Kari Tapio

Jalluwaan

keskustelua kyseisestä herrasta, iskelmäfinlandia ja juna kulkee lujaa ja tääll ei sitä huomaa...

26

1090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Evvk!

      jodlaava juoppo!

    • plootu

      on mielestäni todellinen laulaja. Hänen äänensä saa kylmät väreet kulkemaan pitkin selkäpiitäni.Usein kuuntelen musiikkiaan silmät kiinni ja kaiuttimet korvilla. Sanat ovat mahtavat. Kiitos Kari musiikistasi!!

      • jees

        Aivan mahtava laulaja! Toista kun nämä nykyajan liimatukat ja iskelmäpellet!


      • ¤¤¤¤¤
        jees kirjoitti:

        Aivan mahtava laulaja! Toista kun nämä nykyajan liimatukat ja iskelmäpellet!

        Minusta toi kari on ihan perseestä ei osaa edes laulaa. Ällöttävä juopporetku.


      • Dog

        Minulle tulee kanssa kylmät väreet kun tämä vanha juoppo pieru laulaa ja laatta lentää. Ihan väärälle artistille meni tämä palkinto varmaan säälistä sai, saahan sillä rahalla muutaman lastin dokua.


      • asiata

        Aivan Kari Tapio tekee upeaa musiikkia, on se hieno mies... Aivan oikealle miehelle meni iskelmäfinlandia... Vihdoin aikakin Kari Tapion saada tunnustusta työstään ja vuosien uurastamisesta... On tullut kierrettyä Suomiuseaan kertaan eikä keikkatyö varmaan ole aina ollut mitään suurta juhlaa... Toki viinakin hänelle varmaan on maistunut mutta olkoot se hänen oma asiansa, emme kukaan ole täydellisiä... Kari aloitti jo -60 luvun alkupuolella ja on laulanut jo useamman vuosikymmenen... Joten moni joka häntä arvostelee ei ole itse vielä silloin syntynytkään....
        Kiitos: Kari Tapio että olet jaksanut matkata lavalta lavalle ja ilahduttaa meitä ihailijoitasi vuodestaa toiseen ja toivon sinulle parhaina vointia, jotta jaksaisit vielä toisetki 40 vuotta....


      • Ritu
        asiata kirjoitti:

        Aivan Kari Tapio tekee upeaa musiikkia, on se hieno mies... Aivan oikealle miehelle meni iskelmäfinlandia... Vihdoin aikakin Kari Tapion saada tunnustusta työstään ja vuosien uurastamisesta... On tullut kierrettyä Suomiuseaan kertaan eikä keikkatyö varmaan ole aina ollut mitään suurta juhlaa... Toki viinakin hänelle varmaan on maistunut mutta olkoot se hänen oma asiansa, emme kukaan ole täydellisiä... Kari aloitti jo -60 luvun alkupuolella ja on laulanut jo useamman vuosikymmenen... Joten moni joka häntä arvostelee ei ole itse vielä silloin syntynytkään....
        Kiitos: Kari Tapio että olet jaksanut matkata lavalta lavalle ja ilahduttaa meitä ihailijoitasi vuodestaa toiseen ja toivon sinulle parhaina vointia, jotta jaksaisit vielä toisetki 40 vuotta....

        Kari Tapio on paras suomalainen mies artisti. On ääntä,kokemusta ja karismaa.
        Onnittelut Karille tästä menestyksestä,jonka on ansainnut.


      • plootu
        asiata kirjoitti:

        Aivan Kari Tapio tekee upeaa musiikkia, on se hieno mies... Aivan oikealle miehelle meni iskelmäfinlandia... Vihdoin aikakin Kari Tapion saada tunnustusta työstään ja vuosien uurastamisesta... On tullut kierrettyä Suomiuseaan kertaan eikä keikkatyö varmaan ole aina ollut mitään suurta juhlaa... Toki viinakin hänelle varmaan on maistunut mutta olkoot se hänen oma asiansa, emme kukaan ole täydellisiä... Kari aloitti jo -60 luvun alkupuolella ja on laulanut jo useamman vuosikymmenen... Joten moni joka häntä arvostelee ei ole itse vielä silloin syntynytkään....
        Kiitos: Kari Tapio että olet jaksanut matkata lavalta lavalle ja ilahduttaa meitä ihailijoitasi vuodestaa toiseen ja toivon sinulle parhaina vointia, jotta jaksaisit vielä toisetki 40 vuotta....

        Piti vielä laittamani, että ilman mestarin kipeää viinataustaa ei useimpia hänen hienoista ja koskettavista hiteistään olisi ehkä koskaan kuultukaan, mm.Myrskyn jälkeen, Valoon päin... Ja samanlaistahan taustaa oli mm. Tapio Rautavaaralla ja monella muulla artistilla.


      • Anonyymi
        Ritu kirjoitti:

        Kari Tapio on paras suomalainen mies artisti. On ääntä,kokemusta ja karismaa.
        Onnittelut Karille tästä menestyksestä,jonka on ansainnut.

        Eikä ole ,Tapani Kansa on.


    • Jalluwaan

      on pikkuhiljaa juna liikkeellä, jokohan päästään kohta kunnon vauhtiin....

      • Homo

        joo.. leikitään vaan junaa...


      • Anonyymi

        Mitäpä kuuluu Pieksämäelle ?
        Tanssit jatkuu v .2024
        http://c-viihde.fi
        ❄⭐❄⭐❄⭐❄
        En halua lähteä juhlimaan 🥳
        mihinkään hämärään kuppilaan.
        Vaan hulpeat tilat ⬇️
        löytyy PIEKSÄMÄELTÄ 😍
        Kari Tapio Paalupaikka Pieksämäki
        VIELÄ ON VANHAA VUOTTA JÄLJELLÄ YHDEN TANSSI-ILLAN VERRAN !!!
        Vaihda Viihteelle
        su 31.12.2023 klo 19-23. 30
        Illassa legenda
        Markku Aro & Diesel
        https://youtu.be/eqVvJXCD3vA
        🌟⚡🌟⚡🌟
        https://youtu.be/i5YSdqTzRas?si=ZtxaJWFhQqwhlJoz
        Kiitämme kuluneesta vuodesta kaikkia
        mukana olleita!
        🥂🍾
        TERVETULOA UUSI VUOSI 2024 ❣
        Käydään Viihtymään 🫂
        Lämpimästi tervetuloa upeaan paikkaamme Veturitorille!

        TOIVOTTAA 😁

        C-VIIHDE


    • Dildo

      Tämä äijänkäppänä on (*):seestä ja syvältä sieltä.

      • _oi

        on paitsi erinomainen laulaja, tulkitsija, laulujen tekijä ja hieno ihminen myös Suonenjoen tunnetuin kalamies.
        Mikähän sinä olet häntä arvostelemaan?


      • Dildo
        _oi kirjoitti:

        on paitsi erinomainen laulaja, tulkitsija, laulujen tekijä ja hieno ihminen myös Suonenjoen tunnetuin kalamies.
        Mikähän sinä olet häntä arvostelemaan?

        Olen saanut tästä huru-ukosta niin huonon kuvan. Olin hänen keikallaan ja tämä juoppollli oli niin kännissä ettei pystynyt laulamaan kun yhden vaivaisen kappaleen. Sen jälkeen olen inhonnut koko äijää.Tämän laulut ovat kaikki samanlaisia liirun laarumeita. Tää uusinkin juna kulkee taas on ihan alaarvoinen jollotus.
        Kyllä minulla on yhtä suuri oikeus häntä moittia kun sinulla kehua. Enhän minäkään sinua kiellä kehumasta tätä turhanpäiväistä ynisiää. Ihan vapaasti saat olla hänen ihailijansa se ei ole minulta pois. Onneksi maailmassa on eri makuja ei kaikki tarvitse tykätä samoista artisteista. Hyvää syksyä sinulle.


      • _oi
        Dildo kirjoitti:

        Olen saanut tästä huru-ukosta niin huonon kuvan. Olin hänen keikallaan ja tämä juoppollli oli niin kännissä ettei pystynyt laulamaan kun yhden vaivaisen kappaleen. Sen jälkeen olen inhonnut koko äijää.Tämän laulut ovat kaikki samanlaisia liirun laarumeita. Tää uusinkin juna kulkee taas on ihan alaarvoinen jollotus.
        Kyllä minulla on yhtä suuri oikeus häntä moittia kun sinulla kehua. Enhän minäkään sinua kiellä kehumasta tätä turhanpäiväistä ynisiää. Ihan vapaasti saat olla hänen ihailijansa se ei ole minulta pois. Onneksi maailmassa on eri makuja ei kaikki tarvitse tykätä samoista artisteista. Hyvää syksyä sinulle.

        valitettavasti hänellä kuten monilla muillakin suurilla artisteilla on tuo alkoholiongelma.
        Harmi, että olet osunut ongelmakeikkaan. Se on osa ko artistin elämää.
        En itse ole mitenkään varsinainen ihailija, tunnistan vain suuren taiteilijan, mutta tuollainen ylimalkainen ja perustelematon "syvältä sieltä jostain" on todella syvältä sieltä jostain ...


      • karifani

        kateus paistaa kun et itse pysty samaan koskaan.


    • maju

      Kyllä Kari Tapio on kaikilla mittapuilla mitattuna hyvä laulaja. Ääntä piisaa joka lähtöön samoin kuin karismaa.
      Elämäntavat ja ongelmat kuuluvat jokaisen yksityisyyteen.
      Laulajasta voi olla pitämättä, jokaisellahan on oma makunsa ja oikeus mielipiteeseen, mutta Kari Tapion laulutaidosta ei voi kiistellä. Siinä juna kulkee ja tulta iskee.

    • Jalluwaan

      ei maha mittää

    • jaska

      kari tapion musiikista saa olla mitä mieltä tahansa, mutta kyllähän hän laulajana on sitä luokkaa että tusinapelletangokuninkaat hävetkööt.

    • marleena

      Kari Tapio on paras suomalainen mieslaulaja.
      Finlandiatalolla Juna kulkee konsertissa oli hyvä meininki ja kaikki liput loppuunmyyty.
      Mahtava ääni.Pitkän tien kulkija.Kiitos Kari musiikistasi.

    • Aikuinen nainen

      Näinhän se on, että Kari on paras.Ääntä on vaikka muille jakaa ja sanoista saa selvää.Muut on häneen verrattuna vain tähdenlentoja, jotka inisevät ja mutisevat.Tsemppiä Karille ja Juna kulkee.

    • Anonyymi

      Ihan kelpo muusikoksi.

      • Anonyymi

        Hieno laulaja mr ääni ja amerikkalaisen countryn ja countryiskelmän suuri fani oli.


      • Anonyymi

        Ui/meni heti suomalaisten sydämiin ja sieluun kappaleella olen suomalainen. Se on kartsan tuotannon top3 biisi ja top3 parhaitten joukkoon lisään kappaleen muistojeni juulia.


    • Anonyymi

      Oli hyvä laulaja! Kuuntelen hänen kappaleitaan🤗.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2821
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe