Onko muita

jotka inhoavat

näitä ainaisia juhlapäiviä. Onneksi pääsi eroon Vapusta. Tunnen vaan juopottelevia tuttuja jotka pyhäpäivinä juovat entistä enemmän.

55

12805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivät osaa

      Nauttia elämästä ilman humaltautumista. Synkkämielistä kansaa. Onneksi pääsen täältä juhannukseksi Kanadaan, missä osataan olla iloisia ilman alkoholia.

      • tessa...

        Jep. ite kans vihaan näitä juhlia ku niistä on tullu ryyppy juhlia. Eli pakollisia juomapäiviä... arg!!! Eikö voi olla selvinpäin..


      • itse ainakin

        olen veneilemässä ja myös mökillä, eikä tarvitse olla humalassa, jotta pystyy nauttimaan kesästä.
        Miksi muuten pitäisikään olla jurrissa, eihänsilloin näe, eikä muista mitään ?
        En ole likikään absolutisti, mutta ei juhlia kannata läträämällä pilata.


      • .............

        ...risteilyillä. Mikä helvetin järki on maksaa kymmeniä euroja siitä että pääsee ryyppäämään merelle? Hieman halvempaa olisi pilata muiden iloa maalla.

        Juopot ovat pilanneet ainakin minun "juhlintaani". Itse suosin rauhallista kesäiltaa yksin mökillä, grillausta, seuranani vain koirani.


    • pakkojuhlia

      En oikeestaan inhoa juhlapäiviä, mutta en suuremmin niitä vietäkään. Eniten niissä tökkii se, että on "pakko" juhlia jollakin tietyllä tavalla kuuluakseen porukkaan. Vappuna pakkoryypätään ja paistetaan pakkomunkit ja juhannuksena on ihan pakko saunoa vihta kainalossa ja ryypätä silloinkin...

      Riisipuuroa voi syödä muulloinkin kuin jouluna, munkkeja voi paistaa pitkin vuotta ja saunassa tulee käytyä joka viikko. Nuo nyt menee vielä monilta läpi, mutta vapun viettämättömyys tuntuu olevan demari-Suomessa kaikkein pahin synti!

    • inhooooooooooon

      Minä inhoon kun oon niin inhottavan yksin ja juhannuksena se korostuu olla yksin kotona vaan.

      • mennä jonnekkin?

        Meet vaikka jonnekkin lavatansseihin! Mikä onkaan mukavampaa kun tanssia keskikesän valossa ja kattella kun kokko palaa rannassa..!!! Eikä siellä oo pakko tanssia, voi katsella vaan ja oleskella. Kyllä sieltä seuraa löytää:)


      • inhooo...
        mennä jonnekkin? kirjoitti:

        Meet vaikka jonnekkin lavatansseihin! Mikä onkaan mukavampaa kun tanssia keskikesän valossa ja kattella kun kokko palaa rannassa..!!! Eikä siellä oo pakko tanssia, voi katsella vaan ja oleskella. Kyllä sieltä seuraa löytää:)

        Ei voi mennä lavoille kätevästi, jos on amputoituna molemmat tanssivälineet. Taitaa mennä ihan kotihommina tämäkin juhannus. Ei kukaan jaksa nähdä vaivaa vammaisen takia. On parasta juhlaa, kun naapuri tuo grillillä paistetun makkaran mulle.


      • inhottavaa
        inhooo... kirjoitti:

        Ei voi mennä lavoille kätevästi, jos on amputoituna molemmat tanssivälineet. Taitaa mennä ihan kotihommina tämäkin juhannus. Ei kukaan jaksa nähdä vaivaa vammaisen takia. On parasta juhlaa, kun naapuri tuo grillillä paistetun makkaran mulle.

        Millä kulkupelillä meen kun ei oo autoo ja nolo mennä polkupyörällä eikä oo rahaakaan maksella pääsylippuja lavoille.Olis edes ystävä, mutta oon uus paikkakunnalla eikä täällä työttömät ystävysty pikkukylässä.


      • huono tuuri?
        mennä jonnekkin? kirjoitti:

        Meet vaikka jonnekkin lavatansseihin! Mikä onkaan mukavampaa kun tanssia keskikesän valossa ja kattella kun kokko palaa rannassa..!!! Eikä siellä oo pakko tanssia, voi katsella vaan ja oleskella. Kyllä sieltä seuraa löytää:)

        niin lavatansseihin piti mennä, kihlaus purkautui, mies repi konsertti liput. en tiedä huvittaako enää suunnitella mitään kun aina joku vetää maton alta!


      • romantika

        juttu, siks kaikki juhlapyhät on "inhottavia" kun se yksinäinen sinkku saa sillonki olla yksin. Ei vahingossakaan mun kavereille tulis mieleen kutsua mukaan(siis nämä jotka elää parisuhteessa), vaikka ite oon sellanen joka kutsun ja järjestän mielelläni matkoja ja vaikka mitä, ja koitan aina pyytää mukaan sellasia jotka joutuu olemaan yksin. Itse olen yksin lähdössä vuokattiin juhannukseks, kun matkakaveri petti jo alkukesästä. Heh, ehkä saan ystäväni 9-vuotiaan tyttären mukaani, kun hän niin viihtyy seurassani.


      • housutyttö
        mennä jonnekkin? kirjoitti:

        Meet vaikka jonnekkin lavatansseihin! Mikä onkaan mukavampaa kun tanssia keskikesän valossa ja kattella kun kokko palaa rannassa..!!! Eikä siellä oo pakko tanssia, voi katsella vaan ja oleskella. Kyllä sieltä seuraa löytää:)

        ei ole kukkamekkoa,eikä kukaan hae tanssimaan jos housuissa tai farkuissa :(
        ainoa vaihtoehto joku kamala kapakka joka täynnä juoppoja ym miehiä....ei huvittaisi kyllä yhtään

        no täytyy katsoa tarkasti jos joku kiva vaikka sattuisi kohdalle :)


    • koska juhannuksena

      näkee miten totaalinen kansallinen mätäpaise se on

      • Et ole

        Koskaan ollut itse nuori. Sinä olet varmaankin itse ollut kylän kiltein nuori, käynyt sunnuntaisin kirkossa ja pyhäkoulussa. Ei kaikki ryyppää ja dokaa. Toki enemmistö mustamaalaa kunnollisenkin nuorison.


    • erikoista.

      juhannuksessa on? Samanlaisia päiviä kuin muutkin.En aio mitenkään viettää juhannusta,juhlin silloin kun on aihetta,en kalenterin mukaan.Taviksille juhannus on juhlaa,saavat mökeillä juoda olutta ja siideriä ja hukuttautua lähi rantaan.

    • Miako00

      juhlapäivä = pakko juoda, eihän se muuten ole juhlapäivä..

      Juhannuksena on kiva mennä maalle, saunoa jne., mutta se pakonomainen juominen, mielummin samoan koiran kanssa mettässä kuin vedän perseet olalle..

    • anaaliperversio

      Nyt loppuu juhannussekoilu, ei jaksa taas tapella. Muutenkin kaikki suomen juhlat on pilattu vinalla!!!!

      • PIIP

        HUHUU


    • Maailman typerin idea!

      Hmm... Mulla olis sellanen hullu idea jota olen miettiny jo muutaman juhannuksen ja vähän muinakin päivinä...

      Tämä on kyllä maailman tyhmin idea mutta jos satut olemaan juhannuksena Stadissa niin luhean eteenpäin...

      Mitäs jos alettais itse jollain porukalla järjestää oma (tipaton?) juhannus? Siis MEIDÄN näköinen ilta. Tavataan jossain, mennään vaikka syömään, juttelemaan, pyörähdetään vaiks Lintsillä? Tai järjestetään nyyttärit jossain, jokainen tuo omat eväät... Pelataan vaikka jotain, jalkapalloa, tietovisaa tms, mitä ikinä keksitäänki!

      Itse olen kans niin hirveän yksin - tosin olen AINA, ei rajoitu todellakaan pelkkiin juhlapyhiin!

      En nyt tämän enempää kirjoittele aiheesta mutta jos tänne ilmoittautuu edes yksi joka voisi edes hulluimmissa ajatuksissaan kuvitella jotain yhteistä tapaamista niin ilmoitan sähköpostiosoitteeni ja suunnitellaan tarkemmin... Todellakin toivoisin vaan sitä että jos jotain suunnitellaan niin se kans toteutetaan ettei se jäisi vain kivaksi ajatukseksi...!

      Vuosi 2008 vois olla ihan hyvä uuden juhannusperinteen aloitusvuosi - vai mitä? :)

      -Elli

      • nurhautunut

        Minulla purkautui kihlaus ja mies repi liput juhannus konserttiin. todellakin joku noidattu juhla ihminen. joka kerta kun jotain suunnittelen, matto vedetään alta!! juonkin jonkun verran, vähentyny aina suhteen ja seuran myötä..


      • aikahulluidea

        Jaa, ehkä se voisi olla ihan kivaa, itselläni ei ole mitään suunnitelmia juhannukseksi, enkä todellakaan suunnitellut juomaan lähteä.. Mut ennen kun mitään sovitaan., ehkä pitäisi lähettää s-postia tai muuta:D Eli jos ei tää ollu mikään vitsi niin


    • minäkin*

      Koska aikanaan veljeni hukkui juhannuksena. Eikä ollut humalassa.

    • ketään..

      joka joisi Juhannuksena, kaupungilla on muutenkin aina hiljaista kun kaikki ovat maalla. Mutta inhoan juhannusta muuten vain.

    • juhlapäivät

      ovat rasittavia. Viimeiset kymmenen vuotta ainakin yhtä raatamista kaikki juhannukset. Siivoa, keitä, paista, lämmitä saunaa, sytytä nuotiota, raahaa makkaroita, polta itsesi ja joka puolelta niemistä ja notkoista kuuluu populäärimusiikkia ja juopuneiden örveltämistä. Parasta seuraa ovat lapset, mutta hekin vaativat peräänkatsomista ja ruokaa valtavat määrät. Aamuisin saa nousta suoraan työhön ja työstä nukkumaan illalla. Haluaisin olla vihdoinkin koko juhannuksen ihan yksin, hiljaisuudessa ja kävellä niityillä ja metsässä. Kuvata kukkia ja olla vain. Kuunnella luontoa ja katsella yötöntä yötä.

      • raadat?

        En tiedä oletko mies vai nainen, mutta onhan tuo nyt aika kauheeta jos yhden ihmisen täytyy tuo kaikki tehdä!?! Teetkö sen kaiken muiden vai itsesi takia? Lapsille varmaan riittäisi nuotiolla paistettu makkara ja sauna, kenen takia siivoat? JOs sukulaisten, niin keskustele ihmeessä töiden jakamisesta! En ymmärrä...


      • Lähde yksin jonnekki

        Sano sakille: NYT se on saatana loppu. Tehkää juhlanne, mä lähen vetään.
        Mä sain tarpeeksi aikoinaan ku mieheni veljineen aina rupesivat loppuyöstä painiin. Joku aina lähti veneellä tai Medihelillä sairaalaan ja akkansa katraineen perässä. Ikinä en selvää juhannusta saanu viettää/nähdä. Raadoin ku vetojuhta. Sit otin eron ja loppui ainakin juhannusmeininki. Jatkossa seurasi muu kiusaaminen. Mutta saatana en enää ollu sen suvun passari enkä naitavana sille kusipää ex-ukolle. Perkele riiti. Osta hotelliloma tai jää ykinkertaisesti kotiin. Mä tein niin parina viimeisenä vuotena. Koville otti. Kaikki vihasi, mutta jokainen katsokoon eteensä.


    • tarjasusanna

      en ymmärrä miksi pitäisi tunkea itsensä johonkin megatapahtumaan ja örveltää juovuksissa nii ettei koko juhannusta muistakaan -- tai mitään muutakaan juhlaa tm.

      pidän juhannuksesta ihan mielettömästi,mutta haluan viettää sen mielummin kaukana örveltäjistä, nauttimalla siitä kauneudesta jonka vain suomalainen luonto pystyy tarjoamaan - en tarvitse siihen ketään osaan nauttia yksinkin ja ilman viinaa ja muita virvokkeita

      näissä juhlimistavoissa toivoisin suomalaisten siirtyvän muutaman sata vuotta taaksepäin- aikaan jolloin vielä osattiin arvostaa juhannusta(tai joulua) sellaisenaan - sillä nykyistä tapaa juhlia näitä juhlapyhiä minäkin todella inhoan!

      • aina 24.6.!!!!

        Virossa esim. vietetään juhannusta AINA 24.6. eli oikeana Jussin päivänä! Tähänkihn voi siis vedota, jollei halua viettää "pakko"juhannusta silloin kun se meillä kalenterissa on. Meidän perhe ei ole riippuvainen pakollisista juhlapyhistä, nytkin lähdetään reissuun ja ollaan juhannuksena Brysselissä! Ei varmaan paljon suomalaisia näy :)


      • ghik
        aina 24.6.!!!! kirjoitti:

        Virossa esim. vietetään juhannusta AINA 24.6. eli oikeana Jussin päivänä! Tähänkihn voi siis vedota, jollei halua viettää "pakko"juhannusta silloin kun se meillä kalenterissa on. Meidän perhe ei ole riippuvainen pakollisista juhlapyhistä, nytkin lähdetään reissuun ja ollaan juhannuksena Brysselissä! Ei varmaan paljon suomalaisia näy :)

        oikein ,täällä vaan siirretään pyhiäkin talouden mukaan,päivämääristä viis


    • vinkuparku

      juhannuksesta, päivät lyhenee, kurjaa :(

    • AntiSopuli

      Minä en moisia juhli, voin juhlia jos huvittaa...koska vaan.
      Näillä juhlilla on se ominaisuus, kuin monella muullakin asialla: NE OVAT OHIMENEVIÄ! Ei montakaan hetkeä ja arki on. Monella ei ole edes muistoa noista juhliasta - hehe!

    • jussin,

      aina melkein Helsingissä. En vedä perseitä, muutaman otan. Varmasti juhannus olis tärkeämpi juhla mulle jos voisin viettää sen rakkaani kanssa.

    • samaa mieltä

      En tykkää jussista - eikä mieskään. Älytöntä örveltämistä kuten vappu, jussi ei ole jussi ilman viinaa??? Itse kun ei juurikaan ota, niin muiden älämölöä ei jaksa seurata, se kun usein juuri jussina ja vappuna menee ööveriksi. Kohtuus on eri asia, mutta jos naapuri on sammumispisteessä kuukahtamassa juhannuskokkoon, niin ei naurata.

      Omassa perheessämme olemme useana vuonna ratkaisseet asiat niin, että olemme suunnanneet muille maille vierahille juuri jussina. Suomalaiset rakastavat jussiaan, joten usein juhannuksena on myös hiven halvemmat lähdöt kuin muulloin.

      Tänä vuonna joudumme kärvistelemään kotona, kun sattuu isot sukujuhlat jussin jälkeiselle viikolle. No, poltamme omassa rannassa kokon, ja nautimme juomaa raakana - Trip-mehua lapsille ja PepsiMaxia aikuisille. Otetaan kroketti ja petanque-kisat. Ostetaan uusia perunoita ja grillataan. Katsellaan hyvä DVD ja vietetään laatuaikaa perheen parissa - selvinpäin.

    • kaikki se

      vouhotus ja odotus että pääsee ryyppäämään monta päivää. ja kaikki kyselee mitä teet jussina? ja kertoo kuinka itte on menossa sinne ja sinne niiden ja niiden kanssa. no en yhtään mitään muuta kun iloitsen lomapäivistä, selvinpäin, ja kypsymällä kauppajonossa tai sitten lihahyllyllä kattoessa niiden tyhjyyttä... mä en halua festareille, en mökille lauman kanssa jotka örveltää. mä en juo viinaa, älysitte varmaan :)

      • neko-

        Mä juon viinaa mutten silti halua sinne festareille tai örveltävän lauman kanssa mökille :D
        Inhoan juhannusta. Kova olis yritys aina päästä töissä silloin olemaan...


    • jmp35

      Juhannuskonffassa, ei pitäis näkyä örveltäjiä..

      • seurannut sivusta

        Kyllä keuruun tapahtumassa vietetään aikas lailla railakasta juhannusta siinä missä muuallakin, ehkä tuo musiikki ja sanoma on siellä vain erilaista.


    • on paras

      Mitä erikoista. kirjoitti, olen samaa mieltä.

      Juuri näin! Joulun ymmärrän, mutta mitä ihmettä siinä juhannuksessa oikee on nii ihmeellistä? Ei riitä meikäläisen ymmärrys. En ole koskaan ollu mökki-ihmisiä, joten olen koko elämäni viettäny juhannuksen kaupungissa. Ja aaah mikäs sen ihanampaa! Iso kaupunki, saan olla kerran vuodessa ihan "yksin" ja nauttia rauhasta.

      Kannattis kokeilla, antaa erilaista näkökulmaa asiaan. Kun kaupungin keskusta varsinkin on aavemaisen hiljainen ja liikkeetön.

      Mut eipä siinä, olen lupautunut olemaan tänä jussina töissä. Saapa tuplapalkat ja säästyy rahat viinoilta ja ite krapulalta! Nii ja hukkumiselta.

    • fdsaf

      eihän sun mikään pakko niitten kanssa ole silloin olla, jos et halua.

    • ...mutta JUHANNUS on juhlista jaloin.Silloin pitää olla kaunis sää.Kaikki paikat on siivottu ja matot pesty. Sauna lämpiää ja koivut haetaan porraspäähän.Aitassa on limsakori ja jääkaapissa makkaralenkki.Tunnelma on käsinkosketeltavissa.Illalla ,jos mieli tekee,käydään ajelemassa Lentäjien juhannusvalvojaisissa tai yöttömän yön raveissa.Tai sitten vaan ollaan kotona,soudellaan...Ainoa häiriö juhlatunnelmalle voivat olla kaupungeista maalle tulleet häiriköt,jotka juovuspäissään metelöivät ja ajelevat moottoriveneillään aamuyön tunneille asti.

    • Ilman juhannusta

      Mulla sama juttu. Ainoa juhlapyhä, mistä tykkään on joulu. Juhannuksen olen "viettänyt" jo useamman vuoden maassa, jossa sitä ei juhlita. Tänä vuonna jussina Pariisiin eikä tarvi viettää juhannusta!

      • MääEnJuhli

        Olen 21v ja enpä muista koska olisin juhannusta viettänyt. Tai vappua tai uutta vuotta... Lista on loputon. Joulu tulee vietettyä perheen parissa syödessä. Koskas se juhannus taas edes onkaan? Minulle nämä pakkojuhlintapäivät ovat ihan tavallisia päiviä. Taas yksi tekosyy junteille läträtä viinalla ja roskastaa ympäristöä kun kaljan pöhöttäneissä pullamössökäsivarsissa ei ole tarpeeksi voimaa edes omien roskien keräämiseen ja kantamiseen. Että tekis mieli vedellä ympäri korvia näitä toopeja. En tosin tiedä missä ihmiset yleensä juhannusta viettävät, toivottavasti jossain siellä saaristossa mihin asti minä en näe.


    • inhoan

      juhannusta ja juuri tuon takia, että kaikki örveltävät ihan kännissä (paitsi minä...). Saa aina pelätä, että kukaa oksentaa matolle ja kuka teloo itsensä. Vaan pakko siihenkin mokomaan juhlaan osallistua, kun sukulaiset eivät katsoisi hyvällä poissaoloa... :/

    • ---

      Antakaa toisten örveltää ja tehä mitä tekee. jokaisen oma asia miten viettää juhlapäivät. höhöhöhö.. mä vedän ainaki kaatokännin. hah!

      • ärsyttää

        kun radiossa aamusta alkaen haastatellaan ihmisiä, mitä teette juhannuksena? Mennään MÖKILLE, kaikki menee MÖKILLE!! Saunotaan, grillataan, uidaan. AINA JOKA JUHANNUS SITÄ SAMAA! MÖKILLE MÖKILLE MÖKILLE. Saa mennä mökille, mutta ei sitä tarvitse radiossa kaikille kuulijoille toitottaa.TODELLA ÄRSYTTÄVÄÄ.(Itse saan viettää juhannuksen maaseudun rauhassa tai lavatansseissa, milloin mitenkin.) Joskus olisi varmaan tarpeellista jutella radiossa vaikka parisuhteen tilasta tai alkoholin vaaroista juhannuksena! Hei mut hyvä idea, pitääpä soitella toimittajille:) Rauhallista kesää kaikille!


    • pakoon

      Itse olen lähtenyt juhannuksena vaeltamaan Lappiin. Keskiyön aurinko on korkeimmillaan ja yötä ei siis käytännössä lainkaan, hyttysiä ei vielä juuri ole eikä paljoa muitakaan kulkijoita. Känniörveltäjistä nyt puhumattakaan.

      Suosittelen!

      • Ansku33

        Eihän pakko ole kuin kuolla! ;)


      • hengelliseen tilaisuuteen
        Ansku33 kirjoitti:

        Eihän pakko ole kuin kuolla! ;)

        siellä saa olla rauhassa, kuunnella rauhoittavaa musiikkia ja Raamatun lohduttavia sanoja.
        Lisäksi voi unohtaa, että ukko ryyppää kotona ja kaikki hänen seurassaan ovat sekaisin.

        Seuraavana päivänä sitten miehellä on tapana maata pitkälle iltapäivään jopa ilta seitsemään. Krapula ottaa koville.

        Olen ihmetellyt ääneen, että "etkö sinä opi koskaan mitään kokemuksesta...? Tämä toistuu parhaillaan kahdesti viikossa ja juhannuksena otetaan tietysti kolminkertainen määrä viinaa ja kaljaa.

        Krapulassa valittaa kyllä surkeaa oloa, mutta ei aio lopettaa juopottelua.

        Mtähän tänä juhannuksena on odotettavissa? Pelottaa ihan.
        Ei voi muuta kuin rukoilla, että kaikki maailman juopot säästyisivät tapaturmilta, hukkumisilta, väkivallalta, varkaiden kynsistä ym. alkoholin kiroilta kun eivät ymmärrä mitä tekevät.


    • helluntaikonferenssiin

      siellä ei oo yhtään örveltävää känniläistä, siellä vaan on muuten vaan sekopäitä hihhuleita hihhuloimassa. mutta eipä ole viinaa. hallelujaa.
      ps. meen ihan todella

    • P3teS

      mulle se on ihan tavallinen päivä. En tee mitään, mitä en normaalina arki-iltanakaan tekisi. Käyn lenkillä kesäisessä ja toki siis juhannustunnelmaisessa metsässä, pelaan tietokonetta, keitän safkaa ja kahvit, luen kirjaa. Hyvä fiilis voi olla mutta säästän juhlat syntymäpäiviin, häihin, lakkiaisiin, jouluihin jne.

      Juhannus on mulle aivan tavallinen päivä.

    • KUIN RAHAN MENOA!

      Pois kaikki juhlapäivät!

    • melkeinabsolutisti

      Vappuna ihmiset vain juovat ja vappuhan on nimenoman työväen juhla ja silti lukiolaiset ovat omineet sen itselleen vaikka juhla ennen kaikkea kuuluisi amiksille. Juhannuksen vain harvat juhlivat selvinpäin. Miksi ihmeessä suomalaiset eivät kykene pitämään hauskaa ilman ainaista juopottelua. Minun puolestani kaikki juhlat voisi lakkauttaa, ei tuntuisi missään.

    • Juhannuksenakin

      Vittu perkele, mä olen ain vaan yhtä vitun yksin olipa mikä saatana keksitty juhlinta tahansa. juhlat on lopullisesti loppu!Terveisin: Eronnu, petetty, jätetty, raiskattu, hyväksikäytetty, juhannukset vierestä miehen veljien tappelua kauhulla kolmen lapsen kanssa katsonu, entinen hyvä-kaunis-viaton.

      • jokaisen hanskassa

        Tartuin ketjuun, koska itsekin inhoan juhannusta juomisen takia. Meitähän on vaikka kuinka monta!

        Nyt vain aloitamme uudet juhannusperinteet perheinemme. Käymme vaikka rannalla nuotiopaikalla makkaranpaistossa, kävelemme luonnossa, poimimme lapsille yrttejä tyynyn alle, istumme taloyhtiön pihakeinussa yhdessä vanhusten kanssa, kuulostelemme ja nautimme suomalaisesta hiljaisuudesta.

        Ja kun emme ota viinaa, on seuraavanakin päivänä aikaa herätä virkeänä ja lähteä luontoretkelle tai pyytää syömään tuttavia, jotka ovat juhlista krapulaisia, pyytää PAINOTTAEN ALKOHOLITTOMALLE JUHANNUSPÄIVÄLLISELLE.


    • hopeakettu

      Kesän juhla. Mutta kun kesäpäivästä ei voi nauttia kavereiden keskuudessa ilman alkoholia. Ei viitsi edes mennä mukaan, koska jos ei juo, ihmiset alkaa kummasti tarjoamaan juomiaan. Ihmettelyä ja paheksuntaa jos ei ota. Ja edes vähän ei riitä, vaan illasta täytyy tulla unohtumaton ihan kirjaimellisesti.

      Itse vietän joskus ryyppyjuhlat, kuten vapun, ihanan pitkällä lenkillä poissa kaupungista, radiosta kun sattuu tulemaan hyvää musiikkia juuri näinä juhlapäivinä ;) Jotain hyötyä niistäkin siis.

      On se kiva kun on juhlimisen aihetta, että voi kerätä porukkaa kokoon ja viettää aikaa ystävien kanssa. Mutta kun itse alkaa mennä enemmin absolutistiin suuntaan, niin on sitten vietettävä omanlaisensa juhla... Vaikka kyllähän se on joskus aika yksinäistä. Seuraavana aamuna on kiva herätä ilman krapulaa!

      Voisihan sitä tietysti juoda kohtuudella. Mutta jos ei halua ollenkaan juoda... Useimmille se vaan tuntuu olevan niin tärkeää. Arkipäivät ovat parasta juhlaa!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2163
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1821
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1669
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1576
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1494
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      125
      1425
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe