Legend of the Spyro Dawn of the Dragon

Spyroo

Uusi syksyllä ilmestyvä spyro peli. En jaksa odottaa! Haluan ostaa tuon pelin jo nyt?

Kuinkas monet teistä aikovat?

39

5259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gipsu

      Siis on tulossa tämmönen?? TOTTAKAI MÄ RRAKASTANN SPYRO PELEI!! oon jo kauan miettiny siinä eternal night lopussa kuka kumma se tyyppi on, ja kuinka Spyro, Sparx ja Cynder aikoo päästä sieltä.. :DD

      RAARRH tulis jo!! en JAKSA odottaa..
      No nyt tiedän mihin kannattaa säästää rahaa, tohon, kahteen sims lisäriin, yhteen toiseen PS2 peliin.. ja muutaki :D

      Epäilys tosta, kun katsoin kuvia.. onkohan se yhtä hyvä kuin noi edellisetkin? :O

      • Spyroo

        On siinä jotain parempaa ja hauskempaa kuin noissa edellisissä. Esim. Spyro osaa lentää pelaajan halutessa ja PS3:sella grafiikka on hieno.


      • Spyrofani

        Uskon että se on yhtö hyvä, sillä peli on täysin suomenkielinen, voi pelata joko spyrolla tai cynderillä, voi pelata kaksinpeliä, ja spyrolla ja cynderillä voi lentää ihan milloin haluaa! en millään jaksa odottaa...! tosi nopeesti ne ton peli teki, sillä ei oo menny vuottaka ku toi edellinen ilmesty.


      • Aiemmista peleistä

        Kuka se tyyppi on siitä eternal nightin lopusta?
        Minä tiedän kuka se on, kun olen pelannut aiempia Spyro pelejä. Niistä tietää kuka se on.

        Spoiler varoitus!
        Ja henkilön nimikin esiintyy eternal nightissa. Siinä kohdassa kun Spyro saa sen ihmeen viestin siellä Skabbin aluksella olessaan vankina Sparxin kanssa. Viestin lopussa , kun Spyro lukee sitä esiintyy viestin lähettäjä, joka on tyyppi eternal nightin lopusta.
        Spoiler varoitus!
        Tossa on linkki, jonka alussa on kohta viestistä
        http://www.youtube.com/watch?v=guRWoJafzts&NR=1


      • joku tyyppi

        paljon parempi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • theallu95
        Spyrofani kirjoitti:

        Uskon että se on yhtö hyvä, sillä peli on täysin suomenkielinen, voi pelata joko spyrolla tai cynderillä, voi pelata kaksinpeliä, ja spyrolla ja cynderillä voi lentää ihan milloin haluaa! en millään jaksa odottaa...! tosi nopeesti ne ton peli teki, sillä ei oo menny vuottaka ku toi edellinen ilmesty.

        Tietäisitkö mistä löytäisin kolmannen kylävanhimman Spyro A Hero's Tail se joka opettaa kiipeämään puuseiniä pitkin?


    • Spyroo

      Olen myös kuullut että spyrosta tehdään elokuva.

      Se perustuu Legend of the spyro trilogiaan.

      • Gipsu

        Leffa, vau! Todellakin aijon kattoo :D
        Joo jotai PS3.. mulla ei oo sellasta, mihin sitä tarvistee kun on jo hyvässä kunnossa oleva PS2? Kauheen kallis muutenkin tuo 3.. :P


      • Spyroo
        Gipsu kirjoitti:

        Leffa, vau! Todellakin aijon kattoo :D
        Joo jotai PS3.. mulla ei oo sellasta, mihin sitä tarvistee kun on jo hyvässä kunnossa oleva PS2? Kauheen kallis muutenkin tuo 3.. :P

        Nii-i se on kallis. Mutta onneks se tulee myös PS2:selle. Jos en oo vielä sillo hankkinu PS3:sta niin ostan sen kakoselle.


    • Spyrofani

      Joo en mäkään jaksa odottaa, kävin kattelemas sen eternal nightin sivuja, ja sit siin olikin se uusimman pelin otsikko, jeesss :D oon iha hulluna spyroon, oon pelannu sitä jo melkin 7 vuotta, eikä yhtään kyllästytä :D mul on ne kaikki mitkä on pleikkarille :D:D

      • Gipsu

        Tarkotatko että vain ne trilogiat vai ne jotka eivät liity tähän Legend Of Spyro peliin?
        Mulla on ne kaks, ja lisäksi se Spyro Enter The Dragonfly. Sitä pelasin varmaa ihan pienenä, mut nyt se on ihan sika huono XP


      • Spyroo
        Gipsu kirjoitti:

        Tarkotatko että vain ne trilogiat vai ne jotka eivät liity tähän Legend Of Spyro peliin?
        Mulla on ne kaks, ja lisäksi se Spyro Enter The Dragonfly. Sitä pelasin varmaa ihan pienenä, mut nyt se on ihan sika huono XP

        Mullaki on PS1:selle se spyro the dragon,spyro 2 gateway to glimmer, Spyro year of the dragon. PS2:selle puolestaan Spyro enter the dragonfly,Spyro hero's tail, A New beginning ja Eternal night. Eli olen keränny kaikki tähän mennessä. PS konsolille. Mutta ton Dawn of the dragonin haluun jo NYT!! (pakko hillitä itseni...sekoon muute kokonaan)


      • Gaul
        Spyroo kirjoitti:

        Mullaki on PS1:selle se spyro the dragon,spyro 2 gateway to glimmer, Spyro year of the dragon. PS2:selle puolestaan Spyro enter the dragonfly,Spyro hero's tail, A New beginning ja Eternal night. Eli olen keränny kaikki tähän mennessä. PS konsolille. Mutta ton Dawn of the dragonin haluun jo NYT!! (pakko hillitä itseni...sekoon muute kokonaan)

        Kiva :D mullakin on kaikki spyro pelit ps1 ja ps2 mitä on tullu ja innolla ootan uusinta ja viimmesintä spyro peliä! siis jee!


    • QA Engineer

      Älkääs hätäilkö lapsukaiset. Saatte pelinne Suomennettuna 1.11 suunnilleen, jos vain saamme kaikki pelin osat toimimaan sitä ennen. Spyron nimi on muuten suomeksi KULO ja cynderin nimi on suomeksi KEKÄLE.

      Joudutte muuten pelaamaan jatkuvasti molemmilla hahmoilla, sillä ne on sidottu ketjulla toisiinsa…

      • Gaul

        Oikeesti? Spyro KULO ja Cynder KEKÄLE?


      • pelimies_ireland
        Gaul kirjoitti:

        Oikeesti? Spyro KULO ja Cynder KEKÄLE?

        kyllä. pelissä on käännetty puolet hahmojen nimistä. Joku idiootti oli kääntänyt VAIN puolet hahmoista ja puheet oli jo nauhoitettu, joten pelin tekstit on sitten syvältä...

        sori. laadunvalvonnan mielipiteitä ei kunnioitettu lainkaan, eli that the way cookie crumbles ;)


      • Gipsu

        Voi helevetti, ei mitää surkeaa suomeksia dubattua peliä! HYI OLKOON, KULO JA KEKÄLE!! Ei oikeesti, en todellakaan aijo pelata suomeks kun amerikkalaisilla on ihan tarpeeks hyvät äänet.
        Miks niiden piti mennä tekee siitä suomenkielinen?! voi *****..


    • Gaul

      Siis tosiaan aion ostaa! Spyro on paras pelisarja ps2!

      • Spyroo

        Minun mielestä kolme ensimmäistä spryro peliä Playstation yköselle oli parhaita! Kun Insomniac Games ei enää tehnyt spyroja kolmannen osan jälkeen, niistä alkoi tulla hieman huonompia.


    • Mapppee

      Mäkin aion ostaa sen pelin, tulispa se jo! en ees tiiä tarkkaa julkaisupäivää, voisko joku kertoo?? Kiitti jo etukäteen!

      • Spyroo

        Peli ilmestyy kauppoihin kai marraskuussa. Päivää en tiedä, mutta kai se tulee vielä selville.


      • Spyroo
        Spyroo kirjoitti:

        Peli ilmestyy kauppoihin kai marraskuussa. Päivää en tiedä, mutta kai se tulee vielä selville.

        Peli on kaupoissa! Ostin sen. :)


      • tumpelo
        Spyroo kirjoitti:

        Peli on kaupoissa! Ostin sen. :)

        auttakaa tumpeloo pääsemään alkua pidemmälle.
        miten pääsee pois katakombeista????


      • Spyroo
        tumpelo kirjoitti:

        auttakaa tumpeloo pääsemään alkua pidemmälle.
        miten pääsee pois katakombeista????

        Hmmmm... En voi selittää tarkasti, koska en tiedä missä kohdassa olet...Oletko jo taistellut sitä golemia vastaan? uskoisin että olet. Sitten seuraat vain Hunteria. Minä olen jo Dragon cityssä. :)


      • joku tyyppi
        tumpelo kirjoitti:

        auttakaa tumpeloo pääsemään alkua pidemmälle.
        miten pääsee pois katakombeista????

        Ai katakombeista...? Ihan helposti!
        Pelaat niin kauan että, tehtäväsi on suoritettu..
        Ihan helppoo!


      • spyro fan !!!!!!!!!!!!!!
        Spyroo kirjoitti:

        Peli on kaupoissa! Ostin sen. :)

        miren sen maleforin voi voittaa ?


    • Joku tyyppi

      mä ehkä saan sen joululahjaks.

    • äspyrooooo

      Pelaan nyt ps kakkosella tätä. Oon nyt saanu molemmat vasemman puolen lohikäärmepatsaat herätettyä, mutta en saa kolmatta läpi.. Oon koittanu ettiä netistä kaikkialta ohjeita, löysinkin videon, mutta siinä ei kerrota miten se tehdään.

      video siis http://www.youtube.com/watch?v=iakZn3BWN3I&feature=related ja kohta 4:23 jota en pääse läpi.

      Mitä nappia pitää painaa tuossa ? Olen koittanut kaikkea, spyron sitä maajuttua, väistöliikkeitä, lentämistä...

      • Spyroo

        Jos sää meinaat tota kohtaa jossa pitää sytyttää noi jutut niin käytä tulta ja sytytä ne. ;D Niin minäki tein.


      • äspyrooooo
        Spyroo kirjoitti:

        Jos sää meinaat tota kohtaa jossa pitää sytyttää noi jutut niin käytä tulta ja sytytä ne. ;D Niin minäki tein.

        No kun en saa sitä ylintä sytytettyä. En saa Spyroa liikkuun tollee hienosti ku tossa videossa : D


      • Spyroo
        äspyrooooo kirjoitti:

        No kun en saa sitä ylintä sytytettyä. En saa Spyroa liikkuun tollee hienosti ku tossa videossa : D

        En minäkään. ^^ jotenkin vaan jaksoin yrittää niin kyllä se sitte sytty.


      • äspyrooooo
        Spyroo kirjoitti:

        En minäkään. ^^ jotenkin vaan jaksoin yrittää niin kyllä se sitte sytty.

        Noku oon koittanu vaikka kuinka paljo, aina on pitäny lopettaa kesken ku en oo saanu sitä sieltä =(

        Tuossa videossahan se spyro tolleen hianosti pyörii tuossa, miten sen saa tekeen tolleen ?


      • Spyroo
        äspyrooooo kirjoitti:

        Noku oon koittanu vaikka kuinka paljo, aina on pitäny lopettaa kesken ku en oo saanu sitä sieltä =(

        Tuossa videossahan se spyro tolleen hianosti pyörii tuossa, miten sen saa tekeen tolleen ?

        En tiiä kuinka se tekee tolleen. ;|

        Minä ite vaan lensin ja yritin saaha sitä sinne ylös, että se vois sytyttää sen.


      • Tesno
        äspyrooooo kirjoitti:

        No kun en saa sitä ylintä sytytettyä. En saa Spyroa liikkuun tollee hienosti ku tossa videossa : D

        A:ta painamalla se langan päässä oleva monsteri tekee sellasen langan päässä pyörimisjutun, jolla saa tollasen täyden ympyrän tehtyä.


    • spyrothedarkone

      itse asiassa mul on to ku mä tilasin sen pelin jostai eri maasta en muista mistä

    • Jorkki45

      Mulla on 6v pojalla WII konsolille tuo eternal night. On ollu hyvä peli ja aina viikonloppuisin kun on lupa pelata hän sitä aina haluaa pelata. Nyt vaan loppui mielenkiinto kun vastaan tuli laivamaailmassa jälkimmäisen kerran sellainen kapteeni (skab). Eihän sitä voita millään! Poika sanoi ettei sitä voi voittaa ja oli hakannu sitä jo kahtena päivänä mut ei. Koitin itsekkin mut on kyl älyttömän vaikea. Mun mielestä on typerää että hyvään peliin laitetaan johonkin kohtaa vastustaja josta ehkä 1% pelaajista pääsee eteenpäin. Onko jollakin hyvää vinkkiä miten peliin saataisiin vielä jatkumoa siis toisin sanoen miten sen hemmetin jälkimmäisen kapteenin voittaa,

      • SpyroFan

        Itse tein niin että päivitin tulen tason maximiin. Kun tuli on suurimmalla tasolla se ampuu liekin mukana 3 tulipalloa viholliseen. Sitten hidastin ajan aina kun skab kapteeni hyökkää ja painan tulensyöksemisnappia. Ne 3 tulipalloa tekevät siihen jotenkuten vahinkoa... Pääsin sen viidennellä yrittämisellä =D


    • nikke234

      Moi mulla on playstation2 legend of the spyro dawn of the dragon ja mua kiinostaa miten siihen saa joko suomalaiset äänet tai suomi tekstit kertokaa? :D

    • joku

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2909
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2194
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1042
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe