Järjestyksenvalvojaksi

Nainen--

Kannattaako kouluttautua omalla rahalla järjestyksenvalvojaksi ja hakea sitten esim. Baronan kautta töihin. Lähinnä olisin kiinnostunut konserteista, en ovihommista.

Olen joskus ollut väliaikaisena vartijana, joten vähän kokemusta turvallisuusalalta.

Siis saako järjestyksenvalvojakortilla mitään töitä?

5

1235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • secunen

securitas events tarjoaa hommia
      välitysfirmankautta en itse ole saanut mitään hommia

• securitas on ok

ihan ok securitas joo ihan niinku ok securitas joo ainii joo ihan oon esimisjutuissa ja sanottu että securitas ok ei tarvi muuta securitas ok sanoa kun securitas ok securitas ok on ok.Mitä mä näissä haalareissa teen kysyy securitas ok...

• paskantaa housuun
        securitas on ok kirjoitti:

ihan ok securitas joo ihan niinku ok securitas joo ainii joo ihan oon esimisjutuissa ja sanottu että securitas ok ei tarvi muuta securitas ok sanoa kun securitas ok securitas ok on ok.Mitä mä näissä haalareissa teen kysyy securitas ok...

vitun Secupellet.Jääkaappi ja pakstinhälyt ok mut kaikki muu LOL LOL !

• ...

kuinka paljon etenkin kesäkaudella saa töitä ihan saman tien kuin vain on perus jv-kortin käynyt, eikä että saako lainkaan... Talvisin aika hiljaista, jos ei pidä ovihommista joita 90% on tuolloin, jotain jäähallia tms. sitten loput.

Mutta se nyt on aika yksi ja hailea miten tekee, joksikin aikaa sitoutuu (ihan liksalla) tekemään hommia yleensä jollekin firmalle jos se maksaa koulutuksen, jos taas käy itse niin ei tätä ongelmaa. Ja ei nyt ongelmaa sikäli muutenkaan ole muun laista, kuin että jos teet yhdelle ja tietty määrä keikkoja tietyssä ajassa sovittu oltavaksi niin ei välttämättä oikein ehdi tehdä muille. Se on yksi hailea vaikka sopimuksessa lukisi vaikka mitä, että et saa tehdä muille. Kys. kohta koskee samoja tapahtumia tms. joissa on eri firmoja, ei muita paikkoja. Tosin vähän joka keikkafirmalla on paperissa "ei saa tehdä muille ilman lupaa".

Tässä nyt ei muuta syytä, kuin että jos teet muille niin et ehkä sitten ole juuri (nykyisen huutavan pulan aikana) massapaikoissa käytettävissä jos olet jo lupautunut toiselle. Keikkafirmoilla nyt on kasakaupalla jokaisella tapahtumaa ja milloin mitäkin kissaristiäistä vähän harvalle se päivälle kesäkaudella.

Varmaan nyt suurin kriteeri on jv-kurssissa vain hinta, joka on aika lailla kohonnut sitten 24h kurssien ajan ja kouluttajavaatimusten tiukentumisen myötä. Nykyinen 32h on yleensä pitkälti toisella sadalla joka paikassa hinnaltaan, olen nähnyt 250e-350e:kin...

Aika kaukana ne ajat kuin itse maksoin peruskurssista 25e ja silloisesta voimankäyttökurssista lappuun 35e. Ihan hyväkin tietty, että tällaiset asiat vähän kiristyvät. Aikas pieniä vaatimukset ovat silti edelleen, verrattuna mitä kaikkea kivaa saat pampullakin aikaan kun innostut. Nykyään kun saat kantaa ja mätkiä jo peruskurssin jälkeen, jee.

• Vartija 21

Jos et meinaa kesäkaudella tehdä muita jv-hommia, kuin ainoastaan festareita niin eipä sillä kyllä rahaksi laita. Kaikenkukkuraksi jv-hommat menee myös alta hirveän nopeaa, eikä ole tarjolla, kuin osa-aikatöitä. Empä usko, että maksat takaisin kurssi maksuja ja samalla elätät vielä itsesi. Kesällä tottakai jv-töitä riittää, mutta sen jälkeen onkin hiljaisempaa sillä rintamalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      990
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      123
      982
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      942
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      317
      909
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      507
      858
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe