ammuin nesteitä ja sarin pillu lypsi ahnaasti lisää. Viimein tunsin voimani olevan lopussa ja käännyin lauteille makaamaan seljälleni. Sari kääntyi päälleni kaluni yhä hänen sisällään. Sarin hikinen ruumis tärisi vieläkin. Tuli oli jo kauan sitten sammunut kiukaassa. Hiljaisessa saunassa ei kuulunut kuin meidän huohotuksemme ja sydämien tykytys. "se oli aivan uskomatonta..... miksei me oo tehty tätä aiemmin?" sari sanoi raukeana. en osannut vastata.


ja jos joku vielä viitsisi pistää kommenttia =)

5

10289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkku

      Ehkä tarina ei kuulu tämän otsikon alle, mutta muuten oli oikein hyvä! Lisää vaan samanlaista....

      • Ope

        Niin, ei oikein kuulostanut ensikertalaiselta ;)


    • MAke

      Joo tarina ei kyl kuulostanu oikeen ekalta kerralta mutta muuten oli kyllä aivan huippu. Just hyvin oot käyttäny yksityiskohtia ja aika pitkä kans. Mahtava, lisää tämmösiä:)!!!

      • toyboy

        no, olihan se ainaki eka kerta sarin kanssa =)


    • HIENOA :D

      koskaa saanu näi hyvii orkkui ku lukenu ja runkannu samaa aikaa ku tästä tää oli aivan mahtava tarina!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe