Paljonkohan mahtaa olla naispuolisia opiskelijoita kone- ja tuotantotekniikan linjalla amk:ssa?
Naisia tekniikassa
4
694
Vastaukset
- re123
Aloittaessamme luokallani oli neljä tyttöä joista kolme lopetti ensimmäisenä jouluna. Neljäs oli kaksi vuotta jolloin vaihtoi osastoa.
Keskimäärin luokilla on aluksi muutama tyttö ja valmistuneita on 1-3 per suuntautumisvaihtoehto. Kato on kova: syitä en ala arvaamaan, tuskin johtuu miesvaltaisista ryhmistä? - neito
Niin ei varmaa kovin paljoo. Itse opiskelen toista vuotta..löytyykös muita?
- koneteekkarityttönen
Yleisesti kai voidaan puhua että 2-3 per vuosi kurssi (jos hyvin käy). Sama tilanne taitaa olla DI-koulutuksen puolella ainakin konetekniikan puolella. Itse opiskelen konetekniikkaa DI-puolella ja meitä ainakin on tosi vähän. Hain myös AMK:hon konetekniikkaa lukemaan ja pääsinkin, mutta huomasin ettei pääsykokeissa kovin montaa tyttöä ollut.
- teekkarityttö
Itse olen myös kone tekn. Di-opiskelija ja meitä aloitti sinä vuonna 2 likkaa. Toinen valmistui jo jaminä sinnittelen kohti tavoitetta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770