Ollaan nikkaroimassa lapinkoiralle koppia ja siinä ohjeessa ei ole ikkunaa..miten on? kannattaako se laittaa? Minkä kokoinen on lapinkoiranne kopin oviaukon koko?
Vastaukset 3
- PAIMENTOLAINEN2
osaa tuohon vastata varmaan kukaan,kun et ole laittanut mitään kopin kokoja.Onko tarkoitus,että lappari on ulkona päivät ja yöt kesät ja talvet.Näihin,kun vastaat saat myös varmasti ohjeita.
-Ne kolme lapparia mitä mulla on ollut ei ole koskaan suostuneet menemään mihinkään koppiin.
Mutta ne on aina olleet yöt sisällä.
-Talvella esim.kalassa,kun on alkanut pyryttää kääriytyvät kerälle häntä kuonon päälle ja kohta sitä ei meinaa erottaa lumihangesta.
-TÄÄ EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA TARKOITA,ETTÄ LAPPARIN SAA JÄTTÄÄ NÄIN PITKÄKSI AIKAA.- koiralle tulee
joka on ulkona kesät talvet. Lähinnä sitä on mietitty, että kylmentääkö ikkuna kopin talvella? Tuntuu vaan mukavammalta ajatus että koiralla olis ikkuna, tulishan siitä valoa ja vois tiirailla pihaan tulijat :)
Samoten sitä oviaukon kokoa mietin, että ei tulis turhan suuri, koska se sitten taas talvella päästää turhaan lämpöä pois..
Kopista tulee kaks osanen eli eteisellä, koko 160x 95. Mukava jos joku osais neuvoa.. - tuli sitten talo :)
koiralle tulee kirjoitti:
joka on ulkona kesät talvet. Lähinnä sitä on mietitty, että kylmentääkö ikkuna kopin talvella? Tuntuu vaan mukavammalta ajatus että koiralla olis ikkuna, tulishan siitä valoa ja vois tiirailla pihaan tulijat :)
Samoten sitä oviaukon kokoa mietin, että ei tulis turhan suuri, koska se sitten taas talvella päästää turhaan lämpöä pois..
Kopista tulee kaks osanen eli eteisellä, koko 160x 95. Mukava jos joku osais neuvoa..Kyllä on kopissa kokoa ja näköä :) Pikkunen ikkuna tuli myös valoa antamaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398