mikä paras tapa kun tilaa luottokortin luoton lyhennys ?

10% vai 100 %

ilmoitanko hakemuksessani vähimmäislyhennykseksi 10 % vai 100 %,

kuumallako saa korkeimman luoton määrän ?

Aikomukseni on maksaa aina kaikki heti kun lasku tulee, eli tuo 100 % lyhennys on todellisuuta,
kuten tähänkin saakka.

9

1785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerran jo

      tiedät että aiot maksaa kerralla kaiken???

      Ei kai se luoton määrään vaikuta se lyhennyksen määrä vaan ne muut asiat, eli sun tulot ym.

    • Jos meinaat

      Mitäkö sillä on väliä, jos kaikki meinaat maksaa samantien pois...?

      • mitään edes

        tosissaan kysele, kunhan hönöpäissään kirjoittelee, jos vaikka joku innostuisi vastaamaan.


    • ...

      Jos pistät alle 100% lyhennykset, olet sikäli parempi asiakas, että maksat luottokorttifirmalle myös korkoja. Toisaalta ei se luottokorttifirma vaille rahaa jää, vaikka maksaisitkin kaiken kerralla pois - korot otetaan vain myyjäliikkeeltä provision muodossa.

      Laitoin itse 100% toiseen luottokorttiin ja toiseen pienemmän summan. Päätän jo korttia valitessani, koska aion maksaa ostoksen pois.

      Ja jos mahdollisimman suuren luottorajan saaminen on tavoite, niin ota useampia kortteja eri yhtiöistä, mielellään sellaisia vuosimaksuttomia. Sillä se homma hoituu...

      • 10% vai 100 %

        "Jos pistät alle 100% lyhennykset, olet sikäli parempi asiakas, että maksat luottokorttifirmalle myös korkoja."


        joo tuota ajattelen,
        luotonkorot on tuottoisinta luottofirmalle,

        voihan sen vaihtaa 100 %, jos laittaa suoraveloitukseen.

        Käytänkin kolmea korttia, joka kuukausi, jkaista vain 10 päivää,
        mutta vain sen vuoksi että huomaan jos tulee veloituksia väärään aikaan


    • Luultavasti tuo valinta ei vaikuta myönnettävän luoton määrään. Sen vuoksi mielestäni kannattaa valita pienin mahdollinen lyhennysprosentti. Se antaa itselle eniten pelivaraa. Siitä huolimatta koko velan voi aina maksaa kerralla pois, jolloin ei joudu maksamaan siitä korkoa. Voi kuitenkin tulla itselle eteen tilanteita, että kannattaa lykätä lyhennystä, vaikka siitä silloin meneekin prosentuaalisesti korkea korko.

    • Anonyymi

      moi
      lyhennys% 1-100
      ma haluan vähentä kk laskua
      luottokortti tuohi
      nyt on lyhennys 4 %
      lasku tuli 320 kk
      jos laitan 80%
      paljonko tule sitten lasku ?

      • Anonyymi

        ööö tuota

        80 % = 0,8

        0,8 * 320 kk = 256 kk

        Vastaus: Lasku on 256 kk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ööö tuota

        80 % = 0,8

        0,8 * 320 kk = 256 kk

        Vastaus: Lasku on 256 kk

        Taisin ymmärtää kysymyksen sittenkin väärin.

        Siis lasku tuli 320 kk, maksat siitä 256 kk, ja jäljelle jää 320 kk - 256 kk = 64 kk.

        Vastaus: seuraava lasku on 64 kk.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe