ilmoitanko hakemuksessani vähimmäislyhennykseksi 10 % vai 100 %,
kuumallako saa korkeimman luoton määrän ?
Aikomukseni on maksaa aina kaikki heti kun lasku tulee, eli tuo 100 % lyhennys on todellisuuta,
kuten tähänkin saakka.
mikä paras tapa kun tilaa luottokortin luoton lyhennys ?
9
1785
Vastaukset
- kerran jo
tiedät että aiot maksaa kerralla kaiken???
Ei kai se luoton määrään vaikuta se lyhennyksen määrä vaan ne muut asiat, eli sun tulot ym. - Jos meinaat
Mitäkö sillä on väliä, jos kaikki meinaat maksaa samantien pois...?
- mitään edes
tosissaan kysele, kunhan hönöpäissään kirjoittelee, jos vaikka joku innostuisi vastaamaan.
- ...
Jos pistät alle 100% lyhennykset, olet sikäli parempi asiakas, että maksat luottokorttifirmalle myös korkoja. Toisaalta ei se luottokorttifirma vaille rahaa jää, vaikka maksaisitkin kaiken kerralla pois - korot otetaan vain myyjäliikkeeltä provision muodossa.
Laitoin itse 100% toiseen luottokorttiin ja toiseen pienemmän summan. Päätän jo korttia valitessani, koska aion maksaa ostoksen pois.
Ja jos mahdollisimman suuren luottorajan saaminen on tavoite, niin ota useampia kortteja eri yhtiöistä, mielellään sellaisia vuosimaksuttomia. Sillä se homma hoituu...- 10% vai 100 %
"Jos pistät alle 100% lyhennykset, olet sikäli parempi asiakas, että maksat luottokorttifirmalle myös korkoja."
joo tuota ajattelen,
luotonkorot on tuottoisinta luottofirmalle,
voihan sen vaihtaa 100 %, jos laittaa suoraveloitukseen.
Käytänkin kolmea korttia, joka kuukausi, jkaista vain 10 päivää,
mutta vain sen vuoksi että huomaan jos tulee veloituksia väärään aikaan
Luultavasti tuo valinta ei vaikuta myönnettävän luoton määrään. Sen vuoksi mielestäni kannattaa valita pienin mahdollinen lyhennysprosentti. Se antaa itselle eniten pelivaraa. Siitä huolimatta koko velan voi aina maksaa kerralla pois, jolloin ei joudu maksamaan siitä korkoa. Voi kuitenkin tulla itselle eteen tilanteita, että kannattaa lykätä lyhennystä, vaikka siitä silloin meneekin prosentuaalisesti korkea korko.
- Anonyymi
moi
lyhennys% 1-100
ma haluan vähentä kk laskua
luottokortti tuohi
nyt on lyhennys 4 %
lasku tuli 320 kk
jos laitan 80%
paljonko tule sitten lasku ?- Anonyymi
ööö tuota
80 % = 0,8
0,8 * 320 kk = 256 kk
Vastaus: Lasku on 256 kk - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ööö tuota
80 % = 0,8
0,8 * 320 kk = 256 kk
Vastaus: Lasku on 256 kkTaisin ymmärtää kysymyksen sittenkin väärin.
Siis lasku tuli 320 kk, maksat siitä 256 kk, ja jäljelle jää 320 kk - 256 kk = 64 kk.
Vastaus: seuraava lasku on 64 kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453