Mitä häpeät?

nolokeiju

Niin, mitä häpeät eniten? mua taitaa ainakin eniten hävettää ne kerrat kun (sentään toooosi harvoin, kerran vuodessa jos silloinkaan) tulee juhlittua pikkusen likaa... eli ylittää ne omat rajat humalassa. Olen kuitenkin menevä city-sinkku joten noita övereitä voisi sattua useamminkin, heh.
Olen aika hillitty ja korrekti luonteeltani, ja jos törttöilen kännissä kärsin siitä ihan kamalasti! ja teko voi olla joku niinkin mitätön, kuin että puhuin liikaa tai että oksensin baarin vessassa tai jotain, eihä noissa mitään hirmu noloa edes ole...
Ja miten häpeän tunteestä pääsee yli????
Miksi olen itselleni niin ankara, enkä osaa nauraa näille niinkuin muut tekee??

4

1074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosinolo

Häpeän juuri noita mitä mainitsit; joskus harvoin tulee otettua vähän liikaa ja siten taas puhuttua liikaa. Kuten kävi tänä viikonloppuna. Hävettää ihan järjettömästi, mutta yritän olla ajattelematta asiaa. En tiedä miten tästä tunteesta pääsee yli, ehkä ainoa mikä auttaa on aika. Kai tää tästä unohtuu.

• Pekka Pokka

että olen saatanan tunnevammainen idiootti joka ei perkele uskalla ilmaista tunteitaan. Jos tunnen lämpimiä tunteita jotain ihmistä kohtaan en pysty ilmaisemaan sitä suoraan. Ja lisäksi tunteet kohdistuvat aina täysin vääriin ihmisiin. Vituttaa aivan saatanasti tunteilu jo pikkuhiljaa. Epäonnistumiset ruokkivat epäonnistumisia. No, kiviäkin kiinnostaa.
      Tuliko riittävän selväksi?
      Niin perkele niin saatana. Sitä häpeän itsessäni.

• Nimetön....

Rakastun/ihastun vääriin ihmisiin ja joskus tunteeni ovat itse kehittelemiäni, mitä en voi ymmärtää... Olen vain ikuinen romantikko ja kaipaan elämääni draamaa, mikä kai on syy siihen, miksi rakentelen pilvilinnoja ja miksi haaveilen olemattomia/mahdottomia asioita. Nyt on aika ryhdistäytyä ja aloittaa elämä oikein ja kunnolla - parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
        Ps. Sama ongelma: En pysty ilmaisemaan tunteitani ja en edes voi, vaikka haluaisinkin, koska ihastun vääriin ihmisiin. Joten järjellä ajateltuna ei ole mitään mahiksia ollut ikinä kehenkään.

• täälläkin

Häpeän seksuaalista kokemattomuuttani. En oikeastaan ymmärrä miksi ko. asia synnyttää niin paljon häpeää, ehkä koen paineita tämän seksin kyllästämän nykyajan vuoksi. Seksistä keskusteleminenkin on vaikeaa ja pyrin mahdollisuuksien mukaan välttelemään sitä. Vituttaa, että häpeän, koska välillä häpeä piinaa mieltä ihan liikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      103
      3505
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      199
      2248
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2100
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      37
      1832
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      9
      1649
    6. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1098
    7. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      5
      850
    8. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      49
      831
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      69
      827
    10. Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.

Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti
      Sinkut
      129
      773
    Aihe