Eli olen syönyt noin kaksi kuukautta heinixiä..ja nyt tällä viikolla oireet pahentuneet oikein kunnolla..silmät vuotaa,nenä vuotaa,aivastuttaa,välillä oon ihan tukossa..vaikea olla..
Lääkkeenä tällä hetkellä siis noi heinixit ja nenäsumute,,
Pitäisikö hakea lääkäriltä jotain muuta lääkettä??
Olen toukokuun puistotöissä eli pihalla oon päivät..
Siitepölyallergia??
4
924
Vastaukset
- allergilainen
Ostaisin apteekista silmätippoja lisäksi. Jos silmät pääsee tulehtumaan niin voit tarvita siihen eri tipat.
Puistotyö ei selvästikään ole sinun juttusi. Alan vaihto edessä. - 858855885
Kannattaa ostaa ilmanpuhdistuslaite ja yön voi nukkua ilman siitepöly altistusta ja tämä auttaa todella paljon.
- fghjkidasjda
Mikä nenäsumute sulla on? Kortisonisumutetta voisi kokeilla, jos on voimakkaat oireet. Niitä on esim. Flixonase ja Beclonasal aqua. Jos ei itsehoitopuolen antihistamiinit auta, niin lääkäriltä saa reseptin voimakkaampiin antihistamiineihin ja niistä saa kaupanpäälle Kela-korvauksenkin. Kantsiipa käydä. Silmätippoja voi kokeilla, mutta epäilenpä että niistä apua olisi, jos ei Heinix auta eivätkä oireet edes helpotu nappeja syömällä.
- eri lääkkeitä
Onko heinix aiemmin auttanut sinua?
Itselläni kaikki allergialääkkeet ei "toimi". Piti aikoinaan kokeilla erilaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu513746- 1382543
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182521Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151983- 161446
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061334
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531053- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21988