Miten usein kaksosmies onnistuu valehtelemaan itselleen kunnes asia on hänen omien silmien alla? Tilanne on siis seuraavanlainen. Puolivuotta kaksosmies on yrittänyt uskotella itselleen että me olemme vain ystäviä. Joo, niinpä, samalla aina nähdessä maha ollut ihan sekaisin, asioista on puhuttu ihan suoraan. Hän on myötänyt minulle että on erittäin kiinnostnut muttei omassa parisuhteessa ole mitään vikaa. Juu ollaan kavereita. Kunnes koko asia valkenee hänelle kun hän on minun luona, siinä on hyvä olla. Ei missään nimessä halua ettei olla tekemisissä, haluaa tavata useammin. Haluaa viettää aikaa minun kanssani. Mutta. Se iso mutta, hän on parisuhteessa toisen kanssa, kakkoseksi en ala. Ymmärtää nyt että että jokatapauksessa menettää meistä toisen, joko nykyisen parisuhteensa tai minut. Kummastakaan ei kuitenkaan ole valmis luopumaan. Menee aivan lukkoon, ei saa sanotuksi mitään. Kuinka usein te kaksosmiehet ajattelette vain järjellänne ratkasuja tehdessänne? Ja kuinka usein tunteet voittavat? Koskaan?
Kaksosmiehet kertokaa..
6
1422
Vastaukset
- kaksosmiehiä tunteva
...
- ninnuwii
usemmain kuin uskoisi, (kaksosmies kotona odottamassa)
- et voi voittaa
Joko hyväksyt sen, että kaksosmiehesi pitää teidät molemmat ja pari muutakin tai annat olla.
Ei koskaan luovu piiristään joten älä odota turhia. - ohhohhoijaa
Voi hyvä ihminen; juokse niin pian kuin mahdollista. Ei se noin mee....Ethän oikeasti kuvittele, että hän olisi joskus sinuun parisidottu. :( Kannattaa oikeasti lopettaa koko suhde ennen kuin satutat itseäsi kunnolla.
- sjlf
yleensä tunnepuoli voittaa...jään kotiin!
- Vaari_verannalta
Varsin helposti me kaksoset pallotetaan kenet hyvänsä, keinot ei lopu. Mutta meillä on muuan yhteinen piirre, me emme osaa todellakaan valehdella samalla tavoin kuin kauriin merkeissä syntyneet.
Vanha sanonta pitää tässäkin paikkansa. " ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön" ja pieni neuvo typeryksille. Kaksosen merkeissä syntyneitä on aivan turha lähteä kieputtamaan sormen ympärille, se ei onnistu koskaan sillä meillä on loistavat aivot ja vikkelä tajunta :D Onne huiputetulle :DDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061778
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271472En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621181
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101068Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1241061Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216858- 151819
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57783Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728