ruosteenesto tämäkin

oululaine

Vein kerran autoni Oulussa Ruskossa olevaan Ruostesuojauspaikkaan lähellä katsastuskonttoria. Omistaja oli joku Määttä. Homma hoitui seuraavasti: Alusta pestiin ja kuivattiin. Sitten päälle ruiskutettiin ruosteenestoaine. Pohjan ruosteille ei tehty mitään vaan ne jätettiin aineen alle. Sitten hommassa oli vararangas irroitettu ja sitä ei pantu paikoilleen. Renkaan puuttumisen huomasin monen kuukauden päästä ja firma ei noteerannut asiaa ilmoittamalla siitä minulle. Rengas oli viety firman roskikseen josta noudin sen. Sitten 3 kuukauden päästä kaikki ruosteenestoaineet olivat varisseet pois koska aineen ja pellinvälissä oli ruoste joka oli kostunut. Homma maksoi eikä siitä mitään hyötyä vaan paremminkin haittaa. Sitten vein auton toiseen paikkaan jossa hiekkapuhallus pohjaan ja uusi käsittely. Vararengas oli oikealla paikallaan ja massa pysyi.

8

2302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemukset...

      Ja kurkkaas vielä sisälokareiden ja pakoputken suojapellinalle. Ei takuulla ole massaa. Mulle laittoivat vasta kolmannella reklamaatioreissulla.

    • kokemusta.

      Itse käytin vuosia sitten uutta autoani siellä ruosteenestokäsittelyssä. Käsittelyn jälkeen tarkistin ovien sisältä suojauksen ja ruosteenestoainetta ei ollut ovissa kunnolla.

      Reklamoin asiasta ja lisäsivät ainetta. Käsittelyn ohessa oli ovikaiuttimen suojamuovi hajoitettu ja yritetty epätoivoisesti korjata pikaliimalla. Reklamoin tästä asiasta ja suostuivat korvaaman uuden muovin. Tosin aluksi yrittivät väittää etteivät ole sitä hajoittaneet. Käsittelyn tekijä oli ruiskuttanut kaiutinkotelon kautta ainetta lisää ja siinä samalla hajoittanut muovin.

      Itselläni jäi todella huono vaikutelma firman toimista, koska eivät olleet suojanneet ovikoteloita kunnolla.

      • ei tuonne enää

        Vastaavia huonoja kokemuksia on myös itselläni ko. paikasta. Työjälki hutiloitua ja massaa vedetään ruosteen päälle. Sinne ei tarvitse mennä ja pidän samalla huolen ettei kukaan tuttavanikaan mene sinne. Mitään positiivista en ole kenenkään kuullut sanova tuosta paikasta. Asenne on tuolla töykeää ja asiakkaan sanomista ei kuunnella. Paska paikka.


    • yankee

      ruosteenesto pitää suunnitella itse, eikä antaa tommoisille mämmikourille turhaa rahaa.

      Itelleni jenkkiin teetin tämmönisen operaation:
      1. alustan hiekkapuhallus välittömästi inertamaalaus (kirkas pelti kun ottaa heti kosteutta vaikka aurinko paistais
      2. tarvittavat hitsaukset.
      3. uusi hiekkapuhallus interta epoksipiki
      4. koteloihin öljysumutus.
      -> Kestää kauemmin kuin minä.

      • oljyyy

        suihkuttelit


      • tuota tehdään? Firman nimi myös.
        Ehkä itsekin asiakkaaksi menossa...


      • adfafsgtsdgsdg
        sitroen kirjoitti:

        tuota tehdään? Firman nimi myös.
        Ehkä itsekin asiakkaaksi menossa...

        tämän alan hamrihan on, niin kuin muillkain aloilla, että jotkut yrittävät päästä helpolla ja pilaavatv muiden maineet (halvin ei yleensä paras). Suosittelen teettämään ruosteen eston yrityksessä, jossa on hyväksytyt standardit. Kyllä oikealla tavalla tehty ruostesuojaus on paras suojaus.


    • Toinen oululainen

      Itse olen useampaa autoa käyttänyt kyseisessä firmassa eikä koskaan ole ollut valittamista heidän työjäljessään.

      on ollut autosi ilmeisesti jo niin pahassa jamassa ettei ole saanut kunnolla puhtaaksi?

      kuitenkin sen verta tiedän, että kyseinen firma on ollut toiminnassa vuodesta 1973 asti ja jos he kerta paskalaatuista työtä tekisivät niin miten helvetissä olisivat vielä sitten pystyssä?!

      omalta kohdalta ei ole mitään moittimista
      suosittelen lämpimästi.

      - Oululainen 2

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1352
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      924
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      78
      848
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      794
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      793
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      776
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      764
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe