Hei te kaikki, jotka olette jo käyneet vauvanne kanssa etelän auringossa, voisitteko kertoa kokemuksesta, minkälaista vaatetusta vauvalle on hyvä varata. Meidän vauva on lähdössä (10-kk) välimerelle kesällä, ja mietin minkälainen vaatetus olisi parasta varata. Lähinnä kiinnostaa minkälaista mateerialia teillä on nuo pitkähihaiset vaatteet, kun lyhythihaisissa ei oikein voi olla (auringon suoja) ja ettei tulisi liian kuuma. Voiko käyttää esim. ihan tavallisia pitkähihaisia bodyja? Kaikki vinkit tervetulleita!
Vastaukset 7
- laita hyvä
tyhmiä kysymyksiä. Mitä meinasit laittaa heinäkuussa Suomessa? Ja ruokaa ja vaippoja on jos kysyt sitä seuraavaksi ja otat melkoisen riskin kun noin pienenä viet ulkomaille mutta oma on pentusi.
- Nimetön
Saatte tosiaan varautua siihen, että reissussa on kuuma!
Paljon hengittävää luonnonkuituista vaatetta; puuvillaa ja pellavaa. Ei trikoovaatetta, joka liimautuu ihoon. Niitä vaan ei tahdo saada mistään. Kunnon aurinkosuoja rattaisiin ja rannalle sekä puhallettava "kylpyamme" (myydään varmasti sielläkin) ovat ehdottomia.
Lisäksi helteen takia varautuisin tuplamäärään korvikkeeseen (normaalista).
Oltiin samanikäisen kanssa kanarialla ja hyvin meni; tosin sää oli varmaankin 10-20 astetta viileämpi ;-).- eikö vaan
että vaatteet tietenkin kelien mukaan ja tarkailemalla onko liian kuuma vai ei.Minusta on vaan aivan älytöntä viedä noin pieni vauva jopa 40 C helteeseen ja kun pienen oma lämmönvaihto ei vielä edes toimi? Muta kuten sanoin omasi on.
- vastauksesta
mutta edelleen, jos jollain on tietoa juuri noista trikoovaatteiden korvikkeista, niin kertokaa vinkit. Eipä ole todellakaan kaupassa juuri muuta tarjolla kuin vaatetusta Suomen olosuhteisiin... (tai sitten jotain ns. "trendikkäitä" vauvan(aikuisten kopio-)vaatteita.
- usko pois
vastauksesta kirjoitti:
mutta edelleen, jos jollain on tietoa juuri noista trikoovaatteiden korvikkeista, niin kertokaa vinkit. Eipä ole todellakaan kaupassa juuri muuta tarjolla kuin vaatetusta Suomen olosuhteisiin... (tai sitten jotain ns. "trendikkäitä" vauvan(aikuisten kopio-)vaatteita.
aurinko myös Suomessa kuin Välimerellä eikä se vaadi muita asusteita kuin täällä heinäkuussa.
- vaatteet
Me olimme viime talvena Thaimaan kuumuudessa silloin 11kk lapsen kanssa. ostin lapselle Hyphen merkkiset aurinkosuojavaatteet, ne ovat hinnakkaat mutta ehdottomasti hyvät. Materiaali on hengittävää ja nopeasti kuivuvaa. päivisin pidimme pääasiassa niitä, ei tarvinnut rasvata ihoa muuta kuin paljaaksi jääneet, kädet ja kasvot. ostin sen verran reilut että menevät vielä tänäkin kesänä. Illalla kun aurinko oli jo laskenut eikä auringolta tarvinnut suojautua käytimme tavallisia lyhythihaisia bodeja.
- kuset housussa
jos tilaatte Nasalta avaruuspuvun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66829Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa23819- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103779Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
- 61592
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks37586VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39475
- 57465
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.11458sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 73451
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111445- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437